Skocz do zawartości

saab900s

Zarejestrowani
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O saab900s

  • Urodziny 28.12.1973

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e84 2.0d 177km 2010
  • Lokalizacja
    wrocław

Osiągnięcia saab900s

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam , mam co do tytułu posta podobne pytanie . X1 przed lift xsenon chce założyć po lift xsenon ile zmian poczynic trzeba ? tzn. dzienne są w po lift na ledy a u mnie na żarowke , we Wrocławiu ktos to ogarnie z podłaczeniem ? dziekuje za konkretne podpowiedzi.
  2. Przy wysprzęgliku od dolu przy skrzyni biegow jest zawór dławiący , często szarpania przy ruszaniu powstaja przez niego tak zwane kangurki , po usunieciu go szarpania przechodza i auto płynnie rusza . Dwie zawleczki odsuwasz wyciagasz zawor i skladasz tzn. zsuwasz z soba przewod zakladajac jedna juz zawleczke i po robocie .
  3. w sprzęgle zwykłym jest tak że jak zamontujesz nowe to pedał jest wysoko z czasem jak tarcza się wyciera to bierze coraz niżej a w samonstawnym co sama nazwa świadczy pedał sprzęgła czy nowa tarcza czy zjechana będzie cały czas w tej samej pozycji. temat o sprzęgle samonastawnym http://www.swiatmotoryzacji.com.pl/index.php?modul=numery&page=czytaj&id=732
  4. u mnie wszystko się wyjaśniło , uszkodzony był przepływomierz na pierwszej diagnostyce stwierdzili że pewnie to nie przepływka bo jest nowa ( miała rok czasu oryginał bosch ) zrobiłem diagnostykę ponownie ale u STANDO we Wrocławiu od niego nie wyjeżdża się z uszkodzonym samochodem , szybko rozwiązany problem na miejscu części choćby na podmiankę by sprawdzić czy dana część jest uszkodzona no i proszę 330d ponownie śmiga jak za dawnych czasów 80 do 120 na 4 biegu 6 sek. . Zdecydowanie polecam STANDO serwis miła i fachowa obsługa. nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło , wyczyszczony kolektor ssący , czujnik ciśnienia doładowania wymienione wężyki i zawór podciśnienia turbo , pozdrawiam
  5. kolego Ndzwdz mam taki sam problem jak TY i właśnie dzisiaj doszedłem do wniosku że może to być to chociaż nie jestem jeszcze pewien jutro dopiero będę sprawdzał otóż moje e46 330d osłabło w dolnym zakresie obrotów pojechałem na kompa i wykazało że mam uszkodzony egr i gdzieś jest nieszczelność w układzie więc jadę na kanał sprawdzamy i wszystko ok wyciągamy egr okazuje się że sprężyna mocno trzyma więc zaślepione zostają wężyki od egru , samochód dostał kopa , trasa do łodzi wiem że to tylko stoper ale od 80 do 120 6 sekund na 4 biegu a w drodze powrotnej ponownie osioł około 9 sekund czas pomiaru . Stawiam samochód tym razem wymontowałem kolektor ssący przeczyściłem czujnik ciśnienia doładowania i chociaż odłączony egr to i wyczyściłem zawór podciśnienia egr , wykręciłem sam egr i zabawa śrubokrętem podważam a wężyk przytrzymuję językiem i puszczam raz działa raz nie , no nic składam do kupy wszystko tak jak było wyjeżdżam i auto zapitala ale znowu przez jeden dzień i muł . Tak myślę że coś w tym jest bo pierwszym razem był wyciągany egr i za drugim też . Może przyczyna leży po egr muszę go zaślepić od strony wlotu spalin. ciekaw jestem jak u Ciebie będzie
  6. Witam , dla zainteresowanych mój Vin BMW E39 z Italii , w samochodzie wszystko opisane jest po włosku bezpieczniki itp. samochód nie posiada podgrzewanych siedzeń , posiadałem również e36 i również było identycznie . Duży plus dla aut z Italii to to że blacharka jest pod kątem korozji idealna po prostu jej nie ma nigdzie samochody te nie widzą przez lata ani zimy ani soli . Co do stanu to zależy jak się trafi ale bardziej nie dbają o auta. Vehicle details Vehicle identification no. WBADD51050BP23135 E series E39 Engine M52 Production date (mm/dd/yy) 3/16/98 Gearbox MECH Model 528I First registration (mm/dd/yy) 3/30/98 Country version EUR Body LIM