Skocz do zawartości

Roberto1

Zarejestrowani
  • Postów

    148
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 G05 30d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Roberto1

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

  • Dedicated Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

12

Reputacja

  1. Sprawdziłem jeszcze raz dystans bo może komputer mi złe dane pokazuje ale raczej nie. Zrobiłem full tankowanie i trasa ok 1050km na baku. Zostało niewiele na ok 30km. Zbiornik 80l więc wychodzi ok 8l/100km. To był mój rekord na autostradach z prędkościami tak jak pisałem te plus 5-10km/h , samochód full zapakowany. Jechałem mega delikatnie. Jeżeli kolega na właściwiej tej samej trasie zszedł poniżej 7l to imo BMW zmieniło coś w swoich napędach i lci spalają mniej.
  2. Ogólnie to wiadomo : niedasię
  3. Przejedz przez Austrię nieregulaminowo i listy gwarantowane
  4. Ta sama trasa 30d full zapakowany samochód 4 os zgodnie z przepisami plus te 5-10km/h na tempomacie wyszło 8.5l btw wydaje mi się, że wersje lci spalają mniej paliwa w porównaniu do pre lci
  5. Mój post dotyczył raczej pkt 1
  6. Przy średniej w okolicach 160 30d spala podobne ilości paliwa. Ja przy takich prędkościach na autostradzie zazwyczaj mam 11-12
  7. Maciek masz jakieś fotki na aucie?
  8. Dla mnie osobiście nie chodzi o komfort w przypadku 22” felg, ale o sam wygląd. Oczywiście każdy może mieć na ten temat swoje zdanie. Przy czarnej feldze opona wizualnie zlewa się z obręczą, więc jeszcze jakoś to uchodzi w tłoku. Ale na innych kolorach felg wygląda to już dość dziwnie, jak zobaczyłem to po raz pierwszy, pomyślałem, że opony zostały założone omyłkowo z innego auta.
  9. Widzę, że nie tylko ja wyłapałem ten brak gumy w 22” w x5. Średnio się to prezentuje. W GLE 22” koło wizualnie wygląda dużo lepiej.
  10. Czy te fotele mają łamane oparcie w tej górnej części tak jak komforty?
  11. Roberto1

    30d czy 40i

    Jeżdżę okazjonalnie benzyną 500 niutków. Dynamiczne przyspieszenie często wymaga redukcji biegu czego nie doświadczam w 30d. btw ostatnio trasa 400km autostrada + 20km/h spalanie ok 10l w 30d pytanie czy do M60i można zakładać plus 4l czy jednak więcej?
  12. Roberto1

    30d czy 40i

    40i z mojego punktu widzenia jest praktycznie idealny. Praktycznie ponieważ brakuje trochę momentu. V8 niweluje tą niedogodność. Poza tym nie wiem jak BMW zrobiło te nowe silniki w LCI, że palą mniej niż konkurencja. V8 w x5 ma praktycznie identyczne spalanie z GLE 53 3l r6
  13. Roberto1

    30d czy 40i

    Maćku nie znam Cię osobiście ale czy to nie przypadkiem objawy wczesnej peselozy btw sam tak mam i szukam nowej zabawki. Nie powiem na widok / dźwięk m3 zawsze się odwrócę .
  14. Roberto1

    30d czy 40i

    Nawet w okolicach 150/160 ja nie mogę zejść poniżej 11l w 30d na trasie. Zazwyczaj dynamiczna jazda ale nie szalona to ok 12l w trasie. Spokojna typu 100-120 między 8 a 10l. W tej budzie powyżej 150 nawet w dieslu robi się mały wir w baku.
  15. Roberto1

    30d czy 40i

    Podpisuję się pod tym. Jest dokładnie tak jak piszesz. Ciągły stop and go w mieście lekko mnie irytuje w 30d. W trasie natomiast bajka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.