Skocz do zawartości

da-techo2.pl

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 5 520d

Osiągnięcia da-techo2.pl

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. OK sprawdzę datę produkcji. Ale czy możecie mi powiedzieć czy mogę go odłączyć bez żadnych konsekwencji i naładować na stole to by mi pozwoliło zweryfikować jego sprawność na 100% Ps.Czy możliwe jest że gdy akumulator jest słaby to samochód blokuje zamykanie drzwi kierowcy?? Miałem taką sytuację że auto stało na mrozie -10 C i uruchomiłem silnik ale nie mogłem zamknąć drzwi zamek nie łapał. Po wjechaniu do garażu gdzie nabrał + temperatur wszystko wróciło do normy i drzwi zamykają się normalnie...???
  2. Dziękuję za odpowiedzi. A więc tak: Akumulator jest fabryczny z napisem BMW Warta tylko gdzie ma datę produkcji to nie wiem możliwe że był wymieniany w ASO zanim zjechał do polski :) Zastanawiałem się czy mogę wyjąć akumulator i podłączyć go poza samochodem - czy nie będzie później wymagana jakaś adaptacja ze względu na odłączenie aku?? Napięcie sprawdzałem za pomocą ukrytego menu w samochodzie uruchomionym i tam pokazało mi napięcie rzędu 11.8V Sprawdzałem napięcie podczas ładowania i po ładowaniu tj. napięcie ładowania było około 14.5v natomiast po 30 minutowym naładowaniu wynosiło już 12.4 mierzone bezpośrednio z AKU Podczas ładowania akumulatora gdy otworzyłem drzwi i pojawił się pobór naładowanie akumulatora spadało do 30% i przez 2-3 minuty akumulator ładowany był 14.4V 8A. Mam taki tani interfejs bluetooth i mógłbym podłączyć i zobaczyć co jest mi w stanie pokazać. Co do tras to ostatnimi czasy najdłuższe trasy to takie 50-60 km od wielkiego dzwonu zdarzają się trasy 200-300km. Czasami kręcę się tylko w koło komina ale wtedy staram się jeździć drugim autkiem benzynowym. Zobaczymy Żona teraz wybiera się w mini trasę 60 km w jedną stronę to może troszkę się doładuje ostatnio po takiej trasie komunikat znikł. Wymiana akumulatora to nie problem ale chciałbym mieć 100% pewności że jest zużyty dlatego jeśli potwierdzicie że bez żadnego problemu mogę go wyjąć i naładować na stole to tak zrobię i to rozwieje wszelkie wątpliwości.
  3. Skoro to akumulator sam w sobie to dlaczego przy dłuższej trasie akumulator się doładowuje i komunikat nie wyskakuje przez dłuższy czas. Po za tym powiedzcie mi czy mogę odpiąć akumulator od auta i przetestować go "na stole" czy raczej niee bo potem trzeba jakąś adaptacje robić.
  4. Cześć forum obserwuje odkąd zostałem posiadaczem BMW 520d ostatnio raczej kręcę się w koło komina samochodem i po jakimś czasie pojawił mi się komunikat że niskie napięcia akumulatora naładuj akumulator. Tak więc pomyślałem że doładuje akumulator w trasie jednak się okazało że komputer zaczął odcinać mi systemy - np brak klimy . Po dojechaniu na miejsce wszystko wróciło do normy akumulator się doładował komunikat znikł. Kilka dni później znowu jakaś mała trasa i ten sam komunikat więc stwierdziłem że kupię prostownik i naładuje go ręcznie i tu pojawia się problem.... Kupiłem prostownik AEG WM15 podłączam zaciski do +i - pod maską prostownik startuje zaczyna ładować przełączam na akumulator AGM - (taki mam zamontowany) i okazuje się ze niby coś tam ładuje ale po 30 min pokazuje FULL wsiadam do samochodu odpalam zapłon a tu komunikat naładuj akumulator hmm ok wszedłem w ukryte menu żeby sprawdzić naładowanie akumulatora i niespodzianka pokazuje 11.8V czyli prostownik nic nie naładował . Nie mam pomysłu jak naładować akumulator za pomocą prostownika. Powiedzcie czy to norma że w ten sposób nie ładuje akumulatora czy po prostu ja coś źle robię ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.