Skocz do zawartości

slarob

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e46 compact
    BMW e46 touring
    BMW e91
  • Lokalizacja
    Oświęcim
  • Zawód
    Diagnosta

Osiągnięcia slarob

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Są jakieś postępy z błędem? Udało Ci się coś znaleźć? Ja zauważyłem jeszcze jeden objaw. Podczas jazdy czasami po paru dniach na pół sekundy wyskoczy check i w tym czasie jak by auto odcięło. Po czym wraca wszystko do normy. Błędów oprócz omawianego nic. Ma ktoś pomysl co jeszcze sprawdzić.
  2. Dokladnie taka sama sytuacja jest u mnie. Aczkolwiek używam wszystkich odbiorników normalnie. Czasami co zauważyłem podczas jazdy na ułamek sekundy wyskoczy checi engine i auto jak by zgasło i potem wszystko wraca do normy trwa ro dosłownie pół sekund. Błędów nie licząc wspomniałego brak. A Ładowanie jak u kolegi jak błąd jest to 14.1 jak kasuje to nawet 15v.
  3. Jaros85 udało Ci się coś osiągnąć w sprawie tego błędu? Ja już nie wiem co szukać. A widzę że temat ciężki do ogarnięcia.
  4. Widzę że nie tylko ja się borykam z tym problemem. Czekam aż jakas mądra głową powietrza co z tym zrobić.
  5. Rozebrałem dzis Alternator bo podejrzewałem regulator. Wymieniłem i nic nie pomogło. Błąd nadal jest. Ładowanie 14.05 odpala bez problemu. Gdzie jeszcze szukac? Co mam sprawdzić?
  6. Sprawdziłem Ładowanie. Jak mam błąd to jest 14.05, jak kasuje błąd to skacze do 16.60 i wrzucić błąd znowu.
  7. Z tego wynikało by ze może być uszkodzony BSD. Poszukałem na forum i większość przypadków opisuje parę błędów w jednym czasie. Czy możliwa przyczyną moze być Akumulator lub regulator skoro nie wykazuja żadnych oznak uszkodzenia. Czy szukać gdzie indziej.
  8. Witam. Mam problem z bmw e91 2006 rok 2.0 163km otóż mam cały czas błąd 4a27 ibs. Stwierdziłem iż zamowie klemę ibs, przyszła paczka a co sie okazało jak dostałem się do akumulatora. Że ibs nie ma. Żadnych luźnych kostek, standardowa klema minusowa. Auto odpala bez problemu trzyma napięcie Ładowanie około 14 cały czas. Często po otwarciu drzwi wyskakuje na ekranie autko na podnośniku na czerwono. Błąd powraca po włączeniu zaplonu.
  9. Dziękuję za konkretną odpowiedź. Zamawiam nastawnik i wymieniam. :) Czy te regenerowane nastawniki są coś warte? Czy tylko nowy?
  10. Witam. Mam problem z bmw e91 320d. Silnik m47n2 163km. Problem polega na tym iż gdy przegonię autko parę razy do odciny to najpierw parę razy szarpnie przy około 4k obr a potem straci sterowanie nastawnika. Nastawnik turbo ustawi się w jednej pozycji i tak zostanie błąd tylko ciśnienie doładowania. Jestem w stanie ruszać nastawnikiem ( geometria) beż oporu. Gaszenie auta i odpalanie nie pomaga. Nastawnik zaczyna działać jak wypne kostkę i podepnę lub zostawię auto na parę godzin. Turbina mitsubishi.
  11. slarob

    E46 320d. Problem z mocą.

    Witam. Pacjent e46 320d 150 koni. Mam problem z którym nie mogę dojść do ładu. Polega na tym iż turbo ładuje ładnie od nawet 1.5 tyś. Jest moc i wszystko. Jak obroty dojdą do 3 tysięcy to dostaje jeszcze wiekszego kopa. Powiedzmy że od dołu ładuje na 70 procent a od 3 tyś na 100. Nie jest to delikatne przejście tylko odczuwalne jak kopnięcie w plecy. Turbo po regeneracji, podcisnienia nowe, egr brak, przeplywka nowa. Jakieś pomysły? Z góry dziękuję.
  12. Hym. Gdybym miał to bym podłączył. Myślę nad kupnem własnie. Wczesniej ten c-dif łączył sie normalnie i wykrywał wszystkie parametry. a teraz takie jaja.
  13. Witam. Mam problem z samochodem, sprawa wygląda tak wczoraj po nocy -20. Auto odpaliło ale wyskoczył błąd poduszki, pomyslałem ze nic strasznego, dziś podłączyłem do kompa Stary c-dif takze żadne konkretne błędy nie wyskoczyły. Dużo błędów typu brak informacji o rodzaju usterki ( były podajże 4 takie) + usterka wewnętrzna sterownika+ kontrolka poduszki powietrznej+ poduszka powietrzna boczna lewa (błędny algorytm) + obwód poduszki powietrznej bocznej prawej tylnej ( co najlepsze nie mam tam poduszek). Jak kasowalem błędy to zdarzalo sie ze wyskoczyły inne (coś związanego z napinaczem pasa srodkowego tylnego). Ze sterownikiem sie połączy ale nie jestem w stanie odczytać live data czy też parametrów sterownika. Co to moze być? Z góry dziekuje za odpowiedzi.
  14. Co jeszcze dziś zauważyłem. Ekonomizer podczas przyspieszania gdy auto dostanie muła to dochodzi tylko do 15l
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.