Skocz do zawartości

TheApocalypse

Zarejestrowani
  • Postów

    512
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana TheApocalypse w dniu 22 Listopada 2024

Użytkownicy przyznają TheApocalypse punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    jakieś jest

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia TheApocalypse

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (10/14)

  • Posting Machine Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

37

Reputacja

  1. No i masz ci los, wylazł pan maruda ze swojego hejterskiego wątku o BMW i przylazł tutaj. A już było tak miło
  2. Nie każdy post musi być pytaniem. Chłop ostrzega, żeby się nie przywiązywać do konfiguratora, bo może być nieaktualny. Przydatna informacja.
  3. Chłodnica jest odsłonięta przez te wielkie otwory, czy tam jest jakaś osłona jeszcze?
  4. Jak ktoś nie ma przycisku w kabinie do otwierania klapy bagażnika, to pamiętajcie, że możecie bagażnik otworzyć z kluczyka, przytrzymując przycisk z klapą przez kilka sekund
  5. W żadnym innym aucie, nawet w tych cięższych niż G20 lub z oponami szerszymi niż 225 z przodu (jak to w większości G20) nie spotkałem się z takim zachowaniem. Zwykle kierownica szybko "odkręca" się i centruje. Stąd moje pytanie do użytkowników tego modelu i prośba o sprawdzenie u siebie tego konkretnego zachowania opisanego w pierwszym poście. Jeśli to w G20 normalne, to wyobrażam sobie, że może wpływać na prowadzenie samochodu i wymagać lekkiej zmiany nawyków kierowcy. Warto o tym wiedzieć, jeśli ktoś rozważa zakup.
  6. Cześć, trafiłem w sieci 2 filmy pokazujące dziwne zachowanie w G20. Po skręcie, jeśli puścimy kierownicę przy prędkości 30-40km/h, to kierownica sama nie centruje się. Zamiast tego zastyga kilka stopni w prawo lub lewo i nie wraca do środka dopóki znacząco nie przyspieszymy lub ręcznie jej nie naprostujemy. Czy to normalne w tym modelu? Jak to u Was wygląda i jaki macie model (silnik, RWD/xDrive, zmienny układ kierowniczy)?
  7. TheApocalypse

    G70 750E

    Jak potoczyła się historia?
  8. Adaptacyjne zawieszenie przy dopłacie 2500zł to absolutny must-have według mnie. Pozwala na kompletną odmianę charakterystyki auta i jazdę w dużym komforcie gdy mamy kiepsą nawierzchnię albo z boku siedzi żona, a potem klik na sport i zapominamy co to są przechyły nadwozia. Rezygnacja z tego to strzał w kolano w takim aucie. Must have. I nie ma co straszyć cenami amortyzatorów. Po pierwsze nikt nie płaci 8000zł w ASO za amortyzator adaptacyjny, po drugie nieadaptacyjny wcale nie jest tani, po trzecie koszt amortyzatora to jest nic przy awariach jakie mogą spotkać użytkownika auta premium, a po czwarte poza skrajnymi przypadkami które pokryje AC albo zarządca drogi, takie amortyzatory nie wymagają wymiany przez 200tys kilometrów i więcej.
  9. Z dystrybutora napędzanego prądem nie (chociaż i to można napędzić generatorem), ale z kanistra czy cysterny już tak.
  10. Na żywo gdzieś pomiędzy czerwienią a wiśnią w słońcu, typowo wiśniowy w cieniu.
  11. Pokrywa bagażnika jest identyczna czy to w 318i, czy w M340i czy nawet w M3 Competition. Każda lotka do trójki będzie pasować do każdego z tych modeli.
  12. Czy ktoś jest w stanie sprawdzić, ile w ASO kosztują 2 przednie fotele M?
  13. Dość ciężko takie fotele dostać, używane chodzą na allegro po 15-20tys, nie wiem po ile w ASO. Rzadko były zamawiane do G20, więc łatwiej ogarnąć te z M3 - to taki sam fotel. No i jeszcze trzeba ustrzelić w odpowiednim kolorze. Do tego montaż + kodowanie.
  14. To pokrętło jest, tylko ukryte w Menu A/C. W iDrive 8.5 występuje pod nazwą "Dostosowanie temperatury tułowia", jak na zdjęciu kolegi z posta powyżej. Służy do zmiany temperatury nawiewu ze środkowych kratek.
  15. Ustawienie mocy nadmuchu w trybie Auto działa jako "maksymalna moc dmuchawy na jaką pozwalasz". To, że ustawisz na maksa, nie znaczy, że będzie cały czas ładował na pełnych obrotach. Pozwolisz mu za to na początku dmuchnąć mocniej, żeby np. szybciej schłodzić kabinę, a potem sobie zmniejszy obroty gdy temperatura w kabinie osiągnie tę zadaną. Podobnie jeśli ustawisz max moc na niską, w żadnym momencie nie dmuchnie mocno, ale za to dłużej zajmie mu osiągnięcie zadanej temperatury.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.