Skocz do zawartości

barzygosk

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F34 320i

Osiągnięcia barzygosk

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Po numerze vin nie ma żadnej akcji serwisowej dla mojego autka.
  2. Musiałem dolac około 0.3 litra płynu. Było poniżej min. A ta akcja serwisowa nie dotyczy diesla? Mam jeszcze pytanko odnośnie drugiego zbiorniczka. Rozumiem że to jest chłodzenie turbiny? To jest ten sam plyn chlodniczy?
  3. Witam. Mam pytanko... Czy ktoś borykał się już z ubytkiem płynu chłodniczego w silniku B48? Kod błędu 20A201 w bimerze. Nigdzie nie cieknie...
  4. Witam. Od jakiegoś czasu mam problem. Zapala mi się kontrolka CHECK ENGINE. Diagnostyka BIMMEREM wykazuje błąd 128C02 - nieprawidłowe napięcie sondy przed katalizatorem. Poza tym silnik pracuje prawidłowo. Po skasowaniu błędu problem pojawia się ponownie po około 500km. Czy sonda kwalifikuje się do wymiany czy szukać problemu gdzie indziej? Jaki koszt takiej sondy i czy wymagany jest oryginał?
  5. Mam podobny problem. Padła mi ostatnio obudowa chłodnicy oleju. Po wymianie na nową po około 2000 km komunikat o ubytku płynu. Uzupełnienie około 0.3 litra ale cały czas wisi błąd 20a201.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.