Skocz do zawartości

przemo523i

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kluczbork

Osiągnięcia przemo523i

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. przemo523i

    m54b28

    Najbardziej miarodajna bylaby rozmowa z obeznanym w temacie pracownikiem serwisu - albo z kimś z forum. Gdzies czytałem ze po 2000 r. (chyba w ksiązce serwisewej) BMW zmodyfikowało jednostkę napędową 2.0 z uwagi na jej słabe osiągi i wprowadziło 2.2 Natomiast co do zastąpienia 2.8 3.0 w 6 cylindrach - to ciekawe i warto zgłębic ten temat. Natomiast wydaje mi się ze najbardziej miarodajne będzie to co jest na bloku silnika. Przeciez w mag polu nie wzieli oznaczenia m54 z nieba :) poza tym te chłopaki, które robiły moją bunie znaja się na rzeczy - wiec tak z mostu bym ich nie osadzał. Najlepiej sprawdzić. Jeśli kolega ma M54 znaczy się, że ma bardziej zaawansowany silnik :)) Pozdro
  2. przemo523i

    m54b28

    Hej, zawsze powinieneś patrzeć na ręce mechanikowi - taką niestety mamy rzeczywistość. Chyba że zjadłes z nim beczkę soli:))) Niekoniecznie Mag pol się walnął, być może dojrzeli, że na bloku silnika masz wystukane M54..... jeśli gdzieś tam grzebali. Było M54 Warto sprawdzić, Vin vinem, a może być tak, żę ktoś Ci bunie zwyczajnie przeszczepił:) Pozdrawiam
  3. mam 523ii ze stycznia 1996 r. woziłem się już różnymi nodelami naszych buń - ale ta jak nic jest odblokowana - nie wiem czy kolektor- lichow ie co - wiem jedno nie ma 170 PS przy tej masie. Idzie jak rakieta.jak nic ma pełne 193, czy 193 PS0y jak kto woli.. Ktoś w nią lapki kiedyś pchał...:)))
  4. He,he,he wyglada na to, że każdy gaziarz ma inna teorię :shock: na gaz. Ja mam dwie sondy - i każda musi działać aby gaz sprawnie funkcjonował. Pogadaj może z innym gaziarzem.... zbierz kilka opinii. Przewody są rzeczywiście wysoko - prawdziwy gaziarz przewody chowa i prowadzi poniżej odpowietrzników chlodnicy, po to aby w razie czego nie zbierały się w nich bąble powietrza. Beemy jest trudno odpowietrzyć, zwłaszca ze zapowietrzają sie też przy reduktorze. Powietrze stanie i reduktor nie łapie płynu i sie nie grzeje. Według mnie należy zacząć od termostatu. Pzdr
  5. miałem to samo... to ze sie gaz odłącza, tzn nie ma ciśnienia - sprawdz chlodnice, pod plastikiem chroniącym wiatrak nie widac czy cieknie... termostat jak najbardziej - moze sie zacinac. pompa wody również do sprawdzenia To podstawy przy tym problemie powodzenia :)
  6. Witam, mam instalacje Zavoli IV generacji w modelu zgodnie z tematem. Chwale sobie - i....o dziwo, uwierzcie mi ale nie czuje spadku mocy. Pzdr Przemek
  7. przemo523i

    Moduł komfortu E39 523i

    Hej, czy moduł , o którym wspominacie w 523i może być odpowiedzialny za brak opuszczania tylnich szyb mimo ze slychac przekaźnik oraz brak podświetlenia na podsufitce (to swiatełko tam gdzie kobiety sie malują) :D ? Dzięki za odpowiedź pzremek
  8. hej, pojawił się tutaj wątek tylnich łączników stabilizatora? Z tego co kojarze tylne łączniki też można zmienić bez pozniejszego ustawiania kąta, prawda? łączniki z tyłu mam stare, ale nie słychac pukania z tyłu - wiec wymieniać? Chyba ze są inne objawy ich zużycia? DZIEKI Pozdrawiam Przemek
  9. przemo523i

    SZARPIE?

