Skocz do zawartości

Quzo

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 523i 2006

Osiągnięcia Quzo

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Quzo

    E60 523i N52 Falujace obroty

    Regulator wymieniony, ladowanie stałe , obroty już nie faluja samochodów śmiga aż nie chce się wysiadać :) :D
  2. Quzo

    E60 523i N52 Falujace obroty

    U mnie na zimnym wszystko ok jest.
  3. Quzo

    E60 523i N52 Falujace obroty

    U mnie na biegu jalowym przy wylaczonych odbiornikach na obrotomierzu jest to praktycznie nie zauważalne ( jedynie delikatnie na karoserii to czuć bądź jak się dobrze wsluchasz) , przy max obciążeniu mam nawet i gorzej. Sprawdź ladowanie , mi mechanicy sprawdzali cały dolot na szczelnosc, czyscili przepustnice i krokowy i nic . Jutro biorę się za alternator ( regulator ) ,powiem czy coś się zmieniło :)
  4. Quzo

    E60 523i N52 Falujace obroty

    Nie miałem czasu aby podjechać gdzieś i sprawdzić sondy lecz dzisiejsza sytuacja dała mi dużo do myślenia, a dokładniej stojąc pod sklepem z wyłączonym wszystkimi odbiornikami prądu powiedzmy że samochód równo pracował po włączeniu wszystkiego co jest tylko możliwe wtedy dopiero zaczęły mi falowac obroty. Wróciłem do domu i mierzylem ladowanie , miernik wyświetla następujące wartości: Bieg jalowy wyłączone odbiorniki ladowanie od 14.20 do 15.30 :shock: Po włączeniu wszystkich odbiorników ladowanie spadalo aż do 12.90 i dobijalo do 15.30 Przy wylaczonych odbiirnikach i obrotach silnika ok 2 tys ladowanie stałe 14.80 Znalazłem przyczynę? Alternator walniety ( regulator ) ?
  5. Quzo

    E60 523i N52 Falujace obroty

    Właśnie nie pamiętam czy ASO czy nie ASO ale w każdym bądź razie jeden z dwóch powiedział mi że z strony elektronicznej wszystko to co tylko można sprawdzić, zmierzyć ( testować ?) jest wszystko w normie, podjadę może nawet i dziś na kompa. Wartości sprawdzać na biegu jalowym ?
  6. Cześć! Mam pewien problem z moja BMW być może to nie jest nic poważnego co uniemożliwia korzystanie z samochódu, jednakże jestem pedantyczny i w końcu muszę rozwiązać ten problem i liczę na jakieś podpowiedzi. Problem polega na falujacych obrotach na ciepłym silniku ( na zimnym wszystko super) , nie sa to może duże wahania bo +/- 20 obrotów. Występują one na biegu jalowym jak i podczas jazdy ( do 3 tys obrotów , powyżej ok ) . Samochód posiada instalacje gazowa, na gazie to samo. Samochód odwiedził serwis autoryzowany jak i nie autoryzowany, czyszczony cały dolot, brak nieszczelnosci , odma ok jak i wszelkie wezyki od niej. Miał ktoś może podobny problem? Bądź może jakieś sugestie? Może sonda ? Edit: Świece nowe , nowe filtry , brak błędów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.