Skocz do zawartości

Raul2000

Zarejestrowani
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BYŁO BMW X6 3,5d 2008

Osiągnięcia Raul2000

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Podzielę się swoim doświadczeniem. Dwa razy miałem podobne objawy (w dwóch innych samochodach) w różnych przedziałach prędkości. W obu przypadkach powodem buczenia/huczenia był trudny do wykrycia defekt opony. Opiszę drugi przypadek: - jak byłem u zaprzyjaźnionego mechanika to stwierdził, że opona (DOTYKA bieżnikiem podłoża w różnych płaszczyznach ) tzn. pracuje pod różnymi kątami w zależności od prędkości i też kierunku jazdy (skręcanie) przy prędkości 50-70 miejsce uszkodzenia dostawało największe obciążenie i huczało. Piszesz o dwóch rzeczach. Pierwsza, że efekt jest na na zimowych i na letnich oponach......u mnie było tak samo oraz, że dokonywałeś napraw w układzie zawieszenia. W moim przypadku miałem uszkodzony prawy wahacz i jego mocowanie. Niestety długo zwlekałem z wymianą, kilka miesięcy a opony w tym czasie też zmieniałem na zimowe . Robiąc przebieg 10 tyś kilometrów opona zarówno zimowa i letnia uległy uszkodzeniu/ deformacji fragmentu bieżnika na długości ok 20 cm wzdłuż opony. Jak pisałem wyżej mechanik stwierdził, że bezpośredni wpływ miał stan techniczny opony 4-5 mm bieżnika oraz uszkodzony wahacz i wybita prawa tuleja powodujące zmianę obciążeń w układzie zawieszenia a tym samym szybsze zużycie opony. Pozdrawiam.
  2. Tak może ,,z innej beczki'' ostatnio głośno o wyroku w Niemczech zabraniającego wjazdu do centrum samochodom z napędem diesla nie spełniającym normy EURO 6. W Polsce podobno 3 miasta już o tym myślą. Sam mocno się zastanawiam nad sprzedażą choć z auta jestem super zadowolony. Myśle, że przy tym całym zamieszaniu kupno diesla wymaga mocniejszego przemyślenia. Pozdrawiam i sorry, że nie na temat.
  3. Witam. Nie chce zakładać kolejnego tematu więc zapytam tutaj. Odkąd jestem właścicielem X6 przejechałem 20 tyś km w (1,5 roku). Olej zmieniłem po 12 tys km i obecnie jestem już w połowie przebiegu do kolejnej wymiany. W pierwszym ,,cyklu" wymiany też w połowie (6-7 tyś km) przy trasach powyżej 100 km kilka razy pokazała mi się informacja z komputera ,, niski poziom oleju". W krótszych odcinka komunikat nie pojawia się. Teraz ponownie mam ten komunikat a czeka mnie trasa w 350 km w góry na Sylwestra. Kupiłem 1 oleju. Pytania ma dwa: 1 Czy to normalne że wyświetla mi taki komunikat w trakcie trasy powyżej 100 km a poniżej nie (po przejechaniu 6-7 tyś km od wymiany)? 2 Czy dolać z 200 ml czy nie zwracać uwagi na komunikat? (Kontrolowałem poziom oleju w trasach do 100 km i pokazywało OK ). Pozdr!
  4. Hej. Auto zostawiłem w warsztacie więc nie wiem co dokładnie było robione ale z tego co pamiętam z rozmowy to lutowane było coś przy kostce. Pozdr.
  5. Miałem dokładnie to samo. Łącznie z wyskakujący błędem. Po podłączeniu do kompa pokazywało ,,brak komunikacji z lewym tylnym amortyzatorem". Naprawiałem tu: http://m-technik.net/ przelutowanie wiązki koszt 200 zł. Pozdr.
  6. Miałem taki problem. Po podpięciu do kompa wszystko było OK żadnych błędów wtryski w normie. Mechanik stwierdził, że w takim razie usterka musi być mechaniczna i okazało się że poszła jakaś sprężynka na przepustnicy. Koszt z wymianą 200 zł a w dwóch innych miejscach mało mi samochodu na części pierwsze nie rozebrali.
  7. Auto kupiłem w piątek a w wtorek poszło do wymiany kilka rzeczy w tym olej. To jest normalna sprawa.
  8. Możemy czyli ..... Trzeba znać kody? Znaleźć kogoś kto to potrafi?
  9. Też tak mam. Nawet taki trochę ,,mułowaty"jest. Traktuje silnik wtedy bardzo delikatnie.
  10. Może komuś przyda się aktualne info przed wymianą opon. W poniedziałek wysłałem maile z zapytaniem o koszt ustawienia geometrii. Podaje ceny: Bavaria Katowice : 700 zł (netto) BMW Sikora 800 zł (brutto) Gazda Gliwice 200 zł (brutto) Zdecydowałem się na Gazda Gliwice. Po 1,5 godziny dostałem auto z sprawdzonym zawieszeniem, ustawioną zbieżnością i umyty koszt 400 zł brutto. Dodatkowo jeszcze coś w zawieszeniu korygowali.
  11. Autko zrobione :modlitwa: usterka czysto mechaniczna jakaś sprężynka na przepustnicy..cuda się zdarzają :lol:
  12. Sprawa z kluczykiem wyjaśniona i nie tam tkwi problem. Auto gasnie co 500 metrow. Komp nie pokazuje błędów ale podlaczony podczas jazdy ciśnienie na jednym wtrysku pokazuje ok 3 wiec na chwilę obecna idziemy tym torem.
  13. Panowie takie pytanie na wstępie ...mam dostęp bezkluczykowy a chciałbym wyeliminowac najprostszą przyczyne czyli baterie w kluczyku. W przypadku słabej baterii będzie jakiś komunikat? Moge baterię wymienić sam czy musi zrobic to serwis? (jakieś kodowanie)
  14. I [BAD] do kwadratu :evil: piątek wieczór i cała sobota ( przez 200 km) auto chodziło bez problemu. Dzis nie ujechałem 200 metrów i zgasł mi dwukrotnie. Jutro musze wbić się gdzies na kumaty serwis bo oczywiście na kompie 0 błędów a w ASO pól auta mi rozbiorą wtyski pompa i pewnie pare rzeczy. Na forum czytam o teście przepływów na wtryskach i o zaworze regulacji ciśnienia .... rany chciałbym tym autem troche wreszczie pojeździć :cry2:
  15. Hej. Na telefon będzie ciężko pomóc nawet najlepszemu magikowi. Z okolic Katowic ja zawsze serwisowałem u Krystiana z Mobil Klimat ale obecnie jest na wakacjach. Ostatecznie po wykonaniu kilku telefonów wylądowałem ,,można by rzec" w serwisie. Komp nie wykazał żadnych błędów choć dwa razy dziś stałem na poboczu. 5 wtrysków pokazywało od 0 do 0,8 a jeden 1-1,5 Przegoniłem go potem dość mocno na odcinku 15 km z 10 razy wciskając kickdown i nic się nie działo. Ostatecznie jedyna diagnoza która może być prawdopodobna to początki końca jednego z wtryskiwaczy. Pytania mam dwa: jakie kupić wtryskiwacze do e71 3.5 sd 2008 r. i czy wymienia się jeden czy koniecznie wszystkie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.