Skocz do zawartości

Jack-Strong

Zarejestrowani
  • Postów

    603
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 520d N47D20 184ps 2013
  • Lokalizacja
    Worcestershire UK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jack-Strong

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (10/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

15

Reputacja

  1. i tak i nie ten z nr4 ma ciut dłuższy kabel
  2. potrzebujesz wymienić czujnik przed DPF a nie przed katalizatorem... a to jest czujnik nr4 na powyższym rysunku nr1 to czujnik przed katalizatorem nr4 to czujnik przed DPF
  3. ja wymieniałem kilka tygodni temu żadnej adaptacji noe trzeba robić... to zwykła termopara.
  4. łącz te kropeczki kolego... masz dwa wyjścia albo jeździć i czekać aż coś się wysra i unieruchomi maszynę albo zarezerwuj termin w lokalnym zakładzie specjalizującym się w naprawach skrzyń automatycznych. mechatronika to dobry trop...
  5. szklanej kuli niestety nie mamy...
  6. tuleje dyfra i poduszki silnika skrzyni sprawdź najpierw
  7. dlatego odpowiedni interwał jakość i klasa oleju to klucz do długiej i bezawaryjnej eksploatacji.
  8. uszczelki brak miskę się wkleja na masę... z początku produkcji była ale potem zmienili na masę
  9. nie prościej kupić taką jaka powinna byc jak się nie da naprawić?
  10. isn w module/sterowniku szkrzyni jest zabezpieczenie komponentu
  11. czego nie rozumiesz?
  12. ja bym zmieniał ale z nową oryginalną pompą oleju
  13. dokładnie i przy 1500 obrotów otwierał by mi się bypass w odbudowie filtra... nie dziękuję... mierzyłem ciśnienie przy dodawaniu gazunl i było wzorowe przy 1500 2bar przy 2000 2.6bar i przy 2750 3.7bar czyli wartość otwarcia bypass'u. Ja nie widzę potrzeby rzeźbienia jak silnik nie trzyma ciśnienia to radził bym najpierw znaleźć przyczynę a nie leczyć skutek. Czasem wystarczy tylko nowa pompa oleju a czasem potrzeba wał odpowiednio sklasyfikowane panewki natryski i podstawę filtra
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.