Skocz do zawartości

mbzqg

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mbzqg

  • Urodziny 24.09.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46; rok 02.2001; 320d 136PS
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia mbzqg

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam! Mam problem ponieważ komputer pokazuje mi spalanie na poziomie 9-9,4 l/100km, po przeliczeniu przy pomocy kalkulatora spalanie waha się na poziomie 6,5-7 l/100km. Moje pytanie brzmi czy istnieje jakaś metoda na wykalibrowanie komputera przeliczającego spalanie? Dodam jeszcze, że błędnie wyświetlany jest również zasięg.
  2. w tym tygodniu jadę do mechanika i sparwdzę ten soft. Ale ja coś obstawiam te zapieczone kierowniczki w turbo, tak mi się wydje. ehhh
  3. Dokładnie niech ktoś opiszę tą sprawę jeśli robił to u siebie.
  4. na 4 tak jak piszesz idzie do 14 spada pozniej wzrasta. Tez mysle o zpieczonych kierowniczkach i chyba sie za to zabiore albo gdzies oddam do czyszczenia moze ktos wie gdzie najlepiej cos takiego zrobic w wwa?? i ile to moze kosztowac?? Bo samemu to chyba ciezko bedzie zrobic. Moze ktos cos poradzi?? W koncu po to jest to forum ;) do fornal: a co z ta wersja oprogramowania?? A5 czy D5 jaka to różnica?? napisz mi coś!
  5. Wydaje mi się że jeżeli byłaby to pompa to w całym zakresie słabo by szła. A tutaj mam kopa dobrą moc i nagle odcina jakby przeładowywała turbina.
  6. Już dawno to zrobiłem - przecież to podstawa - nie wyrzuca żadnego błędu.
  7. Witam forumowiczów! Z problemem borykam się już około 3 miesięcy. Mianowicie chodzi o szeroko opisany na forum spadek mocy. Problem w tym że wykonałem już masę czynności i nie ma poprawy. Oto co wykonałem: 1. Egr wyczyszczony 2. Elektrozawór sterowania turbiną - nowy 3. Czujnik doładowania ciśnienia w kolektorze ssącym - nowy 4. Przepływka nowa - oczywiście BOSH 5. Wymieniony na nowy filtr odmy 6. Po odpięciu egr i zaślepieniu - nie ma różnicy 7. Sprawdzony wirnik od turbiny - nie ma znaczącego luzu (przód tył - nie ma luzu, na boki delikatny ok 1mm) 8. Cięgno od gruszki turbo działa prawidłowo Opiszę teraz objaw - samochód przyspiesza w pełnym zakresie, ale na każdym biegu turbo dziura powyżej 2tyś obrotów czuć wzrost mocy i nagle jakby turbina pzeładowywuje i muł. Jak odpuszczę gaz i docisnę na nowo samochód przez chwile odzyskuje przyspieszenie i znów przeładowanie. Dodam jeszcze że na 4 biegu spalanie dochodzi do 14-16 litrów i spada, na wcześniejszych 3 biegach i idzie równo na 20 l. Poza tym przy pomiarze przyspieszenia na 4 biegu zakres od/do 80-120km/h zajmuje to okropnie długie prawie 20 sek. (z tego co wiem powinno to zająć jakieś 10 sek.). Pomóżcie proszę bo już od zmysłów odchodzę!!!
  8. a czemu tak sie dzieje?? :mad2:
  9. dzisiaj od rana przestawiony zostal rozrzad w aucie czuc poprae ale to jeszcze nie to. turbina laduje teraz od przy zadanym 1600 ladowala 1556 wiec bez dramatu, trzeci bieg pedal w podloge ladnie ciagnie do 3 tys pozniej slychac sykniecie jakby otworzyc puszke piwa poprostu takie psssss i traci moc. Nie chce dochodzic do 5 tys. A najgorszy problem ktory sie pojawil po remoncie to straszne brzeczenie przy 3 tys obotow na bank to nie silnik cos daje takie jakby wibracje i przeniesione na nagrzewnice sa nie do zniesienia w srodku auta. Prosze o pomoc!!!
  10. jezdzilismy dzis z kompem i sprawa wyglada nastepujaco wszystkie parametry ok. oprocz turbo na biegu jalowym turbo gwizdze az milo natomiast jak pojechalismy na przejazdzke to tak jakby niedomaga komp pokazuje ze powinny byc np. 2 bary a turbina dmucha 1,7 bara katy wtrysku ok zaworki poczyszczone a tu dalej kaplica, niech ktos cos doradzi co jeszcze mozna sprawdzic???
  11. Jutro pojeżdżę z kompem może coś się wyjaśni, zauważyłem jeszcze że jak samochód się rozgrzeje to ma jakby więcej mocy. Nie wiem co jest grane?!
  12. Zauważyłem że jeżeli samochód się rogrzeje to jest dużo lepiej co to może być??
  13. do artii4_4: chyba masz rację bo kąty wtrysku na tym samym poziomie -1,27, dawka temp i obroty ok. Turbo dmucha elegancko. Tylko w takim razie co jest grane???
  14. Dlugo serwisujesz autko u Pana Adama?? Jestes zadowolony??
  15. Dzieki tylko powiedz o jakie wartosci chodzi. Bylem w boshu i mechanicy powiedzieli ze kat wtrysku nie moze byc ujemny poza tym ja kupilem pompe od diesel technika i gosc od nich tez potwierdzil ze kat wtrysku nie moze byc ujemny. Parametry komp wskazywal: kat wtrysku zadany na poziomie -1,27 i rzeczywisty na tym samym poziomie.dawka wtryskowa okolo7 i na zimnym silniku 12 (chyba troche za duzo) poza tym zadnych bledow i byl jeszcze jeden parametr okreslajacy kat wtrysku tylko nie wiem co to bylo wskazywal wartosc 655 a mechanik powiedzal ze powinno byc na poziomie 5-6 i ze cos jest nie tak. poza tym wiadomo bosh jest konkurencja diesel techniki i strasznie narzekalina ich regeneracje. ale wydaje mi sie ze pompa jest sprawna ale zle zalozona. Do tego splanie 12 l i zero mocy. nie wiem co robic odsylac pompe na testy do diesel techniki ale jak sie okaze ze jest ok to 350 za diagnoze no i za wyjecie i wlozenie tez bede musial komus zaplacic. Czy druga opcja dac serwisantom z bosha zeby ja wlozyli i jeszcze raz poprawnie ustawili. Jeszcze jedno jaka powinna byc temp pompy komp pokazywal ok 30 st podobno to za malo. Prosze o pomoc!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.