Skocz do zawartości

wierzba86

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e63 630i 2007r

Osiągnięcia wierzba86

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Pytam o komputer bo róże interfejsy mogą rożnie pokazywać. Nowy kat raczej nie powinien tego odczuć na krótką metę.
  2. U mnie przypadek był dość ekstremalny, bo klapka dużej DISY była pęknięta na pół i zakleszczona w dolocie. Jak sam możesz zrzucić dolot to warto zweryfikować.
  3. Z wszystkiego co napisałeś zostaje mi do sprawdzenia przepływomierz.
  4. Ten błąd musisz usunąć. Czym było diagnozowane?
  5. Miałem ten sam objaw + lekkie wypadanie zapłonu. Przyczyną były DISY. Tylko za ja mam n52. Nie wiem czy w Twoim że są.
  6. Jedyny temat, który mnie jeszcze boli w moim BMW to poszarpywanie silnika z dolnych obrotów 670 do 1350 rpm przy gwałtownym dodaniu gazu. Powyżej 1350 jak dam gaz w podłogę nic złego się nie dzieje. Kilka razy zdarzyło mi się, że na biegu jałowym zamiast 670 rpm auto miało ok 900 rpm i dopiero po zgaszeniu na kilka minut wracało do standardowych niższych obrotów. Ista+ nie pokazuje żadnych błędów. W ostatnim czasie wymieniałem: 2 DISy, zawór vanosa wydechowy, świece. Podmieniałem od znajomego czujnik położenia walka rozrządu. Wykonywana była również adaptacja silniczka valvetronica. Proszę o porady, wskazówki - może mieliście coś podobnego?
  7. A odme wymienialem w zimę przy okazji regeneracji zaworów DISA. Jedyne co jeszcze mnie boli to poszarpywanie z dolnego zakresu obrotowego przy noga w podłodze do 1350 obrotów. Wyżej już nic mi nie doskwiera.
  8. Słuchajcie jakiś czas temu uporałem się z problemem. Oczywiście elektrozawór VANSa wymieniony, ale to nie on był problemem. Otóż zostawiłem auto kolejnemu polecanemu fachowcowi. który po diagnozach stawiał na DISY. Ja swoje regenerowałem - zakładałem aluminiowe klapki do małej i dużej DISy w zimę - no ale OK skoro to DISy to kupiłem 2 ori DISY i co dalej to samo... po dokładnym przeglądzie układu dolotowego okazało się że urwana klapka od dużej DISy siedziała zakleszczona w dolocie. Po jej usunięciu wszystko wróciło do normy. To co widział jeden fachowiec w ISTA+ to dziwne kąty wyprzedzenia zapłonu na połowie cylindrów a drugi ten który w końcu usunąć problem w swoim jakims sofcie deficyt powietrza na 4 i 6 cylinder. Niestety nowych zaworów DISA nie mogę zwrócić, bo były na zamówienie. Te z mojego auta z aluminiowymi klapkami są na sprzedaż - w pełni sprawne jak się okazuje.
  9. Nawet nie wiedziałem, że są zamienniki DISA. Jaki masz silnik? Do mojego N52 chyba nie ma zamienników. Kupiłem aluminiowe zestawy naprawcze dla małej i dużej DISy - przy ówczesnym kursie dolara zapłaciłem 670 zł. U mnie wyjęcie małej i dużej DISy wiązało się z demontażem dolotu, także trochę roboty z tym jest. Nie znam tych zestawów regeneracyjnych z alledrogo. Chyba polecałbym zamiennik Febi jeżeli takowy można dostać.
  10. Słuchajcie dziś zrobiona adaptacja silniczka valvetronic'a, zamiana zaworów VANOSa + weryfikacja napięcia ładowania. Po każdym kroku weryfikacja czy jest jakaś zmiana. Niestety nie - dalej to samo :( Fachowiec twierdzi, że dolot szczelny - sprawdzał jak go rozbierał przy regeneracji DISA i nie daje za wygraną. Jutro bądź pojutrze jadę z nim do jakiegoś znajomego fachmana. W samej rozmowie telefonicznej padło: podejrzenie na wtryski. [2018.02.14] Dopiero wróciłem z wizyty w kolejnym warsztacie. Inny soft + testy wykazały, że problemem jest elektrozawór VANOSA. Jestem zdecydowany, żeby kupić, bo już chcę mieć to za sobą. Gdzie proponujecie go kupić, znacie jakieś sklepy z ori częsciami?
  11. @Quzo, @Rudy a nie macie tak, że fura jak zimna odpalana to przez pierwsze 3 - 5 sekund pracuje jakby nie na wszystkich garach. Ja tak własnie mam u siebie.
  12. Ja sam jej nie badałem - fachowiec, który regenerował DISA musiał zdjąć dolot, więc pogadam z nim na ten temat - może weryfikował przy montażu. Czy sam mogę jakoś to sprawdzić metodą chałupniczą? W poniedziałek podjadę do człowieka z INSTA+. Zakładam, że sondy można przetestować tym softem.
  13. Żadnych parametrów. Dla niektórych nie ma błędów/nie ma problemu. Możesz zasugerować jakieś testy?
  14. Właśnie mam podobny problem w 3.0 n52 - możesz spojrzeć na filmik i zobaczyć czy masz to samo Dziś nagrywałem filmik.
  15. W swojej bawarce mam 3 litrowy motor n52 i od 2 miechów problem, którego nie mogę rozwiązać - nierówno pracuje na biegu jałowym. Nagrałem krótki filmik aby to zobrazować- . Jak to się zaczęło obroty tylko spadały, ale od tygodnia również podbijają. Dodatkowo jak odpalam auto to przez 5-7 sekund chodzi jakby nie na wszystkich garach. Dodam jeszcze, że problem wystąpił nagle - jak wracałem z trasy. Stojąc w korku zauważyłem, że silnik inaczej pracuje. Jakiś tydzień przed tą akcją wymieniłem wkład filtra powietrza na K&N i w sumie dopiero podczas tej trasy trochę auto przegoniłem. Aktualnie zrobiłem: 1. Regeneracja zaworów DISA na aluminiowe klapki - poprzednio zgłaszały błąd i duży zawór DISA był wyrobiony. 2. Wymienione świece na nowe NGK. Z autem byłem u 3 specjalistów. Podczas pierwszej wizyty mechanik mówił, że był błąd zaworu ssącego VANOSA. Po wykasowaniu oraz całodziennym czyszczeniu problem nie zniknął jak również podczas kolejnych wizyt błąd ten nie pojawiał się. Kolejni 2 specjaliści widzieli tylko błędy DISA dopóki ich nie zregenerowałem. Aktualnie ostatni specjalista nie wykrywa żadnych błędów - używa softu ISTA+. Nie chciałbym jeszcze wymieniać wielu rzeczy, które i tak mogą nie przynieść rezultatu. Może macie jakiś pomysł na testy/diagnozę? Post umyślnie zamieściłem w dziale e60/61, bo w moim same v8.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.