Skocz do zawartości

victor89

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e87 120d n47d20c 177KM
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia victor89

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Rok na forum Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Wymiana radia PnP? Coś trzeba kodować? Mam E87 2009 LCI z radiem i navi, zwykłe głośniki + sub pod fotelem, jak by to u mnie wyglądało?
  2. Mam techniczne pytanie o diesla B47 w F20 LCI. Od 2015 roku wychodziły one z silnikiem B47 w wersjach 118d i 120d (odpowiednio 150 i 190km). Wyczytałem że w listopadzie 2017 roku silnik B47 dostał upgrde (B47TU1) i wszystkie wersje tj 118d, 120d i 125d miały dwie turbosprężarki. 1. Czy Warto kupować F20LCI po 2017 roku tylko ze względu na zupgradeowany silnik? Chodzi mi o względy użytkowe oraz niezawodność 2. Jaki wpływ ma zastosowanie dwóch turbin na przyrosty mocy po remapie (dla 118d i 120d). 3. Czy macie wiedzę co jeszcze zostało zmienione w silniku po 2017 roku? 4. Czy jest w internecie miejsce / katalog / encyklopedia która jasno i wprost opisze mi różnice między B47 a B47TU1 ? Nie pytał bym się Was, gdyby nie fakt że absolutnie 99% wykresów jest pomieszanych i nie wiem który silnik jest który.
  3. Do czego służy ta opcja i w jaki sposób zmiana wartości wpływa na pracę silnika?
  4. Cześc, Wymieniałem dzisiaj u siebie czujnik AUC, próbowałem skasować błędy ale niby wszystko poszło a wciąż te same są aktywne (między innymi te związane z odłaczeniem i słabym akumulatorem). Jak procedura kasowania powinna być przeprowadzona? Na kluczyku, na zapłonie czy na pracującym silniku? Co po skasowaniu? Reset, czy odpalamy i jedziemy? Ponadto zauwazyłem nowy błąd którego wcześniej nie miałem: z modułu TEL: D690 Wersja aplikacji: 2.3.21
  5. victor89

