Skocz do zawartości

Jack-Strong

Zarejestrowani
  • Postów

    594
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 520d N47D20 184ps 2013
  • Lokalizacja
    Worcestershire UK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jack-Strong

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (10/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

13

Reputacja

  1. nie prościej kupić taką jaka powinna byc jak się nie da naprawić?
  2. isn w module/sterowniku szkrzyni jest zabezpieczenie komponentu
  3. czego nie rozumiesz?
  4. ja bym zmieniał ale z nową oryginalną pompą oleju
  5. dokładnie i przy 1500 obrotów otwierał by mi się bypass w odbudowie filtra... nie dziękuję... mierzyłem ciśnienie przy dodawaniu gazunl i było wzorowe przy 1500 2bar przy 2000 2.6bar i przy 2750 3.7bar czyli wartość otwarcia bypass'u. Ja nie widzę potrzeby rzeźbienia jak silnik nie trzyma ciśnienia to radził bym najpierw znaleźć przyczynę a nie leczyć skutek. Czasem wystarczy tylko nowa pompa oleju a czasem potrzeba wał odpowiednio sklasyfikowane panewki natryski i podstawę filtra
  6. ja ciśnienie oleju mierzę co roku tym razem sprawiłem sobię nawet dokładniejszy gajger żeby nie było wątpliwości jak wcześniej coś wrzucałem... cienienie mierzone na oleju w połowie interwału z przebiegiem 4 tyś km przy 75°C 80°C i 85°C dlatego ze u mnie olej zadko wędruje w pole 90°C a większość czasu oscyluje w przedziale 80°~85°C w/g BMW powinno być 1.3bar przy 75°C.
  7. ja mam 300 i całe 300 zrobione na 0W30 ciśnienie na jałowych wzorowe 1.2bar
  8. broń cię Panie Boże z tym 5w40 w N47/57 0w30 zalecane przez bmw w zupełności wystarczy ale z większością się zgodzę to bardzo dobre silniki... większość ich problemów wynika ze stanu i przebiegów z jakimi do kraju trafiają. Kiedyś dawno dawno temu znajomy mechanik po obserwacji relacji z klientami powiedział mi że żadło kiedy już drugiego właściciela stać na obsługę techniczną auta klasy premium a co dopiero trzeciego czy piatego. I ja się pod tym podpisuję. Smutne ale prawdziwe.
  9. Jack-Strong

    [n47] Temperatura

    brednie
  10. Jack-Strong

    [n47] Temperatura

    a w czym źle jeżeli można zapytać?
  11. u mie to samo na przodzie P7 żadnych zastrzeżeń
  12. dokładnie auto ma pracować i zarabiać na siebie oraz poprawiać komfort życia wlasciciela a nie wisieć na podnośniku... rach ciach koko jumbo i do przodu... sam jak robiłem rozrząd w zeszłym roku to liczył się czas a nie cena uslugi czy lokalizacja... nie będę tracił kilka dni urlopu żeby maszyna na podnosniku wisiała
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.