Skocz do zawartości

kaju23

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F10 LCI 535i 306km xDrive N55

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kaju23

  1. jak sie szybko pisze to takie chochliki wychodzą, miałem napisać adaptive led headlights
  2. pewnie problem już został rozwiązany, ale według google: ''Kod błędu BMW 160504 oznacza „Ogrzewanie układu odpowietrzania skrzyni korbowej: przerwa w przewodzie”. Oznacza to, że w układzie odpowietrzania skrzyni korbowej (PCV) jest przerwany lub odłączony przewód, w szczególności przewód od pokrywy zaworów do rury dolotowej turbosprężarki. Aby zdiagnozować problem, należy wizualnie sprawdzić układ PCV, sprawdzić dwupinowe złącze grzałki po stronie dolotowej turbosprężarki i rozważyć przeprowadzenie testu dymowego w celu wykrycia ukrytych nieszczelności. Znaczenie kodu: 160504: odnosi się do usterki w obwodzie ogrzewania układu odpowietrzania skrzyni korbowej. „Pęk w przewodzie” oznacza fizyczne przerwanie lub odłączenie przewodu, co może spowodować nieszczelność podciśnieniową i prowadzić do wypadania zapłonów oraz ubogą mieszankę.'' Mówisz, że miałeś wymieniane uszczelki pod pokrywą, więc może przy zdejmowaniu pokryw albo ci coś zepsuli, albo czegoś nie podpięli prawidłowo, lub część uległa po prostu zepsuciu.
  3. to jest chyba standardowa przypadłość tych lamp - mam xenony z adaptive headlights, prawa jest ok, lewa zaczęła parować gdy nawet się lekko ochlapało wodą (na próbę). Lampę wyjąłem, znalazłem gościa, który robi renowacje lamp (okolice Częstochowy), rozebrał, wyczyścił, zgrzał i uszczelnił. Założyłem, zaparowała tylko przy pierwszym myciu (mówił, że tak będzie), przy późniejszych już nic.
  4. zgadzam się z przedmówcą
  5. to jest najprostsze rozwiązanie, tak. You're welcome
  6. Sprawdzałeś tuleje wahaczy albo łączniki stabilizatora, końcówki drążków? Co jak co, ale to może być wszystko, ale łączniki stabilizatora dość głośno dają przy jeździe nie nierównym terenie. Niech ci jakiś mechanik konkretnie sprawdzi wszystkie elementy czy nie ma luzów, tak to wróżymy z fusów. Naprawione zawieszenie z amorami to żaden argument, część może się i po tygodniu zepsuć
  7. sprawdzić korekty wtrysków, bo możliwe że jeden szwankuje, a jak nie to, to może być EGR (recyrkulacja spalin).
  8. turecki swap? Jesli to 2011 to powinieneś mieć N43B20, może masz faktycznie problem ze sterownikiem silnika nie kompatybilnym z tym co masz pod maską (starsze N43B16), posprawdzaliście dokładnie oznaczenia na silniku? Domyślam się, że historii pojazdu w ogóle nie ma?
  9. Takie kropki to znane zjawisko, bodajże chodzi tu o reakcje chemiczną czy też polaryzacje pomiędzy warstwami wyświetlacza LCD. Do wymiany, no chyba, że chcesz się pobawić, masz czas i umiesz, to tutoriale są na youtube, przykład:
  10. Skąd wiecie, że to akurat moduł? Bez komputera to mamy trochę wróżenie z fusów, a mogą to być i błahostki typu zaśniedziałe styki od wilgoci Od razu mówię, że problemów z kamerą nie miałem i nie mam, ale w swojej wymieniałem klapę bagażnika jakieś 2 miesiące temu, zdejmowałem cały osprzęt w tym kamerę, po zdjęciu okazało się, że styki miałem zaśniedziałe, przeczyściłem profilaktycznie. Zakup i wymiana modułu od razu to chyba trochę radykalne rozwiązanie, lepiej zacząć od prostych rzeczy typu styki, bezpieczniki... albo od podpięcia pod komputer i odczytania błędów Co do samych bezpieczników, to to jeśli się nie mylę bedą te pod numerem 8 i 32 (kolumna po lewej, 6 od góry), odpowiadają za kamerę w aucie, widziałem podobny post na forum bimmerpost. Poszukaj w google pod hasłem 'bmw f10 fuse box diagram'
  11. kaju23

    Małopolska

    Lato w pełni, a my dalej nic Tyle bawarek jeździ po Krakowie, tylko wyznaczyć miejsce i się zatrzymać na kilka godzin
  12. dzięki panowie!
  13. Dzięki, zacząłem robić szersze rozeznanie również na zagranicznych forach i często przewijają się NGK 97506, 6 sztuk około 330zł. Nie mam doświadczenia z NGK, zazwyczaj jak już wymieniałem w różnych autach, to szukałem Beru zamiast Boscha, do NGK nigdy nie dobiłem. Jakieś sugestie lub z doświadczenia?
  14. Cześć, szukałem na forum ale nie znalazłem podobnego zapytania. Zamierzam zrobić standardowy serwis i poza wymianą filtrów, oleju itp zamierzam też wymienić świece. Pytanie, czy ktoś wymieniał i jakie by polecał? Beru Z363 około 40zł sztuka vs Boschki za 23-25zł sztuka, czy jest według Was (z doświadczenia) jakaś wielka różnica? Jeśli ktoś montował NGK to prosiłbym o numer katalogowy części, znajduje zestawy 6 sztuk po 270-290zł, tylko nie wiem czy jest sens w tym temacie nadpłacać Dzięki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.