Skocz do zawartości

BunnY33

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E90 2007r. 318i

Ostatnie wizyty

325 wyświetleń profilu

Osiągnięcia BunnY33

  1. Bimmer jest pod ręką zawsze jak jade samochodem, co do błędów zazwyczaj w gre wchodzi tylko ista/inpa lub komputer diagnostyczny autel, wiesz jak sprawdzic sonde w inpie i która byłaby tą przed katalizatorem?
  2. Czyli nie przejmować się tym? I generalnie nie wiadomo z czego to się wzięło i że sonda nie pomoze pomimo że pokazuje jakies chore wartosci?
  3. Ojj przepraszam zapomnialem dodac 318i N46 silnik e90 2007r.
  4. Witam, mam pytanie odnośnie błędu 29f4 Konwersja Katalizatora, błąd pojawia się czasami i da się go usunąć pojawia się jedynie kontrolka check engine na desce rozdzielczej. Nie wiem czy ma to coś wspolnego z sondą czy nie natomiast sonda przed katalizatorem w bimmer tool pokazuje chore wartosci napięcia coś w stylu 31893847mV Jest nowy katalizator (zamiennik) firmy jty jak dobrze pamiętam oraz nowa sonda boscha za katalizatorem oem Co może powodować ten blad? Dodam że błąd z sondy nie wyskakuje natomiast tak jak mówie w bimmer toolu pokazuje chore wartosci
  5. Witam jakie powinno być prawidłowe napięcie sond lambda? Sprawdziłem mniej więcej bimmer toolem i lambda(2) pokazala kosmiczne napięcie 319810,8mV a na lambdzie (1) 1468.9mV Sonda (2) napewno jest do zmiany ponieważ wyskakuje mi błąd. Jakie powinny być prawidłowe wartości sond? Silnik N46B20 129km
  6. @kkx5 Czyli znowu rozbiórka pokrywy i szukać problemu z wałkiem vvt
  7. @kkx5 Może ty będziesz coś wiedział
  8. Witam, mam problem z wypadaniem zapłonu na drugim cylindrze. A więc od początku, pokazywało mi błąd adaptacji silniczka valvetronic którego nie dało się usunąć ani zaadaptować. A więc padło na wymiane silniczka VVT udało się wykasować błędy i zaadaptować silniczek VVT, pochodził chwile i zaczęło się wypadanie zapłonu szukałem przyczyny i niby okazało się, że wtyczka nie stykała do końca a więc podgiąłem blaszki, niby to pomogło ale tylko na 5 sekund. Potem padło na czujniki. zmieniłem wszystkie czujniki jakie można było m.in. 2 Czujniki wałka rozrządu, 2 elektrozawory vanosa, czujnik wału korbowego, czujnik wałka mimośrodowego, na dodatek zmieniłem wtryskiwacz na drugim cylindrze, pozatym odma + nowe 4 świece irydowe ngk + 4 cewki ngk + nowy silniczek VVT oryginal continental. Podkreślam wszystkie części są nowe + oryginalne continental, hella Jedynie czujnik wału korbowego jest z Febi oraz czujnik wałka mimośrodowego jest zamiennikiem ale to na 100% nie jest problem że to są zamienniki choć wiem, że BMW ich nie lubi. A więc idąc dalej, z podpiętym czujnikiem wałka mimośrodkowego + silniczkem VVT słychać, że pod pokrywą zaworów coś cyka obstawiam, że Valvetronic pracuje dlatego tak cyka. Natomiast z podłączonym VVT wypada zapłon i słychać przerywanie po nagłym dodaniu gazu w podłoge na biegu jałowym oraz podczas jazdy jak się mocniej da gazu. Z odpiętym czujnikiem wałka mimośrodowego czy czujnikiem VVT jak zwał tak zwał, wszystko pracuję ładnie choć pewnie ma mniej mocy niż z pracującym VVT, ale nie wypada zapłon oraz nie ma żadnych błędów ani checka choć w inpie wiadomo, że wyskakuje błąd z wypiętego czujnika VVT. Czy ktoś wie co to może być? Bo mi już ręce opadają, obstawiam albo sondy lambda albo coś z wałkiem mimośrodowym/ dźwigienkami na wałku. EDIT; zapomnialem dopisać, że pierwszy silniczek VVT który zmieniłem był zamiennikiem firmy Mertz, a obecny który teraz siedzi w aucie to oryginal continentala. Z góry dziękuję za wytrwanie tej lektury, gdyby czegoś brakowało pytajcie odpiszę od razu
  9. Jeżeli można to ewentualnie zmienić nazwę tematu na "Wypadanie zapłonu po zmanie silniczka VVT" może komuś to pomoże w przyszłości
  10. Dobra, znalazłem rozwiązanie, jest tak zabawne, że aż przykre.. Okazało się że to nie wtrysk, nie świece, nie cewki a.. Nie dopięty przewód z silniczka VVT.. A właściwie dopięty tylko blaszki trzeba było dogiąć bo nie stykało do końca.. Po tym wszystkie błędy znikły. Dzięki kkx za wszelkie porady! Miałeś racje, że to nie wtrysk
  11. Możliwe w sumie, że przed wymianą ten silniczek vvt nie był sprawny w 100% i miał mniejszą moc czy cokolwiek innego, teraz podczas tego gdy wszystko pracuje tak jak powinno wtryski nie wyrabiają? może też już wcześniej były na końcu żywota. Ciężko mi to określić zamienie wtryski ew. wymienie i dam znać dalej. Nadal nie wymieniłem czujnika wału korbowego, natomiast jutro już to będzie zrobione, dzisiaj sie poddałem bo za dużo rozbierania cały kolektor ssący trzeba rozebrać żeby wymienić jeden czujniczek..
  12. Co masz na myśli mówiąc konik? Ale prawdopodobnie wszystko poszło zgodnie z planem jeżeli chodzi o wymiane silniczka vvt,po zmianie świec jedyne dwa błędy jakie zostały i ciągle się pojawiały po chwilowej przejażdżce to wypadanie jednego lub kilku cylindrow cos w tym stylu oraz wypadanie zapłonu na drugim cylindrze po zeskanowaniu autelem
  13. Tak jak mówiłem nic nie stuka nic nie puka na wolnych obrotach, chodzi bardzo dobrze nic nie klekocze natomiast po dodaniu gazu w podłogę na biegu jałowym od razu słychać ze wypada zapłon i silnik "warczy" jakby miał 8 cylindrów. A podczas jazdy po prostu się to pojawia podczas ruszania itp.
  14. Dlaczego jesteś taki pewny, że to nie wtrysk?
  15. Wypadanie pojawia się cały czas na cylindrze drugim, przypominam że zmieniłem świece i przemieniłem cewki, wypadanie pojawia sie po dodaniu większej ilości gazu na biegu jałowym wszystko chodzi super ładnie trzyma obroty nic nie wibruje. Natomiast jak na biegu jałowym od razu da sie but w ziemie to słychać że przerywa wręcz brzmi to jak silnik v8 hahahah
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.