Skocz do zawartości

maxox

Zarejestrowani
  • Postów

    269
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana maxox w dniu 8 Kwietnia

Użytkownicy przyznają maxox punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M340d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maxox

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

  • Rok na forum Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Dedicated Unikat

Najnowsze odznaki

51

Reputacja

  1. Jechalem lci1 kombi adaptacja i w comfort to była toyota camry, jechałem sedanem lci1 bez adaptacji- deska, wóz drabiniasty, mam lci2 kombi, zawias bez adaptacji i jestem zachwycony...
  2. Przecie był wyścig na torze i m340d było szybsze o 0.2s od m340i, nie 0-100 ani 100-200 tylko przejazd po torze
  3. Race chip raczej działa. Kumpel ma w trzecim aucie. Pierwszym zrobił 120tys km. Dalej jeździ córka. Nie są to spektakularne przyrosty bo musi być bezpiecznie, ale dziala
  4. maxox

    G20 LCI2 2025

    Ja tam w g21 m340d lci2 nie odczuwam braków jakościowych we wnętrzu, mam galwanizowane elementy, żadnych skór nie mam. Miałem wątpliwości do polifta , ale teraz widzę, że te subtelne zmiany wnętrza je unowocześniły, nawet w stosunku do lci1. Natomiast, jak już mówiłem, jeździłem 318i i to już jest w odbiorze kompletnie inne auto. Spróbujcie nawet zakmnać szyby i otworzyć w jednym i drugim. Do tego istotnie auta w sedanie przed liftem w lipcu 2024 wymagają adaptacyjnego zawieszenia, bo to zwykłe jest nieprzyjemną deską
  5. Tak, ja całkowicie na serio z tym 318i. Już pisałem, tam wszystko jest inne niż w moim m340d. Od wyciszenia po działanie szyb i przełączników. Zrozumiałem też dlaczego wszyscy pisali że musi być adaptacja w sedanie m pakiet. Zawias taczka. U mnie w Touringu po drugim lifcie zawias jest totalnie i kompletnie inny i jest wprost perfekcyjny, nie wiem jak jest w sedanie po drugim lifcie, może też jest już w porządku, bo były zmiany w zawieszeniu właśnie z powodu narzekań ludzi
  6. Wygląd z tyłu to nie komedia, patrząc centralnie od tyłu opona 225 wygląda w tym aucie jak koło dojazdowe. Dramat. No chyba że ktoś ma 318i które całe jest dramatyczne to juz bez różnicy
  7. Nie widzę nic złego w wykończeniu m340d po drugim lifcie, ale widzę dużo w 318i
  8. Coś mi się wydaje że jedyne BMW 3 które można kupić to jest m340i albo m340d
  9. Ja po jeździe 318i m pakiet uważam że wystepują drastyczne różnice słaby silnik vs mocny silnik. Inaczej zamykają się drzwi, chodzą szyby, działają przełączniki szyb i jest 2x głośniej, szczególnie od kół.
  10. Trójka w Touringu jest w sam raz. Sedan trochę dla mnie za mało praktyczny
  11. Ale trójka też ładna
  12. Nota bene jak byłem w salonie to wyjeżdżały same 540d. Fajne auto. Mnie się podoba. Ale nie wiem jak jeździ ani jaką ma jakość.
  13. Tam wszystko jest inaczej, drzwi też zamykają się inaczej. Nie mogę wyjść z podziwu jak BMW może wyprodukować coś takiego jak 318i
  14. A ja wam powiem że tak się złożyło, że jeździłem 3dni 318i pierwszy polift sedan, 2.0 156km benz, m pakiet. Na co dzień jeżdżę swoim m340d touring. Jazda tym 318i mnie zszokowała. W życiu bym nie pomyslał, że to możliwe. Tam wszystko jest inne niż u mnie. Tam się nawet inaczej otwierają szyby, inaczej chodzą przełączniki, kratki nawiewu. Zawieszenie dramatyczne. Teraz rozumiem, że każdy mówił adaptacja niezbędna. Silnik koszmar. Ogólnie tym autem jeździ się jak Fabią i tak się je ogólnie odczuwa. Mój m340d touring to jest Bentley z silnikiem Ferrari przy tym. Zawieszenie jest u mnie wprost bajeczne przy tamtym, ciszej 3x, po prostu nie do uwierzenia generalnie. Serio. Harman u mnie przy podstawowym radiu w tym 318i to jest sala koncertowa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.