Skocz do zawartości

Stolar79

Zarejestrowani
  • Postów

    514
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X3 F25 20d Xdrive
  • Lokalizacja
    Wrocław

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Stolar79

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Tak.Okazało się że sam to zepsułem.Bylem na wyjeździe i zepsuł mi się jeden siłownik od klapy, pękła sprężyna i nie mogłem zamknąć klapy.Domykalem ją na siłę ręką i była taka waga, że wyciągło trochę zawiasy z ramy.Musiałem z powrotem dogiąć zawiasy na swoje miejsce
  2. Stolar79

    Start stop kodowanie

    Ale żeby były te zegary to musisz sobie je włączyć BimmerCode.Wczesniej też można było je włączyć ale nie działały tak jak i start-stop.Teraz wszystko działa
  3. Stolar79

    Start stop kodowanie

    Robiłem w Inchcape Wrocław.Dosłownie teraz w sobotę.Nie wiem kiedy ty robiłeś,ale wcześniej wymieniali tylko chlodniczkę.Teraz chłodniczka,zawór,przepływomierz i nowy soft
  4. Stolar79

    Start stop kodowanie

    Nie wiem jaką mam wersję softu,ale mój też jest z 2011
  5. Stolar79

    Start stop kodowanie

    Wszystko zależy od wersji softu w komputerze auta.Ja miałem ten sam problem co ty.Niby wszystko szło ok a start-stop dalej włączony.Ostatnio byłem na akcji serwisowej chłodniczki egr.Gdzie wymienili chlodniczke,zawór egr i przepływomierz.Powiedzieli też że muszą wgrać nowy soft do auta,żeby to wszystko śmigało.Po wgraniu nowego softu zrobiłem kodowanie start-stop i już zapamiętuje ostatnie ustawienie.Dodatkowo pojawiła mi się opcja sportowe zegary,które ładnie działają
  6. Pojawił się problem z tylną klapą.Klapa elektryczna.Z lewej strony pękła sprężyna w siłowniku elektrycznym, klapa nie chciała się zamknąć,a że byłem daleko od domu, to musiałem jej pomoć ręcznie.Zamówiłem siłownik, oryginał identyczne numery.Wynieniłem klapa się zamyka i otwiera ale powstał inny problem.Klapa jest przestawiona w prawo.Tzn z lewej strony jest duża szpara, a z prawej prawie jej nie ma.Dodatkowo od góry między klapą i dachem też się szpara powiększyła.Generalnie jak klapa jest zamknięta to powinna pójść z 1cm do góry.Jak to wyregulować ?
  7. Że cooo?Przecież w f25 jest wspomaganie elektryczne!!!To o jakim pasku jest mowa?
  8. Tam nic nie zobaczysz.W środku prawdopodobnie takie dźwięki wydaje sprężyna.Taka środku jest też sprężyna.Przy zamykaniu się spręża a przy otwieraniu rozpręża i to ona wydaje takie dźwięki Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. U mnie takie same dźwięki Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Był już gdzieś podobny temat.Szwankuje lewarek.Trzeba go wymienić i problem z głowy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Nie bardzo da się bez zdejmowania kolektora,słaby dostęp.Zdjęcie kolektora to raptem 15 minut roboty Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Zmień mechanika.Koszt nowych oryginalnych klapek a ASO to 150zl .Robota niech będzie 100-150 zł max.Bo tam dużo roboty nie ma,wiem bo sam robiłem.Mechanik chce się wzbogacić twoim kosztem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Akumulator jest w takim stanie,ze ładowanie pomaga tylko na chwile.Wymień akumulator i po problemie,takie moje skromne zdanie.Ale co ja tam wiem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. Wymień akumulator,a nie czepiasz się prostownika.Akumulator widocznie nadaje się już tylko na śmietnik Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. Ja kupowałem w Inchcape Wrocław Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.