Skocz do zawartości

Miljonier

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 325xi

Osiągnięcia Miljonier

  1. Jak wiadomo silniki n52 lubią wyższą temperaturę bo emisja spalin itp itd. Kierując się opinią niektórych stwierdziłem że można by było zrobić coś z tą temperaturą żeby ją obniżyć, ponieważ źle wpływa na uszczelki itp itd. Czy zna ktoś jakieś sposoby lub miał już z tym doczynienia i udało mu się zrobić to tak żeby wszystko funkcjonowało jak należy przy zmniejszonej temperaturze. Seryjny termostat otwiera się przy temperaturze chyba 97*(przepraszam jeśli coś pomyliłem) Na internecie można znaleźć coś takiego https://tomson.com.pl/product-pol-3452-Termostat-sportowy-74-C-Mishimoto-MMTS-E90-07-BMW-seria-1-2-3-5-N52-N54-N55.html?curr=PLN&country=1143020003&utm_source=iai_ads&utm_medium=google_shopping&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwncWvBhD_ARIsAEb2HW_AXmK0mnxT6lVJ-XNz84tqdZBiKWyRlMkqqsj48XX8hhUSbGhUmPgaAp3vEALw_wcB Termostat który otwiera się przy niższej temperaturze. Czy takie coś jest dobre dla silnika czy po prostu taki termostat jedynie pasuje do Motorsport u bo mój samochód służy do normalnej jazdy na co dzień. Czy przy tym termostacie oraz zmniejszonej temperaturze płynu chłodzącego olej będzie niedogrzany?
  2. Sprawdzałem też na katalogu moje zamachowe dwumasowe i zamachowe automat są takie same jak w tym e92 z n52NCzy te bloki pomimo tego że różnią się pojemnością mają takie same wymiary czy na długość wszystko będzie pasować Edit.W poście wyżej ma być n52N(nie K) bo tak pokazuje po vinie
  3. Znalazłem silnik 272km pochodzi z Anglika e92 skrzynia automat po vinie w katalogu bez x to wnioskuję że zwykły tylni napęd Silnik z czarną osłoną n52k n52b30a Moje e91 ma na obecną chwilę 218km automat 4x4 Silnik ze srebrną osłoną n52b25a Chodzi i to czy ten silnik podejdzie pod moja skrzynie Bo mam u siebie według vinu w katalogu GA6hp19z a w dawcy jest skrzynia Ga6L45r Czy to wszystko będzie współgrać czy niema szans
  4. Efekt poszukiwań taki że prawie wszystko na palecie Ciężko znaleźć coś co mnie interesuje w moim zasięgu żeby była możliwość odpalenia i sprawdzenia. Znalazłem coś takiego jak WYMIANA SILNIKA.eu Firma która zajmuje się wymianami silników Mają na fb profil ale prawie żadnych opinii. Niby dają gwarancję na poprawne działanie jednostki. Czy ktoś miał jakieś doświadczenie? Zależało mi głównie na zakupie silnika i zeswapowanie u znajomego mechanika ale tutaj akurat Panowie nie sprzedają silnika jedynie jest możliwość zamontowania u nich. Czy ktoś korzystał z takich usług i może polecić? Ciężko znaleźć jakąś opinię. Dodam że zdecydowałem się na wersję 272 ale na naszych terenach występuje jedynie ta z czarną osłoną. Też właśnie Panowie mają w swojej ofercie taki silnik. Prawdopodobnie pochodzi z innego modelu niż e9x z tego co widzę na aukcji X3 X5. Po rozmowie ze potrzebuję do e91 Pan powiedział że niema problemu z łapami, że niby temat do ogarnięcia ale co np. z miską olejową też nie będzie problemu, bo wydaje mi się że zdecydowanie różnią się w tych modelach.
  5. Jaka jest różnica pomiędzy wersją z czarną osłona a srebrną Wiem że czarna jest plastikowa i ma zintegrowaną odmę a srebrna aluminiową i odmę osobno Koszt wymiany odmy w czarnej jest kolosalny ale interesuje mnie to czy takie rozwiązanie ze zintegrowaną odmą pełni jakoś lepiej funkcje niż w srebrnej czy po prostu taki kaprys BMW i dojenie na kase
  6. Wtrysk w n52b30 wersja 272 km jest pośredni jeszcze? Bo słyszałem że jak jest srebrna pokrywa to pośredni a jak czarna to bezpośredni Znalazłem taki n52b30 ale pokrywa jest czarna czyli ma bezpośredni czy pośredni
  7. Jak w tytule zastanawiam się na swapem na wersję 3.0 myślałem nad tym 272km ale szukałem trochę oraz pytałem i dowiedziałem się że przy swapie na 258 km nie będzie trzeba nic za wiele zmieniać. Zależy mi właśnie na tym aby było jak najmniej do przeróbki. Czy ktoś forum przerabiał taki temat swapa z tej wersji silnikowej na 3.0 i może się wypowiedzieć jak to dokładnie wygląda i czy faktycznie nie trzeba nic zmieniać oprócz silnika z osprzętem. Wiem że najlepiej byłoby sprzedać i szukać sobie takiego auta z silnikiem który mi odpowiada ale buda jest w dobrym stanie zakonserwowana lakier cały w oryginale i trochę szkoda sprzedawać. Proszę o wyrozumiałość. Jestem nowy na forum.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.