Skocz do zawartości

pwlq

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 LCI 320d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pwlq

  1. Oki, a możesz mi powiedzieć, bo teraz nawet już jak wyłączę trakcje to i tak kontrolki się zapalają. Czy jeśli kupię pierścień na allegro z VEMO, to czy on będzie pasować? Nie wiem na co zwrócić uwagę przy kupowaniu. A nie chce by nie pasował jak już ściągnę półoś. A tutaj zdjęcie jak wygląda czujnik po 3 miesiącach i jak odczytuje mi prędkość z tego koła.
  2. Panowie ktoś się orientuje jak znaleźć numery koronki? E90 LCI 184kM nigdzie nie mogę ich znaleźć, a wymieniałem ostatnio czujnik i znów chyba przetarty 🤨 czy jest to wgl normalne że mam w LCI koronkę? Ponoć są w łożyskach więc jak to możliwe?
  3. Błędy patrzyłeś? Coś jakby przycinało dobrze słyszę? Ciężko cokolwiek usłyszeć przy dieslu 😅
  4. Zapewne czujnik ABS przetarty lub koronka stara.
  5. Hmmm, rolki na alternatorze nie sprawdzałem, ale ten dźwięk paska mam tylko przy wstecznym biegu jak cofam, dźwięk jest taki jakby ścierającej się gumy, na starym już mi piszczał lecz teraz po wymianie już nie, tylko właśnie ten dziwny specyficzny dźwięk jest. Tą rolkę na alternatorze da się wymienić samą w LCI czy trzeba cały alternator kupować?
  6. Pasek wymieniony na conti wraz z napinaczem. Tylko dziwi mnie przy cofaniu jakiś dziwny dźwięk jakby gumy, czy jest to normalne, bo jest nowa?
  7. U mnie pomogła wymiana samego czujnika, również lewe koło. Także u siebie sam musisz też zobaczyć czy będzie dalej czy nie. Mogłeś zamówić z ATE również nowy, bo to to samo, tylko że bez znaczka BMW. 😉
  8. Możesz spróbować wymienić na początku sam czujnik abs, ogarniesz sam na podnośniku. Wystarczy lekko poluzować nadkole i i czujnik już będziesz widział. Masz 2008r także z koronki.
  9. Siemanko! Mam pytanko, by zdemontować pasek klinowy oraz napinacz jest coś specjalnego tam do roboty? Czy wystarczy tylko wsadzić w napinaczu w tą dziurkę jakiś imbus ściągnąć pasek i założyć nowy napinacz?
  10. U mnie pierścień był ok, wymieniłem sam czujnik abs i już zero błędów, miałem to co Ty również mi rwało.
  11. No tak , u mnie szarpie samochodem jak jadę i wyskakuje kontrolka poślizgu. Teraz sam nie wiem co wymienić 😂
  12. Okey, to teraz mi ktoś powie o co chodzi z tym? Chce zamówić łożysko na tył ale patrzę na firmę FAG to jest tylko dla tych z „pojazdem służbowym” jak pisze na realoem, co mam przez to rozumieć? Firma SKF, zaś już ma na to „służbowe” jak i normalne. I co uważacie? Jeżeli mi mruga non stop kontrolka od poślizgu i rwie samochodem, a gdy wyłącze trakcje to przestaje, zamówić pierw sam czujnik i sprawdzić? Czy łożysko już też będzie dojechane?
  13. Siema koledzy! Możecie mi powiedzieć czy w n47 184kM LCI było łożysko z tylu magnetyczne? Nigdzie na realoem nie mogę znaleźć pierścienia pod abs. A potrzebuję to wymienić bo rwie samochodem przy ruszaniu i wyskakuje błąd ze auto wpada w poślizg.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.