Skocz do zawartości

Plexi36

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    ex: 2007 E66 750Li
    2016 G12 750LiX
  • Lokalizacja
    Łódzkie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Plexi36

  1. Toż to w pełny lifting wchodzisz. Inny zderzak, lampy, grill, inne przesłony chłodnic, inne ślizgi, mocowania - nie jestem pewien ale prawdopodobnie też zupełnie inny radar więc też inna wiązka itd. Jest od M.Ovidiu taki filmik z robienia liftingu w G11 i wygląda to co najmniej nieciekawie i niezbyt opłacalnie: Jak nie masz jakiejś unikalnej wersji to nie wiem czy bawiłbym się w taki lifting, szczególnie że przedlift jest o wiele, wiele ładniejszy z przodu.
  2. Wskazywał na lewą stronę, czyli który bank? Bo lewa strona może być różna, zależy od perspektywy
  3. Cena jest wręcz fantastyczna, jak za taką jakość. Jedyne co to może bym teraz po czasie poprosił o wykończenie wnętrza w taki sam sposób, bo teraz mam zrobione to jak w klasycznych felgach, a w oryginale jest też wykończenie chromowe. Natomiast póki co, stając na parkingu przy autach z fabrycznych wykończeniem - niczym te felgi nie odstają. A przyznam szczerze, że widziałem tyle tych felg na portalach w tragicznym stanie, każda jedna do spawania, że kupno nowych wydaje mi się znaczną przesadą... A finish, który uzyskałem jest na tyle zadowalający, że kompletnie mi nie wadzi, że to nie OE Tarcz ani klocków jeszcze nie robiłem, będę musiał rozpoznać temat czy tutaj jest podobnie jak w E66 z krzywieniem tarcz, czy nie. Z przodu mam 374, z tyłu prawdopodobnie 345, ale możliwe, że wchodzą tarcze 370, muszę to sprawdzić. Na razie tarcze i klocki są w niskim stopniu zużyte więc się tym nie przejmuję
  4. A wskazywał na konkretną stronę ten czujnik? Po wymianie nadal masz ten sam błąd? Jeśli tak: do sprawdzenia jest ustawienie rozrządu na danej głowicy. A jeśli jest to na banku 5-8 to polecam sprawdzić, czy nie zostały pomylone VANOSy. Na głowicy 1-4 nie da się ich pomylić bo VANOS wydechowy ma wycięcie na pompę vacuum, ale na głowicy 5-8 już jest taka opcja i zdarza się to dosyć często
  5. Żałosne 1250 złotych Cena jest tak niska, że aż się źle czułem płacąc - a naprawdę są zrobione fantastycznie. Poza trzema małymi kropkami, których nie idzie zobaczyć z odległości większej niż pół metra, nie mogę się do niczego przyczepić. Za taką regenerację w Łodzi zawołano mi ponad 2500 zł a i to była cena wstępna.
  6. W Łodzi może Piwna 22 albo MetalHunters. Odnawiałem swoje ostatnio, to powiedziano mi, że zrobić to poza fabryką jest bardzo trudno i poza horrendalnymi kosztami (ponoć ktoś w Częstochowie bierze ok. 6000 zł za malowanie, na portalach widziałem za 8500 zestaw nowych) to jeszcze trwałość będzie około dwóch lat. Swoje pomalowałem na podobnej zasadzie jak kolor chrome shadow, przy czym lakiernik (kontakt mogę dać jeśli byłbyś zainteresowany) użył podkładu jasnego i efekt jest jak poniżej:
  7. Podstawa to odczytanie błędów i sprawdzenie. To co opisujesz brzmi jak wypadanie zapłonów, zazwyczaj mocny but z niskich obrotów oznacza walnięte cewki - ale bez diagnostyki komputerowej ciężko w ogóle stwierdzić co się tam dzieje, a bez wyjęcia cewek i świec nie można stwierdzić czy są ok. N62 wyjątkowo bardzo nie lubi lewego powietrza, więc jakby coś też się działo z odmami czy uszczelkami dolotu - to też będzie ciężko palić i nierówno pracować.
