Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Wczoraj
  2. Najprawdopodobniej nie masz tzw profilu. Po uruchomieniu programu nie masz widocznych opcji, klikasz file, open, wybierasz profil i dopiero coś możesz zrobić. Tak mi się wydaje, dawno tego nie urzywałem. Jak ściągnąłeś "goły" program bez profili to nie kombinuj, poszukaj wersji z profilami, jest tego trochę. No i przy instalacji ściśle się trzymaj opisu i zainstaluj wszystko co tam potrzeba, biblioteki c++, itp. Krok po kroku, dokładnie na spokojnie, czytaj komunikaty Zainstalować też trzeba pliki do konkretnego modelu samochodu SP-DATEN to się chyba nazywało. Nawet na YT jest parę sensownych filmików, jak troszkę znasz się na kompie to dasz radę. Przeczytaj wymagaia sytemowe (32/64 bit, język, domyślne ścieżki plików, uprawnienia do odczytu i zapisu, programy antywirusowe i zapory też mogą mieszać ) Możesz mieć pliki SPdaten ściągnięte, ale są zipem spakowane i trzeba je w odpowiednie katalogi rozpakować/ Czytać instrukcję niestety trzeba, to nie jest samoinstalujący wszystko automatycznie soft, trzeba się pobawić troszkę https://www.cnautotool.com/blog/2355/
  3. E39 530i Po prostu ten nowszy kluczyk gdzie pastylka nie jest osobnym elementem a kluczyk ma baterie która się ładuje
  4. To jest chyba przewód elastyczny od czujnika ciśnienia spalin. Może to mieć coś wspólnego z traceniem powolnym płynu chłodniczego? Raczej nie, ale to też musi zostać pilnie naprawione.
  5. To zeby bylo jablka z jablkami, kup model Y, pojezdzij jednym i drugim autem kilka miesiecy i wtedy bedziesz mial rzetelne porownanie. To ze wypozyczyles jakis dobity model Y na kilka dni w US nie daje Ci rzetelnej opini imho. Mialem podobnie - na jezdzie testowej i4 nie wychwycilem wielu fakapow tego auta apropo ladowania sie AC, GUI, pakownosci, przeoczylem mnostwo rzeczy i dokonalem po prostu zlego zakupu i sie nie wstydze tego przyznac. PS. Nie wiem jak mozesz nazywac moja opinie "radykalizmem" jezeli ja kupilem za swoje wlasne, ciezko zarobione pieniadze te BMW (!) Jeszcze gdybym mial sluzbowke to moglbym zrozumiec. Ciezko dac producentowi wiekszy kredyt zaufania niz wydajac swoje pieniadze na jego produkt. Mam oba produkty i dobitnie wyrazam swoja opinie (argumentujac ja) PS. Zreszta co tu duzo gadac. i4 M50 mialo premiere 3 lata temu juz? Zerknij do galerii na naszym forum. Podpowiem Ci --> przez te 3 lata powstala 1 (slownie - JEDNA) galeria - moja. Psy tam dupami szczekaja. Tyle w temacie tego "swietnego" elektryka Galeria iX? --> ZERO aut Galeria iX3? --> ZERO aut Elektryki BMW ogolnie sa gowniane, kupuja je glownie wieloletni fani marki (jak ja np) a pozniej sie najczesciej slono rozczarowuja. Oby Neue Klasse troche zmienilo ten obraz, premiera iX3 za 2 tygodnie
  6. A co to za auto?
  7. Jestem użytkownikiem ix3 od 4 lat i piszę z pierwszej ręki, że bardzo lubię to auto za jego funkcjonalność, komfort i jako elektryk. Żona nie chciała nigdy rozmawiać o zmianie na Teslę. Co człowiek, to opinia. Każdy radykalizm i plucie na czyjś inny wybór świadczy jedynie o zamknięciu w bańce i nie rozumienie że ludzie są inni i mają różne potrzeby. Kriss może jeździć Tesla i nie pluć na wybory innych, więc da się.
