Skocz do zawartości

Navasin

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 520d

Osiągnięcia Navasin

  1. Odgrzeje kotleta troche ale - ktos doszedl powodu? Mnie dwa razy auto stanelo... dolanie paliwa nic nie daje, trzeba dziada odpowietrzyc. Raz stanal 3 lata temu, drugi raz ze dwa, przejechalem rondo w lewo i cyk.. ale juz wiedzialem co robic, dolalem 5l paliwa, klucz do wtrysku w pogotowiu, odpowietrzenie i jedzie. Anyway, probowalem dostac sie do pompy ale odpuscilem, po prostu od tamtego czasu staram sie nie zjezdzac nizej niz 1/4 baku ale jest to upierdliwe i nadal szukam rozwiazania?
  2. Pytanko o aktualizacje map o ktorej pisales w marcu - miales ten kod FSC? Generowales, kupowales gdzies?
  3. Odpisalem w wiadomosci prywatnej
  4. No wlasnie nie do konca. RealOEM podaje ten z koncowka 217. Wymienilem go juz trzeci raz, tym razem na taki numer jak mialem (swoja droga wygladaja identycznie) i sytuacja jest taka sama.
  5. Witam, Padl mi modul TMS w lewej lampie. Zalozylem zamiennik, przeprowadzilem adaptacje w ISTA D i niby wszysztko dziala ale kierunkowskaz mruga z inna czestotliwoscia niz cala reszta. Modul (ten nowy) wymienilem na kolejny i sytuacja ta sama. Przelozenie go do prawej lampy powoduje przeniesienie problemu na druga lampe czyli raczej modul. I teraz pytanie, czy trzeba go jakos inaczej kodowac, np ISTA P? Nie mam pojecia gdzie moze byc problem. Nr modulu jaki wyciagnalem to 7269531 natomiast firma wyslala mi 7316217 mowiac ze to po prostu nowsza numeracja. Dodam ze oznaczenia H: XXX sa inne na obu modulach (zepsutym i zamienniku). Jest ktos w stanie cos podpowiedziec? Pozdrawiam!
  6. Hmm, o nieszczelnosci nie pomyslalem. Ta pompa ma chyba dwa zadania, pompowanie na pompe WC i wyrownywanie poziomu pomiedzy komorami? Jak zerkalem w menu w sekcje TANK to nieraz na zakrecie w jednej komorze pokazuje 0.0L ale auto jedzie dalej wiec moze faktycznie ponizej jakiegos poziomu lapie powietrze. Na silnik pompa pompuje z prawej czy z lewej komory baku?
  7. Witam, Dwukrotnie zdarzyla juz mi sie sytuacja ze silnik sie zapowietrzyl majac okolo 10 litrow paliwa w baku. Pierwszym razem zdarzylo sie przy jezdzie po dziurach, drugim objezdzajac rondo. Podejrzewam ze mala ilosc paliwa przesuwa sie w baku/przelewa do drugiej komory i pompa lapie powietrze. Oczywiscie niemozliwe jest potem odpalenie bez uprzedniego odpowietrzenia ukladu. Ktos sie spotkal z taka sytuacja, co moze byc nie tak? Wymieniac pompe w baku? Takie zapowietrzanie pewnie nie za zdrowe jest dla wtryskow.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.