Skocz do zawartości

alitlleangel

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O alitlleangel

  • Urodziny 21.12.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d manual 218KM
    10.12.2004r
    silnik M57

Osiągnięcia alitlleangel

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. WItaj Ja ci opisze moj wczesniejszy problem. Po wymianie komp sprzegla przy ostrym ruszaniu bez trakcji ze skrzyzowania cos zgrzytlo i stracil sie naped. Na poczatku myslalem ze to wina sprzegla. Wiec zadzwonilem po lawete i do garazu. Gdy podnieslismy auto na podnosniku aby sprawdzic co sie stalo - okazalo sie ze jak i przeniesienie napedu tak i sam naped dziala. Po kilku tyg mialem znow to samo. Wiec zaczelismy diagnozowac dyfer. Okazalo sie ze jedna flansza z lewej strony wysunela sie. Wbilismy ja mloteczkiem i do dzis nie mam z tym problemow. Podaj @ na priv to postaram Ci sie wyslac zdjecia o jaka flansze mi chodzi. Pozdrawiam
  2. A ja bym powiedzial inaczej. Jezeli juz naprawde niczym sie nie rozni zderzak m-sport przed i poliftowy to napewno czujniki sa te duze. Montowalem ostatnio M-sport i czyjniki pasuja z wersji przed liftowej. Tego jestem na 100%. I wydaje mi sie rowniez ze facet w servisie powiedzial ze nia ma M-sportu przed czy po liftowego.
  3. Ale w naszych BMW niestety nie posiadamy radia z wyjciem RCA czyt. czincz. Wiec tutaj zaczynaja sie schody. Jesli ktos nie kombinuje przy radiu to wyciaga sygnal RCA z glosnikow tylnych, a kabelek od remote szkoda ciagnac przez cale auto. Ja pokombinowalem i wszystkie kable mam wyciagniete z bazgaznika i tyle. Nie musialem sie meczyc z przeciaganiem kabli przez cale auto.
  4. A ja bym polecil Motul X-Clean. Zalalem swoj silnik przy przebiegu lekko ponad 200tys i ew silnik chodzi ciszej.
  5. Cipis sie jak male dziecko z podstawowki, ktore nie chce dac odpisac zadania domowego :lol: :lol: :lol:
  6. Niestety bez dodatkowej oplaty niczego nie uslyszysz - bo dana osoba nie jest nauczycielem jak ja to uslyszem. Normalnie przepraszam za wyrazenia ale kor*** czlowieka bierze jak widzi takie osoby na forum. Podniecaja sie czym - ale podzielic sie informacja nie podziela!!! Taka kor*** prawda - brak normalnie slow na opisywanie.
  7. to zapytaj sie tego "zlotego czlowieka z pewnego serwisu" aby Cie dokladnie poinformowal co to za czesc zostala wymieniona, napewno to sie przyda innym a i moze mnie. od tego jest FORUM pozdrawiam
  8. z tego co ja szukałem: KOMBI to moduł m.in. od zestawu wskaźników (Instrument Cluster System) możliwe błędy w: Radio-control key in lock! Trigger %s Speedometer display fault! Speed limit exceeded!(= only Gulf states) Speed limit exceeded! (= onboard computer) Outside temperature (=Â for northern countries) Outside temperature Set time and date Gear indicator has failed! Fuel reserve! Driver's seat backrest not locked! Front-passenger seat backrest not locked! Service due! (= yellow) Service appointment exceeded! (= red) No service due (= orange) Range Seat backrest monitor defective! (= parking brake applied) a tamto drugie to gdzieś widziałem - szyna danych / przetwornik (Media Oriented System Transport)? Dzieki sliczne. W sumie nic to mi nie daje. Problem jak byl tak jest nadal :/
  9. a jaka jest roznica w cenie miedzy oryg a regenerowanym?
  10. alitlleangel

    Problem z radjem

    Ja to tez mam czasami - doszedlem do wniosku ze probuje mi sie wlonczyc Traffic Info ale z uwagi na slaby sygnal przeskakuje spowrotem na cd. Spr u siebie - wylacz Traffic Info i wtedy zobacz Pozdrawiam
  11. Nawet o tym nie mysl :) niestety albo i stety nasze bmw maja duzy moment - za chwile znowu ci sie to odezwie i bedziesz placil za wymiane ponownie. co najgorsze obilo mi sie o uszy ze nawet nowe sprzeglo duzo nie wytrzymuje i sa czasami problemy. najlepsza opcja - wymien sprzeglo i dwu mase u jednego mechanika - jak bedziesz mial problemy masz gwarancje na naprawde i zero stresu i kompinowania bo ktos ci powie ze dwu masa byla regenerowana. chodz wiem ze to kosztowne.... pozdrawiam
  12. Kolego lozysko CI sie konczy :) wiec i za chwile skonczy sie sprzeglo. Czym glosniejsze dzwieki tym krotszy zywot sprzegla wiec uwazaj. Jak juz bedziesz wymienial sprzeglo wymieniaj od razu z dwumasa. Pozdrawiam.
  13. alitlleangel

    Problem z radjem

    A ja bym obstawial ktorys z glosnikow. Tak jak koledze zasugerowalem na priv. Wczesniej mialem ten sam problem na radio buissnes a teraz gdy mam radio profi jest to samo. Wiec prawdopodobnie bedzie glosnik na wykonczeniu.
  14. A ja polecam podpiecie pod tylni glosnik. Prosta sprawa i koncowki RCA wychodza prosto do bagaznika. Zakladalem 2x sub 30" do bagaznika ostatnio. Jesli ktos ma pytania z mila checia pomoge i postaram sie wyjasnic na priv. Pozdrawiam.
  15. Witam. Ja bym polecil antene ktora znajduje sie z tylu. http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/Sedan/Europe/530d-M57N/RHD/N/2004/december/browse/audio_navigation_electronic_systems/single_parts_f_antenna_diversity/ Sam za niedlugo bede montowal aktywny subwoofer wiec wtedy sie okaze jak i do czego sie podpiac.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.