Skocz do zawartości

Piotr U

Zarejestrowani
  • Postów

    83
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Piotr U w dniu 15 Stycznia

Użytkownicy przyznają Piotr U punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Porsche + BMW

Ostatnie wizyty

444 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Piotr U

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

9

Reputacja

  1. Standardy BMW potrafią zaskoczyć. Przez 6 lat pracowałem jako Szef produkcji przy wytwarzaniu elementów metalowo gumowych dla motoryzacji i po raz pierwszy coś takiego widzę. Nie mniej jednak zawsze jak ja mam uszkodzony element i wiem o tym uszkodzeniu to wymieniam i już, bo pewność niezawodności dla mnie znaczy więcej niż kilkaset złotych cena łącznika.
  2. Warto odezwać się do PRO AUDIO TYCHY. Modyfikacja BMW u nich to zakres od 8 000 do ok 20 000 zł Słyszałem ich realizację jak dotąd dla mnie wyznacznikiem brzmienia był Burmester w Maybachu S680 i NAIM W Bentleyu Mulsanne ale to co robią w Tychach w niczym nie ustępuje a nawet ich realizację oceniam wyżej.
  3. Ja już 2 razy wymieniałem ten łącznik. Raz na gwarancji i raz bez gwarancji. U mnie był źródłem wibracji. Serwis nie robił, żadnego problemu z wymianą na gwarancji. Tak na marginesie (jestem Inżynierem materiałowcem, pół życia praca z tworzywami sztucznymi i gumami) każde, nawet najmniejsze pęknięcie jest niedopuszczalne i to co pokazałeś na zdjęciu to od dawna jest do wymiany.
  4. Witam Zdjęcie z tyłu po założeniu dystansów, zdjęcie z boku przed założeniem.
  5. Zamontowane na obie osie. wygląd bardzo na plus. Minusy, wibracje na przedniej osi i dziwne, dla mnie nienaturalne prowadzenie. Jutro dystanse z przodu "wylatują" zostają tylko tylne.
  6. To oczywiście moje zdanie, Run Flat daje Ci to, że jak złapiesz "kapcia" to zachowanie auta jest zdecydowanie bezpieczniejsze i możesz dojechać do wulkanizatora. W zeszłym tygodniu wymieniałem właśnie zimówki (zeszłoroczne) na nowe bo sie przetarły na przyldze z felgą i druty wyszły i zaczęło uchodzić powietrze. Więc wymiana wszystkich 4, na opony z homologacją i z Run Flat.
  7. Pomyliłem się ale też napiszę. Mam również swojego mechanika, który ma autoryzację ZF-a w Luboniu Jacek Kujawa. Olej w skrzyni wymieniam u niego co 30 000 km za 1600 PLN Brutto (robocizna+ miskofiltr+ olej) od tej ceny mam jeszcze "kumpelski rabat" Natomiast w BMW Inchcape w Swadzimiu w moim modelu Panowie powiedzieli mi 5 000 PLN -10% rabatu czyli 4500 PLN. Oczywiście spytałem dla czego taka cena skoro w 520 d czy w 520 i jest "taka sama" skrzynia a tam płaci się ok 2000 PLN. Dostałem odpowiedź, że w modelu z V8 tak kosztuje. Podpowiem jeszcze dla użytkowników z x-drive, że olej w skrzyni VTG wymieniam co 15 000 KM (uwaga jest go tam 0,7 Litra i szybko się degraduje) więc żeby nie wymieniać VTG po 200 000 km wymieniam olej.
  8. Witam, ja wymieniam olej co 6 000 km u "mojego" mechanika, leję Motul + dwusiarczek molibdenu. Auto jest bardzo wysilone 700 KM. Wcześniej wymieniałem olej co 30 000 km i po 100 000 km musiałem wymienić kompletny silnik. PS 9 litrów Motul kosztuje mnie 510 PLN brutto +100 PLN brutto dwusiarczek molibdenu Liqui Moly + filtr oleju oryginał 90 PLN Brutto + 200 PLN brutto wymian(robocizna)
  9. To Moja opinia. Odkąd w domu jest Porsche 4x4 (Torsen) i BMW 4x4 x-drive (Haldex) żadnego innego samochodu do jazdy na co dzień nie kupię z napędem na jedną oś. Efektywność przyśpieszania, bezpieczeństwo, jazda w każdych warunkach. Na sobotnie zabawy na torze, tylko napęd na tył M4 lub GT3. Na jazdę na co dzień nic poza 4x4
  10. Wybacz, jestem inżynierem metalurgiem i niestety nie masz racji, wsad z którego jest frezowana i toczona felga kuta jest poddany obróbce plastycznej, która zwiększa twardość- odporność na odkształcenia.
  11. Sytuacja jest taka, szukasz felg na których będzie niski profil opony więc będą bardzo narażone na nierówności drogi. Co za tym idzie trzeba wybierać felgi z wysokiej półki jakościowej, kute. W przeciwnym wypadku felgi będą się krzywić na byle jakiej nierówności. Do swoich aut mam po kilka kompletów felg i te topowe i te Włoskie za 6000 zł za komplet. Efekt jest taki, że Włoskie felgi "Firma Ładne Felgi" prostowałem 3 razy w sezonie i teraz leżą na półce i nie planuję ich używać natomiast felgi kute poza ewidentnymi przypadkami spotkania się z dziurą w drodze są OK.
  12. Jak Masz auto na gwarancji to powinny być z homologacją. Generalnie Serwisy BMW przymykają na to oko ale jak coś się zdarzy poważniejszego i będziesz miał "kampanię wrześniową" z BMW i jeszcze wejdziesz z nimi w spór to prawdopodobnie wyciągną asa z rękawa i wszystkie następne naprawy będą finansowane z Twojej kieszeni.
  13. Piotr U

    Mrowienie kierownicy

    Tu masz link do dystrybutora + informacje o produkcji. https://hpfactory.pl/pedalbox/?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAnKi8BhB0EiwA58DA4ZNuaPasnk072npPu0JgQ-tYRPSBb-Z4n05L1z64zbzOHDlpUV6HlxoCa2cQAvD_BwE
  14. Piotr U

    Mrowienie kierownicy

    U mnie M550i dodatkowo mam zamontowany "Pedal Box" którym modyfikuje charakterystykę pedału gazu. Wtedy wrażenie dla kierowcy jest takie jakby auto miało ze 300 koni więcej i nie ma efektu jakby pedał gazu był na "gumce od majtek" reakcja jest natychmiastowa i bezpośrednia.
  15. Witam. Podaj proszę co było w twoim stage 3 modyfikowane i co finalnie pokazała hamownia. Pozdrawiam. Piotr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.