Steering LL Warranty type (pseudo type) DD51 Series extension Powertrain DME Gearbox number 0691595HMW Vehicle manufacturing plant Dingolfing Delivering dealer Order dealer 00003 Basic type (model code) DD51 Series launch date (mm/dd/yy) 9/1/95 Type of drive HECK Engine number 24088886 Basic features 535100054 Powertrain management Number of version 00097FE7F64 Option coding 00000A000410D564D Time criterion Paint code 309 Upholstery N6SW E word(s) HO word(s) Assembly no. Option order 280 LT/ALY WHEELS SPOKE STYLING 302 ALARM SYSTEM 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 339 SATIN CHROME 438 WOOD TRIM 441 SMOKERS PACKAGE 473 ARMREST, FRONT 500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 855 LANGUAGE VERSION ITALIAN 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 877 DELETION CROSS-OVER OPERATION 884 ITALIAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION 928 TYIRE CONTROL Option standard 260 SIDE AIRBAG DRIVER/FRT PASSENGER 411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 550 ON-BOARD COMPUTER 665 RADIO BMW BUSINESS Option info 540 CRUISE CONTROL 694 PREPARATION FOR CD CHANGER
  7. a cha zapomniałem aktywacja alarmu nie następuje natychmiastowo tylko po około minucie , np. wsiadamy do samochodu i zamykamy się w środku przyciskiem w kluczyku , ruszamy się w środku i nic ale po około minucie nasz ruch włączy na pewno alarm , sprawdźcie miłej zabawy aktualnie dostępny używany czujnik do e39 na allegro to np. nr aukcji 1701206459
  8. w e39 jak macie alarm oryginalny to pod lusterkiem wstecznym wewnątrz samochodu jest dioda czerwona która miga po włączeniu alarmu , współpracuje ona z czujnikiem ruchu który jest pośrodku dachu wewnątrz taki kwadrat, działa to na zasadzie ultradźwięków kiedy zamkniemy samochód i włączymy alarm oczywiście szyby pozamykane to sygnał krąży wewnątrz samochodu odbijając się od czujnika ruchu do diody i z powrotem . Kiedy złodziej wybije szybę sygnał ucieka na zewnątrz i uruchamia się alarm , działa też na ruch samochodem kiedy mocno poruszamy autem tzn , pobujamy nim . Czujnik ruchu często wariuje i włącza się alarm. np. włączą się same awaryjne lub alarm z awaryjnymi itd. , częstym powodem jest też słońce które wyjdzie za chmur a czujnik to odbiera jako ruch w samochodzie. Czujnik ruchu jest dostępny już tylko jako część używana ponieważ zakończono produkcję tego elementu . Kwadrat w tapicerce dachu wyciąga się ciągnąc w dół , nie jest przykręcany występują dwa rodzaje więc najlepiej zdemontować stary i kupić o tym samym wyglądzie
  9. Wydaje mi się że już wyszła przyczyna dlaczego tak mokro , musiał być już wąż lekko uszkodzony bo mi właśnie pękł na zgięciu i powoli sobie pewnie wcześniej olej spływał . Wąż już kupiłem nowy ( 210 zł ) jest założony i wszystko wytarte do sucha teraz zobaczę po pewnym czasie czy jest ok. Diagnoza trafna tudm , miałeś chyba rację że coś z gumą wychodzącą z turbiny pozdrawiam
  10. http://images47.fotosik.pl/891/b2f0f81e3f83401bm.jpg Witam , zdjęcie dodałem najpierw na próbę czy wchodzi . Opis dotyczy wymiany uszkodzonych opornic wentylatora klimy które jak są uszkodzone to nie kręci się wentylator po włączeniu klimatyzacji co może spowodować uszkodzenie i rozszczelnienie układu . 1. zdejmujemy zderzak - odkręcamy dwie śruby od dołu i mniejsze śrubki od nadkoli przykręconych do zderzaka. 