Skocz do zawartości

Piotr U

Zarejestrowani
  • Postów

    90
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Piotr U w dniu 15 Stycznia

Użytkownicy przyznają Piotr U punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Porsche + BMW

Ostatnie wizyty

478 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Piotr U

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

10

Reputacja

  1. Felgi są oryginalne BMW (proste bez uszkodzeń). Naturalnie wymieniane były same opony, zawsze komplet i zawsze z homologacją BMW. (2 komplety w każdym sezonie) Oczywiście bardzo dużo zależy od warsztatu, który wymienia opony i je wyważa. Tych kilka już przerobiłem. Nie każdy warsztat regularnie serwisuje, legalizuje swoje wyważarki i to widać. Ja już mam warsztat, który robi mi za każdym razem przy wyważaniu "optymalizację" i to daje efekty ale najlepsze u mnie są na oponach Michelin. Pozdrawiam.
  2. Przez 5 lat wymieniłem 10 kompletów letnich Pirelli P Zero z Run flat teraz wjechały Michelin Pilot Sport 4 bez Run flat. Już więcej Pirelli z Run flat nie kupię. Na Pirelli zawsze były jakieś drgania, wibracje. Na Michelin wibracji brak i lepsze przyczepność na mokrym i przy niskich temperaturach to jest poniżej 20*C.
  3. Witam. Za regenerację vtg oraz reduktora coś ok 11 000 brutto. Ale wiadomo wszystko zależy od zakresu uszkodzeń. Oczywiście na regenerację jest roczna gwarancja.
  4. Witam. Ja robiłem regeneracje VTG u nich MSM Technic . Jestem mega zadowolony z jakości, obsługi, ceny, terminu. U mnie też szarpało, zrobili mi regenerację VTG i trzeba było zająć się reduktorem i to zrobili. Generalnie stronę internetową mają słabą ale na miejscu, jak zobaczyłem wielkość firmy i ilość firmowych busów, które wożą skrzynię po całej Europie, to "szczękę zbierałem z podłogi" Polecam, świetni fachowcy. https://www.skrzyniebiegow.net/info/kontakt MSM technic ul. Polna 15 62-090 Kiekrz k. Poznania NIP: 779 230 55 68 Dyferencjały i reduktory: tel.: 533-660-793 tel.: 534-310-243 email: [email protected]
  5. Witam. Mierzyłeś Racinga? Czasami Niemczech tankuję Aral 102 octan i różnicę czuję. Inaczej pracuje silnik.
  6. U mnie na tym boxie, po ostrym przyśpieszaniu dawał komunikat "awaria napędu" można jechać dalej. Wymiana boxa na inną sztukę, także RACE CHIP i dalej to samo. W moim przypadku, box powędrował na półkę. Wjechał program silnika, skrzyni, filtry powietrza, układ wydechowy i koniec problemów. 0-100 3s do 3,2 100-200 6s do 6,2
  7. Odnośnie sensowności Paliwa Verva98. U mnie zlane z baku tankowane przez 2 lata tylko to paliwo. Zostało pomierzone i dało wynik 93,8 Oktana. Od tego momentu tankuję tylko Shell Racing 100
  8. Standardy BMW potrafią zaskoczyć. Przez 6 lat pracowałem jako Szef produkcji przy wytwarzaniu elementów metalowo gumowych dla motoryzacji i po raz pierwszy coś takiego widzę. Nie mniej jednak zawsze jak ja mam uszkodzony element i wiem o tym uszkodzeniu to wymieniam i już, bo pewność niezawodności dla mnie znaczy więcej niż kilkaset złotych cena łącznika.
  9. Warto odezwać się do PRO AUDIO TYCHY. Modyfikacja BMW u nich to zakres od 8 000 do ok 20 000 zł Słyszałem ich realizację jak dotąd dla mnie wyznacznikiem brzmienia był Burmester w Maybachu S680 i NAIM W Bentleyu Mulsanne ale to co robią w Tychach w niczym nie ustępuje a nawet ich realizację oceniam wyżej.
  10. Ja już 2 razy wymieniałem ten łącznik. Raz na gwarancji i raz bez gwarancji. U mnie był źródłem wibracji. Serwis nie robił, żadnego problemu z wymianą na gwarancji. Tak na marginesie (jestem Inżynierem materiałowcem, pół życia praca z tworzywami sztucznymi i gumami) każde, nawet najmniejsze pęknięcie jest niedopuszczalne i to co pokazałeś na zdjęciu to od dawna jest do wymiany.
  11. Witam Zdjęcie z tyłu po założeniu dystansów, zdjęcie z boku przed założeniem.
  12. Zamontowane na obie osie. wygląd bardzo na plus. Minusy, wibracje na przedniej osi i dziwne, dla mnie nienaturalne prowadzenie. Jutro dystanse z przodu "wylatują" zostają tylko tylne.
  13. To oczywiście moje zdanie, Run Flat daje Ci to, że jak złapiesz "kapcia" to zachowanie auta jest zdecydowanie bezpieczniejsze i możesz dojechać do wulkanizatora. W zeszłym tygodniu wymieniałem właśnie zimówki (zeszłoroczne) na nowe bo sie przetarły na przyldze z felgą i druty wyszły i zaczęło uchodzić powietrze. Więc wymiana wszystkich 4, na opony z homologacją i z Run Flat.
  14. Pomyliłem się ale też napiszę. Mam również swojego mechanika, który ma autoryzację ZF-a w Luboniu Jacek Kujawa. Olej w skrzyni wymieniam u niego co 30 000 km za 1600 PLN Brutto (robocizna+ miskofiltr+ olej) od tej ceny mam jeszcze "kumpelski rabat" Natomiast w BMW Inchcape w Swadzimiu w moim modelu Panowie powiedzieli mi 5 000 PLN -10% rabatu czyli 4500 PLN. Oczywiście spytałem dla czego taka cena skoro w 520 d czy w 520 i jest "taka sama" skrzynia a tam płaci się ok 2000 PLN. Dostałem odpowiedź, że w modelu z V8 tak kosztuje. Podpowiem jeszcze dla użytkowników z x-drive, że olej w skrzyni VTG wymieniam co 15 000 KM (uwaga jest go tam 0,7 Litra i szybko się degraduje) więc żeby nie wymieniać VTG po 200 000 km wymieniam olej.
  15. Witam, ja wymieniam olej co 6 000 km u "mojego" mechanika, leję Motul + dwusiarczek molibdenu. Auto jest bardzo wysilone 700 KM. Wcześniej wymieniałem olej co 30 000 km i po 100 000 km musiałem wymienić kompletny silnik. PS 9 litrów Motul kosztuje mnie 510 PLN brutto +100 PLN brutto dwusiarczek molibdenu Liqui Moly + filtr oleju oryginał 90 PLN Brutto + 200 PLN brutto wymian(robocizna)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.