Skocz do zawartości

Nemaider

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 330i 2006

Osiągnięcia Nemaider

  1. Witam, Przychodzę z problemem w znalezieniu pewnego przewodu otóż połamała mi się wtyczka od przewodu idącego z rozdzielacza prądowego na akumulatorze jest on odpowiedzialny prawdopodobnie za pasy + poduszki, ponieważ błędy wyskoczyły na desce rozdzielczej . Przewód ten idzie w parze wraz z kablem plusowym pirotechnicznym postaram się dodać zdjęcia, żeby było łatwiej . Jeśli macie dostępny taki przewodzik albo macie kontakt do osoby, która nie miałaby problemu tylko tego jednego przewodu sprzedać byłbym bardzo wdzięczny 95% osób, które wystawia E90 na części jednego kabelka nie chcą odsprzedać. Chyba, że mielibyście namiar na samą kostkę to bym dał radę wymienić sobie sam, lecz ja powoli rozkładam ręce. [LEGENDA DO OBRAZKÓW] Czarny rozdzielacz prądu jest stary, który miałem zamontowany w samochodzie na niebiesko\czerwono zaznaczone miejsce, w którym był włożony przewodzik, którego aktualnie szukam Czerwony rozdzielacz prądu nowy, który będzie montowany w samochodzie Kabelek dla porównania ( Który nie wchodzi w gniazdo nowego rozdzielacza albo to przez to, że wtyczka jest trochę ułamana ale wątpię na 99% końcówka ze starego rozdzielacza nie wejdzie w nowy w ASO powiedzieli, że były zmiany konstrukcyjne ) - Jeśli się z tym mylę proszę mnie wyprowadzić z błędu pierwszy raz z czymś takim walczę . PS . W ASO tego przewodu nie posiadają Pan nie mógł go zaznaczyć na schemacie a nowy rozdzielacz z ASO nie posiadał tego przewodu. Pozdrawiam jakbym coś nie jasno napisał to proszę mnie poinformować postaram się naprostować \\\
  2. Problem rozwiązany przyczyną był rozdzielacz prądu przez co parę bezpieczników poszło , czujnik położenia wału , czujnik położenia rozrządu , i od filtra oleju idzie taki ciężko mi to określić "pałka" i ona też była połamana po wymianie wszystko śmiga jak dawniej 😄
  3. Okej przekażę informację i zacznę aktualizować postępy może jakoś się uda to rozwiązać 😄
  4. Cześć Cześć :D, Mam duży problem ze swoim autem ale zacznijmy od początku. Pacjent to BMW E90 330i 258km Automat z USA Otóż, Przy jakiś 50km\h zapalił się nagle Check Engine kątem oka zobaczyłem, że obroty zaczęły lekko wariować przy tym jak dojechałem do ronda to auto nagle zgasło ale normalnie odpaliło, bez problemu się rozpędzał do tych 50\60 ale za każdym razem jak trzeba było przyhamować i te obroty malały i auto na jedynkę zrzucało to gasło. Później jak zaparkowałem i po jakimś czasie go próbowałem odpalić to pochodził chwile i nagle gasł. Pierwszą wizytę u mechanika auto odbyło w Sierpniu na tamten czas pokazywał się błąd P1553 Crankshaft Exhaust Camshaft Correlation Mechanik wymienił czujnik położenia wału na oryginalny i jeszcze wymienił elektrozawór zmiennych faz rozrządu. Po tym ten błąd znikł ale objawy nie ustały mechanik odłączył Valvetronica i jakoś dojechałem do kolejnego majstra bo tamten już nie chciał dalej działać z autem bo go to cytuje "Przerosło". Na tym odpiętym Valvetronicu nie było problemu z gaśnięciem auta ale max 30 km\h jechało także szału nie ma. Kolejny mechanik podpiął znowu tego Valvetronica i wyświetlił mu się błąd, że jest błąd synchronizacji rozrządu góra z dołem coś takiego czy tam wałka rozrządu i wałków rozrządu średnio pamiętam ale było coś z brakiem synchronizacji rozrządu. Generalnie auto sprawdził wokół tego błędu rozrządu był git nie wiem czy Vanosa sprawdzał ale pewnie tak, sprawdzał