Skocz do zawartości

motobiker

Administratorzy
  • Postów

    8
  • Dołączył

Reputacja

0 Neutral

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 MPakiet 530d 2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, akurat wszystkie Twoje fotki w Twoim temacie auta są u mnie widoczne, w pozostałych tematach również. Spróbuj wyczyścić ciasteczka na aktualnej przeglądarce lub spróbować na innej.
  2. Podepnij pod komputer i zobacz jaki błąd wywala nadal, ale z własnego doświadczenia wiem jak i z innych osób, że do M62 tylko OEM, z zamiennikami to loteria i trafić działający to szansa 1 na 1000. 😉
  3. E65 jest bardzo chłonne co do szerokości kół, więc poza obrys nadkoli nie powinny wystawać, kwestia obcierania o kolumnę McPhersona. Dowiedz się jakie masz aktualne parametry felg oraz tych, które chcesz zastosować. Poniżej podaję "kalkulator" ET felg, gdzie możesz również wyliczyć razem z dystansem. https://www.sportwheels.pl/pl/info/kalkulator-et-31.html
  4. Wygląda w porządku, na zdjęciach brak zastrzeżeń, trzeba na żywo zobaczyć, ale w tych pieniądzach myślę, że znalazła by się ciekawsza opcja. Jak i silnikowo i wyposażeniowo, manualna klimatyzacja, brak multifunkcji w kierownicy. No tak średnio bym powiedział. 🙂 To już wiekowe auta, więc zawsze coś będzie do zrobienia, ale uważam, że można znaleźć coś ciekawszego.
  5. motobiker

    750i E66

    W tym silniku wada to rurka płynu między głowicami. Jeśli ktoś tego nie robił to na pewno będzie to do zrobienia - prędzej czy później. Koszty nie są jakieś małe. Uszczelniacze zaworowe też lubią puszczać, impreza też do tanich nie należy, ale robią to bez zdejmowania głowic. Stąd też wzięła się przypadłość poboru oleju i puszczanie chmury dymu gdy pracuje chwilę na wolnych obrotach. Przedlifty lubią sypać błędami VVT, czyli silniczków valvetronika. Co do 4,0D to silniki są spoko, ale nie ma części zamiennych, więc wszystkie części zazwyczaj idą z oryginału, które nie są tanie i większość po prostu ich unika. Jak się odpowiednio dba lub kupi zadbany, poszanowany egzemplarz to są to fajne silniki z dobrym momentem i mocą.
  6. Sprawdź wiązkę układu active steering, częsta wada, że wiązka gnije, sztywnieje, uszkodzona izolacja i dzieją się cuda. Prawe przednie nadkole trzeba zdemontować. Najlepiej ją pomierzyć miernikiem. Wrzuć jakie błędy zapamiętał sterownik active steering.
  7. Dla amatora, do samodzielnej diagnostyki i poduczenia polecam zakup adaptera OBD, VGate ICar pod bluetooth. Ściągasz aplikacje na telefon bimmertool, najlepiej wykupić licencję, aby mieć dostęp do wszystkich możliwości. Wtedy masz dostęp do odczytu parametrów rzeczywistych, ile potrzeba dla ECU, ile podaje auto. Odczyt wtryskiwaczy, błędów, możliwość rejestrowania akumulatora i przeróżne testy podzespołów. Aplikacja łatwa w obsłudze, a przyoszczędzi Ci proszenia się o podpięcie się pod kompa i jeżdżenia nie wiadomo gdzie. 😉 Zerknij sobie na youtube testy tej apki.
  8. Cześć, elektronika w modelu E60 jest czuła, zaleciłbym na początku zastosowanie odpowiedniego akumulatora z jego zarejestrowaniem, 60AH to zdecydowanie za mało. Czym jest diagnozowany samochód? Inpa, ISTA?, bimmertool? To co za bym zrobił jeszcze: 1. Sprawdził ciśnienie paliwa na listwie, na biegu jałowym oraz podczas tego zamulenia, ile podaje bar. 2, Sprawdził jak podają wtryskiwacze paliwa. 3. Sprawdził przepływomierz ile podaje masy powietrza, a ile ECU potrzebuje. 4. Wymienił filtr paliwa jak wspominałeś. 5. Jeśli jesteś w stanie podeślijj zdjęcie świecy zapłonowej od strony elektrody. Najlepiej też jakbyś powstawiał zdjęcia z parametrów rzeczywistych podczas jazdy. Na przestawionym rozrządzie będą wypadać zapłony, bardzo ciężko będzie ją uruchomić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.