Skocz do zawartości

tomaso2587

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 136hp

Osiągnięcia tomaso2587

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Mozesz posmarowac miedzianym nie zaszkodzi nie bedzie sie zapiekac a co do sruby to przed zalozeniem nasadki z rurą przyluz jej z czola kilka razy mlotkiem a pozniej dobrze by bylo gdybys kluczem pneumatycznym to odkrecal na udezenia to raczej pusci tym bardziej prawdopodobnie to sruba 10,9 wiec nie tak latwo taka urwac trzeba po prostu z glowa odkrecac mozesz tez spsikac dobrze z godzine wczesniej WD40 powodzenia A jak sie urwie to tez sa pozniej sposoby na jej wykrecenie ale nie boj sie jesli zastosujesz sie do wskazowek to sruba pusci tylko musisz miec dobry klucz nie jakis szuwax zeby nie obrobic a jak plaski to tylko oczkowy
  2. Juz wszystko w porzadku okazala sie niedopieta wtyczka zaworku turbiny wszystko poskladane brak bledow silnika dzieki za pomoc i pozdrawiam temat do zamkniecia
  3. jutro ma padac wiec nie jade do pracy wiec garaz i bede kopał jutro odpalam multimetra i sprawdzam
  4. a mogłby sie spalic np jak szlak trafił akumulator bo raz tak kiedys miałem ze rozładowało go cos i głupiał swiatła sie zaswiecały a rozrusznik tylko trykał dziwnie zmieniłem na nowy od razu i nie jezdzilem duzo wtedy to nie wiem czy go zmulało bardzo
  5. ale ja ja czysciłem dzisiaj kontakt sprayem i suszyłem, ew jakies kabelki poszły, ale wiem przynajmniej ze nie bedzie wiecej kosztów bo juz ich troche było
  6. no powiem ci ze zjarany jeden ide zmienic i napisze czy pomogło pomogło zniknęły błedy został tylko bład turbiny ale kopałem przy zaworku dzisiaj i mogłem wtyczke zle wpiąsc :D :D :D :D dziekuje za pomoc mam nadzieje ze temat bedzie komus pomocny pozdrawiam
  7. znalazłem ale nie moge tego otworzyc
  8. jesli chodzi ci o skrzynke w ktorej znajduje sie sterownik silnika to mam tam tylko dwa przekazniki nie namierzyłem bezpiecznika chyba ze zle patrze albo gdzies pod spodem mogłbys podac dokladniejszy namiar?
  9. najlepsze oczywiscie lemforder ale sa ciut drogie ok 400 za sztuke ja kupiłem zamienniki najtansze bo miałem dziurawa droge strasznie i nie chciałem ładowac kasy zeby sie rozleciały ale o dziwo juz 3 lata w tym roku droge zrobili i nic sie z nimi nie dzieje moje to srl 200 za sztuke co do sworzni to oczywiscie sa dostepne ale nie pchaj sie w to bo wachacze sa aluminiowe a to nie jest tak plastyczne jak stal mozesz pojezdzic troche a po czasie wytłucze ci sie i wypadnie a ty wyladujesz na drzewie jak juz myslec o sworzniach to lepiej kupic tanie zamienniki to samo wyjdzie a troche pojezdzisz
  10. jak bys miał uszkodzony to by ci go pokazywało na pompie jako uszkodzony czujnik wzniosu iglicy, a co ci jeszcze inpa pokazuje sprawdzałes wstryski na pompce?
  11. dzieki dzisiaj troche poszperałem i zrobiłem na lapku win10 inpe łaczy bez problemu pozdrawiam
  12. nic nie robiłem po za tym ze prawie rok wczesniej zmieniłem silnik po urwaniu wału jezdził bez zastrzezen i zgasł jakos w listopadzie zmieniłem tylko filtr paliwa, i elektrozaworki sprawdzałem, dodatkowo zmieniłem sterownik ale nie pomogło wiec zmieniłem spowrotem na stary, dzisiaj uruchomiłem na laptopie wersje angielska inpy sprawdzalem sterowanie to wyszło 50% turbiny a reszta ze niby kontrolowane hgw pewnie to od przepływki bo troche czytałem i mam pytanie jesli dostane przepływke z tym samym numerem to musze ja adoptowac bo roznie pisza na forum
  13. Zapewne gwint jest na tej srubie normalny natomiast wkrecona moze byc na klej dlatego nie chce isc dodatkowo jest tez dociagnieta odpowiednim momentem zeby nie wykrecila sie podczas jazdy jest taki klucz nazywa sie to impact driver ktorego przykladasz i walisz mlotkiem a on luzuje srube
  14. 1. "8 gluehanlage " ponoc od swiec zarowych 2. "101 lader-regelung" ponoc cos z turbiną 3. "6 Abgasrueckfuehr-Regelung" czyli ponoc EGR ktory jest zaslepiony po dokładnym czyszczeniu 4. "32 Bedienteil Fahrgeschwindigkeitsregelung " to zniklo po podmianie kompa na stary pewnie tamto auto mialo tempomat a u mnie nie ma 5. "38 luftmassenmesser" ponoc przepływomierz błedy zczytywane inpa na odpalonym silniku po podlaczeniu i odslepieniu zaworu egr te same bledy elektrozaworki są sprawne ale nie dostaja sygnału dodaje jeszcze test wszystko wskazuje na uszkodzony przepływomierz poniewaz jego wartosc stoi na 6kg/h nawet przy zmianie obrotów i chyba to bedzie głownym problemem przy zgaszonym silniku równiez pokazuje 6kg/h
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.