cewki, sprawdzał świece, generalnie powiedział, że auto po tym co zobaczył nie potrzebuje nic do wymiany ale objawy nadal są. Temat ciągnie się od sierpnia a mamy styczeń potrzebuję jakiś pomysłów, porad itp. bo po prostu psycha siada . Proszę o waszą pomoc albo cokolwiek nawet jeśli coś co tu napisałem było sprawdzone a macie podejrzenia, że może to być coś wokół tego to dajcie znać każda pomoc się liczy. Pozdrawiam i czekam na rozwój dyskusji jak coś źle opisałem albo widziecie jakiś niejasny przekaz to z chęcią ewentualnie sprostuje w odpowiedzi 😄
  5. Niestety będę w stanie dopiero w sobotę coś podziałać także dopiero wtedy dam aktualizacje czy to ten nowy czujnik zawalił całą sprawę czy też nie póki co załamany brakiem jakichkolwiek rezultatów (wiele patentów z YouTube i zagranicznych forum próbowałem 0 poprawy ) Mam nadzieję, że do soboty ktoś kto miał podobny problem da jakieś rozwiązanie .
  6. Niestety ale wszystko git 😕 Dodam jeszcze zdjęcie z diagnozy Nie wiem może ewentualnie wrócić jeszcze raz do tego samego czujnika. Za pierwszym razem po wymianie amortyzatorow błędy pojawiły się po odpaleniu zapłonu natomiast po wymianie czujnika pojawiły się one po jakimś czasie tak jak pisałem około 20 m
  7. Witam, Otóż mój problem polega na tym iż wymieniałem amortyzatory na przód i po wymianie lewego amortyzatora przygniótł się lekko kabelek od czujnika prędkości przedniego lewego koła po czym na desce rozdzielczej wyskoczyły mi 3 żółte błędy ABS, Break, i żółty trójkącik w kółeczku (Przepraszam ale nie wiem co to jest i jak inaczej to opisać) , czujnik oczywiście dziś wymieniłem błędy skasowane po 20 metrach przejechanych błędy ponownie wróciły po podłączeniu kompa ukazały się takie kody : 5E40 , 5D90 , 5DF4, 5D93 ich opisy znam wskazują na wymieniony czujnik dużo szukałem w necie wszystko wskazuje na czujnik. Nic innego w aucie dotykanego oprócz amortyzatorów nie było a żadnych podobnych nawet błędów też nie. Sprzedawca czujnika gwarantuje jego sprawność przed wysłaniem rzekomo sprawdzany i 2 lata gwarancji na niego daje . Pozdrawiam i liczę na jakieś rady lub sugestie bo już nie mam pomysłu.
  8. Dobra tym sposobem co tutaj kolega napisał działa ! jakby ktoś miał podobny problem bardzo polecam :D
  9. Jutro rano działamy więc dam znać czy ruszyło :D
  10. Witam, Otóż mam taki problem ze swoim bmw, że byłem z samochodem u mechanika na rutynową kontrole komputerową. Niestety przez przypadek mechanik zresetował inspekcje wymiany hamulców i zaczęły wyskakiwać dwa błędy na kompie : - Stan zużycia okładzin hamulcowych przód ( 255%) - Stan zużycia okładzin hamulcowych tył (255%) Oczywiście świeci się kontrolka od hamulca na czerwono przy każdy odpaleniu i zgaszeniu auta, czerwona ikonka samochodu na podnośniku. Hamulce wraz z czujnikami były wymienione niecałe 2k km temu więc to jest wszystko nówka założone praktycznie. Aktualnie jestem w kropce bo nie idzie przywrócić tego do dawnych wartości albo jakby inaczej to nazwać fabrycznych. Metody jakie próbowaliśmy: - Reset inspekcji z BC - Reset z komputera ( w sumie to z 3 różnych nie znam się dokładnie na tym ale jeden był typowo serwisowy dwa powiedzmy uniwersalne ) - odpinanie czujników i resetowanie z BC - odpinanie czujników i resetowanie z Kompa Proszę o jakieś pomysły bo totalnie nie wiem co dalej mogę zrobić ( Wszystkie koszta pokrywa mój mechanik także jestem otwarty na każdą propozycje rozwiązania sprawy)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.