Witam. Podzielę się swoim doświadczeniem. Dwa razy miałem podobne objawy (w dwóch innych samochodach) w różnych przedziałach prędkości. W obu przypadkach powodem buczenia/huczenia był trudny do wykrycia defekt opony. Opiszę drugi przypadek: - jak byłem u zaprzyjaźnionego mechanika to stwierdził, że opona (DOTYKA bieżnikiem podłoża w różnych płaszczyznach ) tzn. pracuje pod różnymi kątami w zależności od prędkości i też kierunku jazdy (skręcanie) przy prędkości 50-70 miejsce uszkodzenia dostawało największe obciążenie i huczało. Piszesz o dwóch rzeczach. Pierwsza, że efekt jest na na zimowych i na letnich oponach......u mnie było tak samo oraz, że dokonywałeś napraw w układzie zawieszenia. W moim przypadku miałem uszkodzony prawy wahacz i jego mocowanie. Niestety długo zwlekałem z wymianą, kilka miesięcy a opony w tym czasie też zmieniałem na zimowe . Robiąc przebieg 10 tyś kilometrów opona zarówno zimowa i letnia uległy uszkodzeniu/ deformacji fragmentu bieżnika na długości ok 20 cm wzdłuż opony. Jak pisałem wyżej mechanik stwierdził, że bezpośredni wpływ miał stan techniczny opony 4-5 mm bieżnika oraz uszkodzony wahacz i wybita prawa tuleja powodujące zmianę obciążeń w układzie zawieszenia a tym samym szybsze zużycie opony. Pozdrawiam.