Skocz do zawartości

Glock19

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5,JGC SRT8

Osiągnięcia Glock19

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Na ul. Kolumny jest zakład, który długo zajmuje się wydechami. Przerabiałem w JGC przy montażu gazu i było ok.
  2. Serdecznie witam wszystkich jako nowy użytkownik forum. Obecnie od ponad 6 lat jeżdżę Jeepem Grand Cherokee SRT8, ostatnio też X5 żony. Postanowiłem zmienić auto i wybór padł na X6. Auto zamierzam kupić używane w roczniku 2012-2014, poliftowe. Zastanawiam się jedynie nad wyborem silnika. W grę wchodzą dwa diesle 40d lub M50d. Skłaniam się ku M50d ze względu na osiągi ( w jeepie miałem 5s do setki). Minusem M50d jest fakt, że w tych rocznikach jest ich ledwo 3 szt na rynku, 40d ze cztery razy więcej. Pytania które się nasuwają, to czy nie jest to jakoś zbyt mocno wysilony silnik z trzema turbinami, czy to nie spowoduje jego większej awaryjności itp. Kolejna kwestia, to przebiegi - obecne na rynku M50d mają 112-130k km. Czy należy się czegoś szczególnego spodziewać przy takich przebiegach? Może skrzynie wymagają naprawy ok 150k? Tematów za bardzo nie ma, wyboru na rynku też, może to potwierdza fakt, że każdy zadowolony śmiga zamiast sprzedawać? Pomóżcie proszę troszkę ułożyć informacje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.