Skocz do zawartości

tomaszek5pl

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw E91 2006
    320D 163KM
  • Lokalizacja
    POLSKA Lubliniec

Osiągnięcia tomaszek5pl

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. U mnie buczenie jest między 1200a 1500 Wydaje mi się że owe buczenie zaczęło się po wymianie rozrządu Może ktoś już odkrył źródło buczenia
  2. Szkoda że nie ma rozwiązania problemu Bo mam taki sam problem i nie wiem jak to ugryźć między tyłem a przodem jest ok 3 cm różnicy
  3. Witam mam ten sam objaw, jest to szalenie niebezpieczne zwłaszcza przy wyprzedzaniu błędów nie ma tylko błąd baterii.Autko szczepione była duża poprawa na krotko ,jak poruszam zmienną geometrią to jakby trochę lepiej ,wszystko czyste i nie wiem co i jak sprawdzić :D
  4. a ma ktoś tłumaczenie DDE6M47 ?? Z GÓRY DZIĘKUJE
  5. WITAM mam prośbę o przetłumaczony dde40.ipo potrzebuję ściągi do e90 Z GÓRY DZIĘKUJE
  6. witam mam BMW E91 i małe problemy z którymi chciałem poradzić sobie sam do tego potrzebuje interfejsu .Kupiłem K+DECAN zainstalowałem inpe ale do e90 jest po angielsku a w angielskim nie jestem biegły .Szukałem spolszczenia ale do e90 nima może jakiś inny program jest do e90 po polsku poradźcie koledzy :mad2: chyba że do diagnozy potrzeba : interfejs ,laptop w7 ,telefon z tłumaczgogle,kartki z kodami błedów :D
  7. w aucie mam parę błędów 4A27 inteligentny czujnik akumulatora 4B90 kontrola ciśnienia szyny paliwowej przy uruchomienia 4660 napięcie turbodoładowania zbyt wysokie 4A67 zarządzanie zasilaniem układ elektryczny pojazdu problem polega na tym że jak wyłącze silnik to przez minute słychać prace zmiennej geometrii turbiny, a jak ręcznie na wyłączonym aucie wcisnę ten capień to B M ka jedzie jak marzenie :shock:
  8. witam mam błąd /Napięcie turbosprężarki zbyt wysokie / autko traci moc wraz z wzrostem temperatury długo szukałem przyczyny samodzielnie aż do momentu kiedy wcisnąłem czepień z regulatora zmiennej geometrii turbo Be Emka odzyskała moc ale do momentu wyłączenia zapłonu. Po zgaszeniu auta dość długo buczy. Moje pytanie czy ten regulator się wymienia ,naprawia ,regeneruje może można wyczyścić :roll:
  9. Klema sprawdzona i tu niespodzianka wlutować opornik tylko po sprawdzeniu błędów brak błędu klemy pirotechnicznej Gdzi jest uziemieniem silnika po kturej stronie
  10. Mam problemy z dołem obrotów i dzisiaj postanowiłem wyczyścić zaworki po prawej wyczyściłem a po lewej i tu niespodzianka brak zaworka Pytanie czy jest możliwe żeby ktoś coś pod-drutował i jeździ bo na turbo jest dźwignia zmiennej geometrii a podciśnienia brak ,tylko jakieś żebyż w kablach (kostce )
  11. witam Ja mam tak że raz mam dół obrotów i nie ma góry a nie kiedy odwrotnie. Może to być wina zmiennej geometrii
  12. BMW E91 320D 2006r 163km po mieście i przez wioski pali UWAGA 6.7l/100km chyba jest popsuta bo jadę dość dynamicznie
  13. Witam chciałbym odświeżyć temat Mam e91 320d i od jakiegoś czasu podczas jazdy wszystko w aucie gaśnie na 1s potem się włącza i wyskakują błędy, po chwili błędy znikają, niekiedy pozostaje jeden battery terminals chek battery not securely connected. electrical power supply endangered . have problem checked by nearest. dziwne jest to że auto momentalnie traci moc jest taki efekt jakby gigantyczna turbo dziura od chwili jak pojawił się ten komunikat po raz pierwszy auto nie odzyskało sto procent mocy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.