Myślę, że w przeciągu 3 lat rozgryzą to zablokowane ECU na szerszą skalę. Wziąłem i40, zdroworozsądkowo nic mu nie brakuje, jak się uda to po gwarancji podniosę mu moc, jak nie to trudno, może będę już multi-milionerem i sobie kupię coś mocniejszego. W sumie celuję też wtedy w zmianę drugiego samochodu na (prawdopodobnie) elektryka, to może się weźmie coś poniżej 3 do setki np. Teslę S.
Ostatecznie wziąłem X5, zamiast X7, było za tym kilka argumentów, ale przeważyła szerokość w drugim rzędzie. Poniższy wymiar pomiędzy ISOFIX'ami (włączając w to same ISOFIXy) w X5 to 58cm, a w X7 to tylko 50cm (dziś mierzyłem), a ja chcę usadzić 3'jkę dzieci na kanapie w drugim rzędzie i w X7 mogłoby się to okazać niemożliwe. W X5 da się bo próbowałem (da się też w Audi Q7). Sama kanapa też jest kilka cm szersza.