    Hej ja mam podobne objawy w 523i Mechanik stwiedził że to łożysko w skrzyni... i zeby czekać az ostatecznie padnie i wymienić całe sprzęgło. Inni prawdopodobnie odpowiedzą Ci żeby jezdzic, ze nic sie nie dzieje Pzdr :)
  10. Hej, miałem dość podobny problem.... Problem bierze się z układu chłodzenia. Najpierw sprawdź w jakim miejscu umieszczony jest reduktor w komorze - nie może być zamontowany na poziomie chlodnicy - dokładnie śrub odpowietrzających, podobnie przewody muszą być poprowadzone poniżej poziomu odpowietrzników chłodnicy. U mnie pompa wody była ok, wisko też, ale zacinał się termostat, prawdopodobnie ciśnienie rozwaliło chłodnice. Ciśnienia wcale nie było, wiec gaz też się nie właczal. Przy 30 stopniach (tez mam tak ustawiony komputer) gaz powinien się włączyć w połowie, albo pod koniec niebieskiego pola. Jeśli masz ogrzewanie znaczy ze termostat jest ok. Pompa? może jest urwany wirnik. Odpowietrz na zimno układ, potem dokoncz na gorąco - ewentualnie powinienes odpowietrzyć wąż przy reduktorze - u mnie też tak było. Sprawdz też wszystkie obejmki - wystarczy ze będzie gdziekolwiek lekko przepuszczało i bedzie problem z właczaniem gazu - NIE MA CISNIENIA. Pozdrawiam i powodzenia Przemek
  11. Witam wszystkich bardzo serdecznie :D od ucha do ucha Od 1 września posiadam 523i 1996 r. i marki nie zmienie. Z forum korzystałem juz kilka razy z korzyścią oczywiście dla siebie. Nie pamiętam tylko czy się witałem... E tam, robię to jeszcze raz. Pozdrawiam serdecznie Przemek
  12. przemo523i

    stuki (chyba?) skrzyni

    Hej, czy rozwiązałeś problem? Ja ma to samo...mechanik zdiagnozował że to łożysko skrzyni, i mam czekać aż rozpadnie się sprzegło, znaczy się skonczy. Może tak być? Jednocześnie wykluczył dwumasówke. Pozdrawiam i dziękuję. Przemek
  13. Witam, pozwolę sobie odświeżyć temat i zapytać osoby, które z opisanym problemem się spotkały w E39 523i? U mnie też słychać trajkotanie, na nagrzanym silniku, najczęściej się wycisza i jest spokój, ale jest to wkurzające :roll: Mechanik stwierdził, że nie jest to dwumasówka - ona ma troszkę inne objawy. Podobno jest to łożysko sprzęgła. Mam czekać aż się skonczy sprzęgło i wymienic całe sprzęgło. Czy to prawda? Czy czekając nic wiecej nie uszkodze? I czy rzeczywiście w e39 może to być łożysko? Uprzejmie proszę o jakieś podpowiedzi. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję. Przemek
  14. Tzn. ze kostki przy liczniku moga miec wpływ na komputer, ze sie zawiesił, na temperaturze,tak? Mimo tego ze termoimetr jest niesprawny powinien wyswietlac zuzycie, czy srednia.... Grzebac w kostkach? pzdr
  15. Witajcie, jestem tu nowy jako zalogowany, ale dosc długo sledze forum i tego o co chce zapytac nie znalazlem. Z góry dzieki wielkie za odpowiedz. Moje E39 jest z 1996 r. i z tego co wiem ma maly komputer ten bez wyswietlania komunikatów - wisi mi tylko na -40. Muszę się zajac termometrem-jeszcze nie bylo kiedy. Mam przy kierunkach przelacznik BC. W kazdym razie przy naciskaniu włącznika BC nic sie nie dzieje -40 dalej wisi. A powinno tez wskazywac: zuzycie, zasięg, przeciętną prędkość. Na panelu głównym po wciśnięciu "zegara" tez zadnej godziny mi nie wyswietla. Mam walniete cos z jakims modulem, albo cóś? Gdyby ktos byl uprzejmy mnie oswiecic, bede bardzo wdzieczny. pozdrawiam serdecznie przemek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.