2. musimy również zdemontować lewy i prawy reflektor. http://images46.fotosik.pl/839/5e96cc59aa475a43m.jpg 3. zdejmujemy czyli również odkręcamy osłonę wentylatora http://images43.fotosik.pl/892/bce024266dd860ebm.jpg 4. wyciągamy cały wentylator http://images45.fotosik.pl/893/5b63c5bdffbbe54em.jpg 5. wentylator zabieramy z auta i do roboty , opornice są przyczepione właśnie do niego http://images49.fotosik.pl/890/5cc73a713226978bm.jpg 6.odkręcamy kratkę http://images45.fotosik.pl/893/03a629fafbeed8a4m.jpg 7. zdejmujemy wirnik http://images37.fotosik.pl/845/2b62fe3e3530f31fm.jpg 8. z wtyczki wyciągamy dwa kabelki o kolorach takich jakie wychodzą z opornic , kabelki ciągniemy przy wtyczce kombinerkami , wychodzą bardzo łatwo. WAŻNE !!! aby nie zastanawiać się później który kabelek gdzie zaznaczyć sobie który kolor w które miejsce. http://images46.fotosik.pl/839/c352940eba6d4f22m.jpg 9. odkręcamy od obudowy opornice http://images37.fotosik.pl/845/1dc992895eaa6daem.jpg 10. w tym miejscu musimy zerwać izolację http://images45.fotosik.pl/893/4c1bed5a03152988m.jpg 11.rozchylamy zaciśniętą małą klemę i wyciągamy kable http://images38.fotosik.pl/871/4aa1262c0921cf0cm.jpg 12.następnie wkładamy z powrotem ale z nowym kablem od nowych opornic i zaciskamy a następnie izolacją samo kurczliwą izolujemy http://images35.fotosik.pl/694/7f9b7d8450f8e744m.jpg 13.tak to wygląda po skręceniu i składamy w odwrotnej kolejności http://images35.fotosik.pl/694/0a19c6eabe083057m.jpg 14. opornice koszt w nieautoryzowanym serwisie 180 zł http://images45.fotosik.pl/893/6f63783c7bf8be01m.jpg ogólnie nie jest to trudne , polecam zrobić samemu bo koszt w nieautoryzowanym serwisie około 300 zł w górę
  11. witam w mojej 330d wszystko działa dobrze ale zastanawia mnie właśnie ta opisywana część dlaczego jest taka mokra i od czego to może być czy olej gdzieś z turbo się przedostaje ? http://images41.fotosik.pl/819/217c08d6565aee54gen.jpg
  12. Ja w 528i e39 mam zawieszenie m-technic i też oponki z tyłu wyglądają jak by się kładły , uważam że to normalne bo zawieszenie jest obniżone fabrycznie , przy dużych prędkościach kiedy auto wchodzi w zakręt opona się prostuje , tak przynajmniej uważam , może też masz m-technic
  13. wkradł mi się chochlik miało być 450 km przejechane na tym sprzęgle a nie 250km a dokładnie to sprawdziłem co do kilometra bo sobie zapisuję różne wymiany części kiedy i przy ilu kilometrach to wychodzi 447km .
  14. Witam ponownie , po zakupie nowego sprzęgła LUK samoustawnego czyli do e39 528 po 11.1997 roku wszystko działa super , sprzęgło chodzi mięciutko . Moja niewiedza kosztowała mnie dodatkowe 900zł ale trudno człowiek na błędach się uczy. Oczywiście posiadam do sprzedaży teraz sprzęgło do e39 528 prod. do 10.1997 rok, przejechałem na nim około 250 km , można powiedzieć że jest nowe tyle że założone na parę dni. sprzedam niedrogo .
  15. Witam , wszystko się już wyjaśniło dużo do myślenia dała mi podpowiedź o dwóch różnych sprzęgłach . Nie przypuszczałem że mogą być inne i przez pomyłkę zamówiłem sprzęgło do e39 528i ale o nr 3000 724 001 czyli do roku prod.: 1997.09 a ja przecież mam 1998 rok z marca czyli powinienem mieć sprzęgło z automatycznym nastawieniem o nr 3000 836 601 od roku prod.: 1997.10 a zamontowane mam zwykłe !!! Moja wina bo kupowałem na allegro i co najważniejsze nie przesłałem sprzedającemu nr vin ani daty produkcji i teraz jestem ok 1000zł w plecy :mad2: Samochód na tym sprzęgle jeździ dobrze tyle że twardość sprzęgła jest zabójcza . Po wymontowaniu może uda mi się sprzedać sprzęgło przejechałem na nim dopiero około 400 km więc jest w idealnym stanie , jeżeli jest ktoś chętny na zakup to czekam na maila na pewno się dogadamy. Bardzo Ci dziękuję ruti twoja podpowiedź była celująca jeżeli bym tylko mógł to bym wcisną "pomógł" ale nigdy tego nie robiłem i nie wiem czy w ogóle mogę bo nie widzę nigdzie takiej opcji w swoim poście. dyzio255 też był blisko z info o blokadzie ale nie wiedziałem o co chodzi z tą blokadą , teraz to już wszystko wiem bo poczytałem o sprzęgłach z automatycznym nastawieniem. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie postem może się to też komuś kiedyś przyda jak mnie :cool2: Po zamontowaniu odpowiedniego sprzęgła napiszę jak działa pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.