Skocz do zawartości

marasek.uk

Zarejestrowani
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Poznań [ Obecnie UK ]

Osiągnięcia marasek.uk

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Siema, może pomożesz? Ja właśnie walczę z kolektorem ssącym bo chcę wymienić odmę ale nie mogę ściągnąć... Odkręciłem wszystkie górne śruby ale coś trzyma od spodu? nie wiem za bardzo gdzie dokładnie? Jak ktoś może pomóc to będę wdzięczny. Może jakąś fotkę zapodać albo schemacik? Z góry wielkie dzięki!!!
  2. To co mam zakupić? Chciałbym jakiś uniwersalny, możesz coś polecić? myślę nad tym: http://cgi.ebay.co.uk/USB-Car-diagnostic-interface-EOBD-OBD2-ISO-PWM-VPW-CAN_W0QQitemZ150387555629QQcmdZViewItemQQptZUK_Diagnostic_Tools_Equipment?hash=item2303cbfd2d co sądzisz? albo coś takiego: http://cgi.ebay.co.uk/CAR-FAULT-CODE-READER-OBD2-SCAN-TOOL-PC-INTERFACE_W0QQitemZ360191331483QQcmdZViewItemQQptZUK_Diagnostic_Tools_Equipment?hash=item53dd138c9b twoim zdaniem który lepszy??
  3. Jeżeli chodzi o interface jaki posiadam to zapodaje linki: http://img38.imageshack.us/img38/7374/dsc017001j.jpg cały zestaw: http://img690.imageshack.us/img690/1913/dsc017043.jpg niech się ktoś wypowie znający e temacie czy to się nada do czegoś bo może wszystkie kłopoty związane właśnie z tym pudełeczkiem... :cool2:
  4. No właśnie w tym problem że nie śmiga... a mianowicie, wszystko pięknie ładnie pojawia się ekran i można sobie wybrać autko, później kategorie... ale jak kliknę enter żeby wyświetliło to wyskakuje error: ' IFH-0003 DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED. Program will be stopped! ' Jakieś pomysły od czego to? I jak temu zaradzić? Z góry wielkie dzięki!
  5. Jak poradziłes sobie z instalacją V39 to V44 zrobisz wyrwany ze snu :D v44 robi wszystko sam, na forum jest filmik jak instalować V44 Filmik i dis v44 viewtopic.php?f=97&t=108480 zainstalowałem zgodnie z instrukcjami na filmiku ale wywala mi błąd: http://img199.imageshack.us/img199/1778/diagnosticbuserror.png próbuje podłączyć pod USB/BUS na przejściówce tylko nie bardzo wiem czy się da? mam fejs od carsofta, pójdzie na tym? czy trzeba gdzieś ustawić na jakim porcie mam ta przejściówkę?
  6. marasek.uk

    Błąd 227 i 228?

    hmm... z tego co widać na tym obrazku uszczelkę można kupić osobno, jeżeli o tą uszczelkę chodzi??? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DM52&mospid=47544&btnr=11_2195&hg=11&fg=40 - nr 18
  7. marasek.uk

    Błąd 227 i 228?

    nie wiesz może kolego czy samą taką uszczelkę można kupić??
  8. marasek.uk

    Błąd 227 i 228?

    panowie, dzisiaj wymieniałem świece, po wymianie odpaliłem autko i odkręciłem korek wlewu oleju, do moich uszu dotarł dziwny dźwięk... syczenie! wraz z tym syczeniem zaczął przygasać silnik, kiedy dokręciłem korek wlewu syczenie ustawało i silnik się podnosił, dźwięk dobiegał tak mi się wydaje z pod pokrywy kolektora ale nie jestem pewny tak na 90% Myślicie że to odma???
  9. tak, to v39 Myślisz że przeinstalowanie na v44 rozwiąże problem? sprawdzić nie zaszkodzi ale czy jak zainstaluje v44 to będę musiał wprowadzać wszystkie ustawienia na nowo?
  10. może ktoś pomoże please! wyskakuje mi coś takiego przy próbie połączenia się z głowićą: http://img687.imageshack.us/img687/3051/updatediagnosticheaderr.png jak nacisnę ok to wyskakuję : http://img26.imageshack.us/img26/3051/updatediagnosticheaderr.png i na koniec : http://img682.imageshack.us/img682/3051/updatediagnosticheaderr.png miał ktoś coś takiego?? bardzo bym prosił o odpowiedz. z góry dziękuje :cool2:
  11. marasek.uk

    Błąd 227 i 228?

    nie wiem co jest bo stale mi wywala, ostatnio skasowałem carsoft'em i przejechałem 100km podczas jazdy się nie zapaliła kontrolka ale za to przy następnym odpalaniu owszem... więc ja już nie wiem co jest grane, nie mogę dojść do tego...
  12. marasek.uk

    Błąd 227 i 228?

    'PIMPO' moze coś więcej?? gdzie to lewe powietrze?? sondy są nowe BOSH podejrzewam że może świeczki się sypią....
  13. marasek.uk

    Błąd 227 i 228?

    To nie takie proste... Ciężko znaleźć dobrego fachowca i to z dobrym sprzętem, a jak mam znowu jeździć od jednego do drugiego albo po kilka razy z tym samym to mnie krew zalewa. Może ma ktoś jakieś tabelkowe dane jakie parametry powinny mieć poszczególne elementy takie jak przepływka... Mogą być z Carsofta to sam sprawdzę bo też mam, jak ktoś może zrzucić takie dane z dobrego, sprawnego auta to będę wdzięczny. Szukałem ale coś nie mogę znaleźć, i takie pytanie mi się nasuwa... może ktoś ma fabryczne parametry na takie sprzęty?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.