Skocz do zawartości

marcin320

Zarejestrowani
  • Postów

    102
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Radom

Osiągnięcia marcin320

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

0

Reputacja

  1. marcin320

    320d świecąca poducha

    A co jeżeli błąd wyskakuje gdy nikt nie siedzi na fotelu pasażera? Mi już 2 razy wywaliło błąd jak wyjeżdżałem autem z garażu, a na fotelu obok nikt nie siedział.
  2. 1. Zapłon wył. 2. lewy przycisk wcisnąć i trzymać 3. Zapłon na poz 1. 4. Po krótkim czasie pojawi się TEST 1 - przycisk trzymać cały czas wciśnięty! 5. Po ok 5 sek. pojawi się napis oil service albo inspection. 6. Przycisk puścić. Po czym wcisnąć ponownie i trzymać aż do momentu skasowania.
  3. Moc = Moment obrotowy x obroty / 7023,5
  4. Czyżby to kolejna niedoróbka BMW.... Ja mam tern sam problem już od jakichś 2-óch lat. Dalej nie rozwiązany. U mnie zdaża się to sporadycznie. Raz na 1-2 miesiące.
  5. Dzięki! :D
  6. Wie ktoś ?
  7. Wszystko jest ok. Silnik chodzi - więc spala paliwo. Dlatego wskaźnik tak pokazuje. A skoro chodzi na luzie to cały czas spala tyle samo. Jeśli auto zwalnia to silnik spala tą samą ilość paliwa, ale na coraz krótszym dystansie. Także przeliczając na 100 km wychodzi, że spalanie rośnie. Dlatego wskaźnik pokazuje coraz wyższe wartości podczas zwalniania. Po zatrzymianiu opada na 0. Tak więc wszystko jest ok.
  8. Jako, że mam ten sam problem, podłączę się do tematu. Koledzy czy ten smar może byc w sprayu? Czy ten będzie dobry? : http://moto.allegro.pl/item1149976966_smar_teflonowy_suchy_ptfe_spray_400_ml.html
  9. Nie jest problemem odpychać sie 220km/h.....ważne jak szybko osiągniesz tą prędkość... Od danych katalogowych nie odbiega. Chodzi o to, że jeśli moje 2.0 leci 220, to jak na 3.0 kolegi tigera to te 220 to raczej trochę mało... Takie jest moje zdanie.
  10. Myślę że te 220km/h to troche przymało. Moje 2.0d tyle lata.
  11. Koledzy, a czemu służy ten RESET ? Co konkretnie tam się resetuje?
  12. marcin320

    320D 2000r Turbina

    Jak dobrze zregenerujesz to bedzie wszystko w porządku. A z używaną to może być różnie. Też niewiadomo ile pochodzi..
  13. marcin320

    320d odbior od lakiernika

    Patrz czy wszystkie części są pomalowane w całości. Czy nie ma czegoś takiego, że maska pomalowana z góry, a jak ją otworzysz to np. kanty zostaną czarne. Czy jest równomiernie rozprowadzony lakier. Żeby nie było, ze gdzieś na kantach jest jaśniejszy kolor.
  14. Kolego jak zamontujesz już te 470N to daj znać jaki rezultat.
  15. To i ja tak miałem. Obroty dochodziły do ok. 2000 (nie pamiętam dokładnie). A tam gdzie miała się załączać turbina, to jakby się wogóle nie załączała. Ciężko było wejść na 2500 obrotów. Czasami tylko (ni stąd ni z owąd) się załączyła z nienacka i wtedy strzał. Ale to sporadycznie. Normalnie to tak jak by turbiny wcale nie było. Nie pamiętam już dokładnie tego, ale wydaje mi się że to była kwestia elektronicznego dogrania jednego z drugim. Jednak pewien nie jestem. Napewno części żadnych wtedy nie kupowałem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.