Skocz do zawartości

Brzydki

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Były: E30 320i 1991, E28 524td 1984, E32 730i 1989. A teraz jest E39 523i touring 1998.
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Brzydki

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dawno mnie nie było na forum a sam jestem doskonałym przykładem rozszczelnionej chłodnicy. Już mieszka nowa ale potwierdzam przypadłość :)
  2. Proponuje sprawdzić miernikiem najpierw czujnik abs przy lewym tylnim kole. jesli jest dobry to na 100% sterownik abs który jest przy pompie abs. Komputer bedzie zawsze pokazywał czujnik. Przy okazji moze ma ktoś do sprzedania dobry sterownik abs do 523i z 9/98 roku. Koncówka 001. Pzdr :D
  3. Witam, zapieczona tylna wycieraczka to czesty problem. Do zdjecia kapturka trzeba odkręcic srubkę , która jak ktoś napisał czasem zmienia sie w imbus. Rozwiercanie nic nie da bo srubka jest długa i wchodzi w poprzeczny bolec który trzyma kapturek i trzpień. Ja u siebie wyłamałem kapturek bo nie szło odkrecić , a potem wymiana "oringu" w którym siedzi trzpień bo to on jest problemem. Ten typ ma tak że rdzewieje i blokuje na amen wycieraczke. Moja od wczoraj juz chodzi i tego :D Panom zyczę. Pzdr
  4. ja sie podłącze do postu poniewaz nie mam zegarka w radiu(bmw reverse) w sensie nie mogę ustawić godziny ani w radiu ani w zegarach , to samo jest z datą w zegarach. Szukałem na forum , może niedokładnie, ale wszelkie instrukcje które znalazłem nie skutkują :mad2: . Co może być przyczyną? Za wszelkie info z góry dziękuję :modlitwa:
  5. Brzydki

    Gdzie jest wtyk OBD ?

    Zgadzam sie z pzedmówcą, ja mam 523i z 1998/09 i mam po lewej stronie w schowku jak w 1 poscie.
  6. witam komunikaty są po francusku i oznaczają odpowiednio "zweryfikuj światła z przodu", "zweryfikuj swiatła pozycyjne" a ostatni to dolej płynu do spryskiwaczy". Poszukaj na forum jak zmienic jezyk bo z bańki nie pamietam to bedziesz miał komunikaty po niemiecku albo angielsku Pozdrawiam
  7. Poszukaj bo już było na ten temat dokładnie co trzeba zrobić. Pozdrawiam
  8. Jeśli chodzi o kasowanie licznika dziennego to na bank masz padnięte akumulatorki w zegarach. Nie zapamiętuje też tym samym inspekcji, zmiany języka w kompie. Pozdrawiam
  9. A moją E39 523i touring 98r wycenili na blisko 20 tys, a na umowie miałem 3000 EUR. Kobitka powiedziała że do zapłaty mam 1330 PLN, a na moje pytanie czy moge się spodziewać kontroli, bo zapłaciłem tylko 9700 PLN powiedziała, że cena nie może się różnic od średniej bardziej, niż20%, a u mnie widzi, że różnica jest ok35%, więc muszę czekać na to co powiedzą. Ale zgodnie doszliśmy, że jest to złodziejstwo. Więc czekam. Za tydzień mam odebrać akcyzę. Pozdrawiam
  10. Źle to ujałem:wkładam kluczyk , przekrecam, zapalaja sie,po chwili gasna i zapalam samochodzik. I wszystko działa poza tymi rzeczami które opisałem, czyli obrotomierz i wskażnik paliwa. Nic jutro bede kombinował. Dzieki i pozdrawiam
  11. Brzydki

    Dmuchawa padła E 34

    A ja radze sprawdzic jesli masz odparowywanie przedniej szyby ten przycisk. Jesli działa to znaczy ze przełącznik obrotów, jesli nie działa skonczyły się szczotki albo komutator. Koszt nowego(uzywanego) wentylatora waha się od 100 do 200-250 pln w zalezności od zużycia Pozdrawiam
  12. To prawda, u mnie wszystkie kontrolki palą się i gasną w momencie rozruchu. Poza tym w takim przypadku nie działałby też ekonomizer, a u mnie hula cacy, także jak ktoś się spotkał z czymś takim to proszę o radę o co chodzi. Doszło jeszcze brak podświetlenia całego kompa ale to pewnie żarówki. Jutro wyciągam zegary i zobaczymy organoleptycznie co może być grane. Pozdrawiam.
  13. Jestem swiezym uzytkownikiem E39 523i touring z 98r, jestem zadowolony bardzo, ale jak w temacie do pełni szczescia chcialbym zeby to dzialalo, a mianowicie: -obrotomierz nie rusza wogole -wskaznik paliwa czasem zaczyna sie podnosic dochodzi na maxa i zostaje Tutaj musze zaznaczyc ze test zegarow jest ok. I do tego jeszcze mam pytanie jak jest mozliwe ze wszystkie info w testach sie zgadzaja tzn.kody, Vin itp, poza jednym: samochod wyszedl 09/98, a wedlug kompa jest to 11/02. Niestety nie znalazłem na to wszystko odpowiedzi choc przekopalem wiele stron na forum. Dziekuje za rady i pozdrawiam
  14. wlasnie mam podobny problem , tzn gdy ruszam i wciskajac sprzeglo (przy zmianie biegu) gdy wal sie zluznia to slychac lekkie stuki, tak samo gdy sie tocze powoli i naciskam sprzeglo i puszczam w krotkich odstepach to tez slychac stuki! czy to cos z krzyzakiem/ami?? ile ich tam jest? moze ktos mial cos takiego :?w twoim przypadku moze to być poduszka pod dyfrem i radze to sprawdzić jesli nie chcesz zbierać mostu z ulicy.pozdrawiam
  15. Ja mam od opla omegi A 3.0l ale kosztował mnie 350 pln jest taki sam jak nasz tylko bez kołnierza na który zakłada sie gumy ale kołnierz można odkręcić ze starego pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.