    Xenon

    Na stacji diagnostycznej ustawią Ci prawidłowo xenony. Nie rób tego samemu, poza ustawieniem góra dół jest jeszcze ustawienie lewo/prawo. I lepiej to zrobić z głową by ładnie świeciło. Nie sądze by kosztowało to więcej niż 30-40zł (ja płaciłem 20zł)
  6. Moi drodzy, czy jest dostępna lub planowana opcja zmiany pojemnosci akumulatora? Mam 80Ah i zastanawiam się nad włożeniem 90Ah (to chyba maksymalna wartość możliwa do za kodowania w e87). Wiem że istnieje możliwość zarejestrowania wymiany ale nie wiem jak z zakodowanie innego aku. U mnie byłaby to zmiana z AGM 80Ah na dokładnie AGM 92Ah od Bannera.
  7. Przydała by się lista tych pomp wraz z numerami seryjnymi, bo już się pogubiłem w tych oznaczeniach. Ktoś może to wyklarować dokładnie, która pompa gdzie siedzi i jakie ma wydajności?
  8. Między 225/45 r17 a 225/50 r17 jest 22,6mm różnicy na srednicy. Czyli 1,13cm bliżej nadkola z każdej strony. niemniej jednak jestem zawiedziony ta smutna informacja. O co dokładnie tarło? Przód czy tył? Masz zawieszenie M z opcji 704 czy coś dodatkowo obniżone?
  9. Możliwe że tamto nie było na zawieszeniu M. Na jakich dokładnie felgach miałeś te 225 50 r17? 225/45 r17 wejdą na 7j będą ciutke inaczej ułożone niż miałoby to miejsce na feldze 7,5j. Niemniej oryginały są takie jak pisze Ponta
  10. Jeżeli ten dźwięk wzrasta wraz z zadanym obciążeniem (mocniej wciskasz gaz) to może być nieszczelność w układzie wydechowym, ktoś nawet wyżej wspomniał. Niemniej jednak skoro usterka jest widoczna to też należałoby to naprawić. Należy ściągnąć kolektor, naprawić uszkodzony gwint (to nie strasznego, czasami się zdarza) i nastepnie złożyć wszystko z nową uszczelką. Ponadto przy pracującym silniku i otwartej masce powinieneś czuć smród spalin jeżeli to większa nieszczelność. To też może być jakieś pęknięcie, elementy metalowe podczas rozgrzewania rozszerzają się, pęknięcia stają się odrobinkę ciaśniejsze więc mniej spalin może wtedy uciekać. A rozrząd bardzo dobrze że zrobiłeś, cud że to jeździło. To nie jest tak że strzela łańcuch bo jest luźny. Problem był również ze ślizgami które bez żadnego objawu pracowały do ostatniego obrotu silnika. Później pękały i z silnika została mielonka.
  11. Widziałem E87 z takimi oponami, wyglądało to przekozacko bo ładnie wypełniało nadkola. Nie wiem natomiast czy nic nie obciera bo samochód stał na parkingu, podszedłem i popatrzyłem co ma założone bo świetnie to siedziało. Z przodu i z tyłu były te opony.
  12. Korzystając z tak dobrego wątku chciałem wspomnieć że znalazłem wiele postów że zamiast oryginalnej pompy z N47 poleca się włożenie nowszej z B47 która pozbawiona jest wad i ma wyższe ciśnienie o 200 barów (1800 vs 2000). Czy ktoś może się wypowiedzieć na ten temat lub ma jakieś doświadczenia?
  13. Byłem u Braci Fąfara na wymianie rozrządu w N47D20C 177KM. Wtryskiwacze psikałem 4dni co 12h WD40 i wyszły jak masełko przy przebiegu 215kkm. U mnie z N47 napinacz był przy takim przebiegu na granicy zakresu pracy a łańcuszki były luźnawe. Na zimnym było go delikatnie słychać na ciepłym nie wiedziałem że go słychać dopóki nie odebrałem samochodu po wymianie :) Do tego przeprowadzili diagnostykę i wymienili czujnik przy DPF. Silnik suchy samochód wygląda na zachowany w bardzo dobrym stanie co mi już poprawiło humor do końca dnia. Polecam wziać sobie autko zastępcze - wrażenia nie z tej ziemi xD Całość trwała od 11:45 do 15:00. Dla potomnych - oczywiście nieświadomy w największe możliwe śniegi przyjechałem do nich od drugiej strony polną drogą. Cudem udało mi się przejechać tę drogę, w połowie chciałem zawrócić ale nie wyjechałbym już bo śnieg sięgał ponad zderzak. Polecam jednak jechać od prawidłowej strony :D
  14. Dwa lata temu wymarzyłem sobie bmw e87 na swój następny samochód, wtedy też zacząłem czytać to forum w celu nabrania odpowiedniej wiedzy. Pod koniec roku 2020 marzenie udało się spełnić zatem postanowiłem się pochwalić :) Po dokładnie 9 miesiącach poszukiwań i oglądnięciu ponad 12 bmw e87 udało się znaleźć egzemplarz który spełniał moje oczekiwania. BMW 120D N47D20C 177KM + ZF6HP19Z. Samochód udało się znaleźć z prywatnych rąk, co było dla mnie najważniejsze i zostało najdokładniej sprawdzone - jest bezwypadkowy i ma sensowny potwierdzony przebieg 213,000km. Z Ciekawszych opcji wyposażenia: :arrow: światła xenon + dzienne :arrow: automatyczna skrzynia biegów :arrow: szyberdach :arrow: ogrzewane sportowe fotele z pompowanymi boczkami :arrow: sportowe zawieszenie (704) :arrow: bluetooth wraz z aux i usb :arrow: tempomat :arrow: podświetlanie klamek Zaraz po zakupie udałem się do braci Fąfara na serwis. Warsztat polecony przez Was - lepiej nie mogłem trafić Naprawy: :!: Została przeprowadzona profilaktyczna diagnostyka komputerowa :!: Wymieniony kompletny rozrząd :!: Olej + Filtry (Motul, Mann) :!: Czujnik ciśnienia spalin Na ten moment samochodem jeździ się bardzo przyjemnie, ma wolę życia i chęci do jazdy. Plany na 2021 są skromne i głównie skupią się na wizualnej prezencji samochodu, zadbania o detale oraz serwis hamulców gdyż te wymagają wymiany. Jeśli będzie dobrze rokował planuję podniesienie mocy w bezpieczne granice :D Będę wrzucał na bieżąco postępy prac, w tej chwili mrozy nadchodzą, samochód jest bardzo brudny więc mam tylko jedno zdjęcie z dnia zakupu :) Obecne plany: - Zakup felg 17" Styling 207 - Zakup opon letnich (stare są... stare) - Wymiana tarcz i klocków z przodu i z tyłu (obecnie siedzą 300mm i takie zostawię jednak wlecą stalowe oploty i będzie to jedyna modyfikacja) - Dwuetapowa korekta lakieru - Konserwacja podwozia póki jest w idealnym stanie Pozdrawiam!
  15. Właśnie przetestowałem na wersji bezpłatnej i nie ma problemu z jego działaniem. Polecam, 40zł nie majątek tym bardziej że działa :) Na innych aukcjach od tego samego sprzedającego jest własnie w takiej cenie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.