Skocz do zawartości

Młynar

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 525i
    E65 730d
    E61 LCI M Paket
    F07 530d GT
    G30 530d X Drive Sport
    Aktualnie E65 730d Sport
  • Lokalizacja
    Bad Dürkheim (Niemcy)

Osiągnięcia Młynar

  1. Witam, mam na stanie ładne koła z G30, chciał bym je założyć do e65 Zdążyłem już się zorientować ze niestety to nie takie proste ze względu na rozstaw szpilek oraz otwór centrujący. Znalazłem na znanym portalu aukcyjnym dystanse/adaptery które ten problem rozwiązują. Niestety nie wiem czy takie felgi się zmieszczą z dodatkowymi 20 mm dystansami . Rozmiar felg to 9/21 i ET25. Opony 265/35r21 Czy orientuje się ktoś czy taka operacja jest wykonalna?
  2. załozylem droga glowice i cisza, nie klekocze. tamta oddam na gwarancje i kupie wszystkie nowe dzwigienki. a moze glowica jest zbyt mocno splanowana?? zawory z tlokami sie spotkaly. przynajmniej pierwszym razem. a z dzwigienkami to juz wiem o co chodzi, mechanik mi pokazal. glowica ktora zalozylem byla konkretnie przygrzana i wszystko wskazuje na to ze nic jej nie jest. woda ok, nie grzeje sie itd.
  3. rozkrecilem oba silniki i zakladam dobra glowice do nie przegrzanego. tak mi czarownik jeden poradzil. zagrzać to nic ona juz troche spuchla w srodku a zwory zaczely dzwnic wrecz masakrycznie. zobacze co to bedzie. od razu w pekiecie remont zawieszenia, stoi skorupa na podnosnikach bez zawiasu i polowy silnika. za dwa dni bedzie jezdzic i wtedy sie okaze co i jak. Ale mam jeszce jedno pytanie; znowu mam polamane popychacze czy jak to kto zwal od zaworow, co sie dzieje, szlag mnie trafi 3 zniszczone!! znaki sie zgadzaly na rozrządzie luz na zaworach tez choc to nie mozliwe zeby od zlego luzu je szlag trafil. co jest grane??!! a temat potegi silnikow, najwazniejszy jest jego stan, nie pojemnosc czy liczba zaworow. kiedys mialem ascone ktora mi chyba z tira browarow wygrala. 1.8 pelen wtrysk i kilka drobnych przerobek ( w standardzie bylo 115 koników). celica 2.0, audi 2.8 bmw 320 i 525, camry 3.0 oto przyklady sponsorow na browar dla mnie;) A to byl durny opel z 82 roku!!! najpierw sie ludzie smiali a pozniej plakali.
  4. Wczoraj kupiłem bmke na czesci bo mam klopoty z silnikiem w swojej. po odpowietrzeniu układu chłodzenia (uklad ogrzewania odłączyłem) wyjechałem w kierunku domu. po 25 kilometrach straciła moc zaczeły grac zawory a jak puscilem gaz zgasła i z rozrusznika nie odpaliła bo spuchła. (temperatura była w normie wdlog licznika!!!!!!) Bedzie to jeszcze zyc?? wieczorem odpaliłem i niby normalnie ale jeszcze nie wiem jak to bedzie jak dostanie temperatury i czy zaraz sie nie rozleci po miesiacu ten silnik. Ponoc bmki sa odporne na takie akcje. oczywiscie nie zalalem jej plynem czy woda tylko spokojnie sobie stygla a pozostale 5 km ja ciagnalem. Musze przełozyc silnik i nie wiem czy wogole teraz warto, ajak juz po bloku to czy glowica bedzie ok??
  5. W mojej 525 glowica pekla gdzies w srodku ze na oko nie widac ani nic, a woda sie saczyla.po takiej akcji koniecznie ja wiez do sprawdzenia ok. 40 pln a masz pewnosc ze jest cala. A poza bmw z r6 to ciezko znalezc auto z tak delikatna glowica. Zimna woda czy nawet dolewanie oleju na goracy silnik moze zdemolowac troche glowice. Podobno jak walnie uszczelka to prawie zawsze w pakiecie z glowica;(
  6. a odnosnie gazu, przy silniku 4 cyl . trzeba zrobic z 2 tys km. wiecej zeby sie gaz zwrocil wiec brakuje ludziom 5 klepki jak zakladaja zwykly gaz. ciagle problemy, po czsie muł pasiasty i duzo wiecej pali, totalny bezsens kretynska oszczednosc. przekladka zwyklej instalki na sekwencje w przypadku mojej buni to koszt 2 tys. jak tylko troche grosza splynie wywale ten gaz. ale najpierw to trzeba porzadek zrobic z silnikiem.
  7. Z gazem jest juz ok. kabel zaplonowy szwankowal i reduktor nawalil. Zaczela ladnie smigac, ale tylko 3 dni i masakra w glowicy polamane popychacze na 5 i 6 garku i slady plynu na 6. swietnie. k**wa dlaczego ja ta bume kupilem, trzeba bylo poczekac dac conajmniej 10 tys. i miec szanse na spokoj. najlepsze ze nie wiem dlaczego sie spotkaly zawory z tlokami, rozrzad niby ok. czyzby panewki mialy taki luz albo zle wyregulowane byly zaworki. za glupi jestem na ten samochod
  8. faktycznie szkody bywaja niesamowite. np. rozerwany przeplowomierz wczesniej jeszcze takiego strzala nie widzialem. A odnosnie kabli swiec i kopolki to z 3 moze 4 miesiace temu byle wymieniane. po takim czasie raczej nie mogly by sie skonczyc, chyba ze az taka lipe koles kupil.
  9. Sory zapomnialem o takiej waznej informacji, jaednostka jest 12 zawrowa. A odnosnie fajek sa rozbieralne, tylko ze przewody zbyt grobe. Przedtem jak mi na gazie cos sie krzaczylo to wlaczalem benzynke i dalej jazda. a teraz ani nic. strela i w ssacy i w wydechowy.
  10. Witam wszystkich od kilku dni jestem posiadaczem betki 525 i niestety zaraz po okrutnej radosci po zakupie bawarki zaczely sie problemy. Od samego poczatku kichala na gazie. wymienilem totalnie zmasakrowany przeplywomierz i zaczelo to naprawde przyjemnie jezdzic. Dzisiaj pojechalem na regulacje lpg bo po moich parametrach miala niezly apetyt. Po regulacji zaczela znowu bekac. wracajac do domu kilka razy okrutnie jej sie odbilo az wkoncu zaczela mocno kulec. myslalem ze ciagnie powietrze na lewo. przelaczylem na benzynke i jakos sie dotelepalem do kumpla. jak wysiadlem uslyszalem jakies dziwne dzwieki i dopiero zajarzylem ze nie pracuje na wszystki gary. troche mam pojecie o samochodach ale nie doszlem co z nia nie tak moze ktos mi podpowie cos. ps. w gazowni koles sie pytal gdzie jest czujnik z kabla od wysokiego napiecia, co to za czujnik jak wyglada i czy musi znajdowac sie na jakims konkretnym przewodzie. znalazlem cos co moglo by byc ta czujka, ale nie moge zalozyc tego na przewod bo nie pasi troche srednica.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.