  8. Ogólnie to sporo problemów robią Ci ludzie z ConnectedDrive i w wielu sprawach nie chcą pomóc. Musiałem się tydzień przepychać, żeby mi powiedziano jak mam postępować, żeby móc sobie auto z rynku US na EU przypiąć do aplikacji MyBMW. A jak dzwoniłem, bo w G12 chciałem zrobić retrofit Remote Parking a potrzebny jest do tego kluczyk DisplayKey z dodatkowym przyciskiem, który mogę dostać tylko od nich, to odmówiono mi retrofitu. Mimo tego, że jest cała procedura dostępna z BMW odnośnie tego i referowałem im jej numer to ConnectedDrive odpisało, że nie ma takiej możliwości. Jak rozmawiałeś z kimś z niemieckim techników bezpośrednio z Connected Drive, to może poproś o jakąś oficjalną komunikację mailową - wtedy polskie Connected Drive może coś z tym zrobi. A btw, SkeYT, wysłałem CI SMS odnośnie retrofitu tylnych rolet w G12
  9. Ja teraz próbuję przepiąć auto z USA na EU. Generalnie musiałem pisać do Customer Care w USA żeby auto wypięli stamtąd, potem wizyta w serwisie żeby przepięli na EU i żebym mógł przypisać samochód do swojej aplikacji. Spróbuj się skontaktować przez infolinię ConnectedDrive - powinni być w stanie odpowiedzieć na pytanie.
  10. Błędy mają status aktywny? Jeżeli przy naładowanym akumulatorze żadna klamka Ci nie odpowiada - nie otwiera, nie zamyka, no to pora wyciągnąć i zobaczyć co się z kablami dzieje. Jeżeli kable są całe to albo klamki padły wewnętrznie i pozostaje wymiana (na test możesz sobie podmienić jedną na sprawną i zobaczyć czy działa), albo coś ze sterownikiem od nich jest nie halo - ale to już wykracza poza moje możliwości podpowiadania :)
  11. Dokładnie tak samo i do tego kodowanie.
  12. To chyba będzie zawór regulujący długość kanałów kolektora ssącego, czy jak tam się to zwało. W N62B40 i B48 z tyłu kolektora są takie dwa silniczki, nie wiem jak to wygląda w N62B36/B44. Można z ISTY wywołać procedurę aktywacji tego, jeżeli to się nie powiedzie to masz winowajcę.
  13. Słaba sprawa, najlepiej swoje regenerować. Nie pamiętam gdzie moje było regenerowane, ale normalnie leciał demontaż skrzyni i sprzęgło było wysyłane do regeneracji. Może poszukaj tutaj na forum? To sprzęgło z linku to niby do 6HP19, u Ciebie na bank siedzi 6HP26.
  14. Kawał drogi gdziekolwiek. Chyba na Śląsku są ludzie polecani, na klubie 7mki byś musiał sprawdzić. Zresztą, tutaj też masz dział z polecanymi warsztatami, rzuć na niego okiem. Pasowałoby rozwiązać najpierw ten problem komunikacji ze skrzynią, bo to tutaj szukałbym potencjalnych problemów. Silnik możesz praktycznie wykluczyć.
  15. Na nagraniu to wygląda jak walnięty konwerter. Gdyby tak było w trakcie jazdy na równej drodze, to byłbym niemal pewien. Szczególnie, że parametry pracy silnika są ładne. Generalnie to musisz rzucić okiem na tę komunikację ze skrzynią - żadnych problemów z tym nie powinno być. Jeśli musisz to udaj się do speca, nie wiem skąd jesteś, może byłbym w stanie kogoś polecić. Nie wszystko da się zrobić samemu, szczególnie jak zaczyna brakować wiedzy ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.