Skocz do zawartości

dachu

Zarejestrowani
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    inowrocław

Osiągnięcia dachu

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. ja też mam cała instalację tomasetto a elektronikę zenit, wtryski czerwone valtek i nie narzekam. spadek mocy prawie nie wyczuwalny, na 5 biegu dochodzi bez problemu do 6,5 tyś. jedyne co musze zrobic to wymienic fajki bo kiedy silnik sie nagrzeje to lekko szarpie pomiedzy 2 a 3 tyś.obr. instalke zakładałem tej zimy i zapłaciłem 2600zł. pozdr.
  2. kolego to ja nie wiem co ty masz za instalacje bo tomasetto robi tylko reduktory i wielozawory, a nie robi komputerów....
  3. witam wszystkich, nie wiem właściwie od czego zacząć...moje auto to e36 coupe 97r. Auto kupiłem 10 miesięcy temu, juz wtedy wiedziałem że niedługo czas na wymianę tulei i sworzni, ale tak tragicznie nie było więc zbytnio sie nie spieszyłem z wymiana. Jakieś 3 miesiące temu, w aucie, podczas jazdy na prostej drodze zaczeła drżeć kierownica, ale tak mocno, ze ciężko ja było utrzymać(jakby taka turbulencja) po jakiś czasie przestało. było tak np. że cały dzień jeżdziłem i wszystko było ok, a bywało tak, ze kierownica drżała na całym odcinku jazdy. Pomyślałem że już sie jakiś sworzeń rozwulkanizował, więc umówiłem sie z mechanikiem na wymianę- wymienił 4 sworznie wachacza i 2 tuleje i końcówke drążka. Po wyjechaniu z warsztatu po kilku kilomertach znowu to samo :jawdrop: wróciłem sie do nich, wszystko sprawdzili i powiedzieli, ze jam jeszcze wywazyć koła i geometrię zrobić i wtedy podjechać. Pojechałem Najpierw na wyważanie kół i zmieniłem opony na lato( myślałem ze moze jednak wina opon) po zmianie( felgi były praktycznie proste) dalej to samo więc pojechałem do warsztau który robi tez geometrię. opowiedziałem wszystko po kolei, przez godzinę czasu kompleksowo sprawdzali wszystko i znaleśli potencjalna przyczynę- tuleje w tylnym zawieszeniu były pozrywane( te dolne) wymienili, zrobili geometrię i wszystko wydawało sie ok, ale po 2 dniach znowu to samo :worried: :worried: :worried: Juz nie wiem co mam robić... moze mi ktos cos doradzić? może ktos tez miał taki problem? prosze o pomoc :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:
  4. zestaw do telefonu kom.( nokia) http://img260.imageshack.us/img260/1079/p8310086ck9.jpg
  5. dachu

    Klima dwustrefowa

    nie no ja nie moge, jak czytam takie głupoty, kupił sobie koles taka 330cd i myśli ze tylko on ma klime dwustrefową :duh: pewnie odrazu sie przesiadł na taka beemke i wielkiego znawce udaje :8)
  6. dachu

    Gaz w e36

    no to ty masz dziwna sekwencje, albo dziwnego gazownika( któremu nie chciało sie konfigurowac ustawień... w kazdej dobrrej instalacji można ustawić przełączanie od obrotów gdy reduktor osiagnie odpowiednia temperatura. po odpaleniu ciepłego silnika powinna być takze ustawiona kilkusekundowa zwłoka, zeby chwilke na benzynie pochodził. tak samo jest cos takiego jak sekwencyjne przełaczanie na gaz, czyli kazdy wtryskiwacz załącza się po kolei...
  7. jeżeli jest ci za miękka to kup gumy w sprężyny i po kłopocie :D
  8. no ja tak do końca nie wiem, bo ja mam w papierach tylko zawieszenie m-sport, czyli m-technic, ale ospojlerowania M nie mam. Ci kolesie nigdzie nie wystawiają, maja dosyc kupców, sa to oryginalne zderzaki ściagane z beemek, mieszkaja 20 km od bydgoszczy, 25 km od inowrocławia, musisz raczej podjechac na miejsce, tu masz numery 889374669, 500271417. pozdr
  9. m-technic to m-pakiet? a to nie jest tak ze m-technic to zawieszenie sportowe, a m-pakiet to ospojlerowanie? co do takich zderzaków to mój znajomy sprzedaje takie w cenie 450-500zł z anglików....
  10. z tego co mi wiadomo to raczej nie bedzie trzeba nic przecinać ani wiercic, z tego co wiem to każdy hak mocuje sie zamiast tylnej belki, czyli demontuje się tylnia belke i w te dziury montuje sie mocowanie haka, no i oczywiście musi być moduł, zeby bład w kompie nie wyskakiwał.
  11. polecam ci hak firmy WESTFALIA jest całkowicie odpinany, odpinasz cała kule i gniazdo elektryczne. jest troche droższy od zwykłego odpinanego, ale wydaje mi sie ze do coupe warto. A z resztą... mam jeszcze w domu mercedesa W211, założyłem zwykły odpinany hak...i jeżdżę....z przyczepką ze świniami :lol: i nikt sie nie śmieje, każdy tylko patrzy i mówi, że rolnikom tez sie jednak powodzi....
  12. z tego co wiem to źle wiesz.... a co do kolegi Bronx_l to niech najpierw poczyta forum, tu jest prawie wszystko :D jeżeli masz m52 to pewnie z klimą, tu masz link http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=11803&start=0
  13. wiem, ze w bydgoszczy na ulicy Dolina jest 2 kolesi co sie znaja bardzo dobrze na bmw, pracowali z tego co wiem kilka lat w aso, warsztat mają skromny, ale dopiero sie rozwijają, jeszcze u nich nic nie robiłem, chłopaki z BKB ich chwala, zawsze stoi po kilka aut w kolejce, a to coś znaczy :D
  14. ja mam przy swojej Beru 2 elektrodowe, gdzieś na forum wyczytałem że tez takie były zakładane fabrycznie, model ultra 14f-7ldur4
  15. no w sumie to zle nie wygląda, ale widać że zderzak jest zle spasowany :roll: wypas tez ma dobry. co do przebiegu to zapytaj o ksiązki czy ma jakieś w ogóle...najbardziej mnie denerwuje to że jak robią zdjęcia to nie pokazują skórzanego przedniego fotela kierowcy w całości, który z resztą jest wytarty albo przetarty.... zobaczcie, kiedy jechałem oglądać ponizsze bmw to kolo zapewniał mnie ze skóra jest w stanie idealnym, kiedy przyjechałem to okazało sie ze fotel na dole jest przetarty na wylot..... a zdjęcie w ogłoszeniu wygladało tak... http://img181.imageshack.us/img181/5355/pict0104fj2.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.