  8. Ja mam w domu stara TMY i "nowe" i4 M50, oba od nowosci, oba uzytkowane przeze mnie na codzien (wiec mowie Z PIERWSZEJ REKI), oba auta kosztowaly mnie podobne pieniadze (~650k NOK) wiec porownuje je jak 1:1 Z pelna stanowczoscia stwierdzam, ze i4 M50 w porownaniu do starej TMYP to absolutnie GOWNIANY samochod tak ogolnie, a tym bardziej gowniany jako elektryk. Chichotem losu jest to, ze wg obiegowej opinii jestem "hejterem" BMW w tym watku, a w mojej rodzinie 2+2 jako jedyny "bronie" tego samochodu - moja zona autentycznie NIE CIERPI nim jezdzic, moje dzieciaki go NIE CIERPIA jeszcze bardziej i ciagle marudza zebym go jak najszybciej sprzedal. Jak mamy gdziekolwiek jechac razem i mowie "wezmy i4 bo ciagle jezdzimy Y wszedzie" to jest tylko przewracanie oczami i jazda jak "za kare" I mozna zaklinac rzeczywistosc (w koncu to watek BMW pelen fanbojow marki, w pozytywnym tego slowa znaczeniu) ale na koniec dnia jak popatrze na moj parking pod praca - to i4 jezdze ja, kolega ma iX3, sa ze 2 stare i3. A obok stoi ze 20-25 sztuk TM3/TMY/TMS + jedno TMX bo sa to po prostu elektryki o poziom lepsze od tego co oferuje na dzis BMW. Mowiac "lepsze" mam na mysli po prostu obiektywnie LEPSZE - sa tansze, lepiej wyposazone, bardziej efektywne, z lepsza siecia DC, szybsze, bardziej pakowne, przyjazniejsze w obsludze, wymieniac mozna w nieskonczonosc (!) ---------- PS. Najnowszy DEBILIZM w mojej i4 o ktorym zapomnialem napisac - inzynierowie BMW to tacy DEBILE badz OLEWACZE (pewnie to i to), ze jak jestem pod jakimkolwiek supermarketem na parkingu to "pipczenie" apropo przekroczonej predkosci aktywuje sie NATYCHMIASTOWO po odjechaniu z miejsca parkingowego. Tzn system nie wie jaka jest dozwolona predkosc na parkingu wiec PIPCZY jak odjezdzam juz 5-10 km/h, natychmiastowo po ruszeniu. Normalnie ten system dziala tak, ze jak odjezdzam spod domu gdzie jest 30km/h limit --> to dopoki nie przekrocze tych 30km/h to nie ma pipczenia, wszystko jest ok. A tutaj nie wie jaki limit, wiec chu**, bede pipczal zapobiegawczo <facepalm> To jest linijka kodu jakby komus chcialo sie naprawic i zaimplementowac przez OTA, ale po co? Przeciez BMW to premium, sa ambienty, sa swiecace grille, jest prestiz na wiosce pod remiza wiec masz jezdzic i nie narzekac na takie "pierdoly" I sorry ze pisze to na forum BMW - nikomu z czystym sercem nie polece kupna i4 M50 TM3 za to czy TMY --> jak najbardziej, auta pomimo kilku wad sa rewelacyjnymi elektrykami i samochodami.
  9. Witam. Jakie swiece pan poleca. Vin A474404 Dziękuje
  10. Witam próbuje od 2 dni zakodować światła do jazdy dziennej ale z filmików i tym co znalazłem w necie jak robię wszystko to co napisane po koleji w ncs expert to jak otwieram plik to u mnie nie ma tych funkcji do zmiany co pisze żeby zmienić .pomocy
  11. To juz wiem kto to jest fanboy Tesli. Ja się nie łapie
  12. Oni tam jeszcze czasami nieźle odpływają i nazywają auta spalinowe sadzomiotami, a jak sami jadą w trasę to wiele by oddali za możliwość przejazdu 500 km prędkością 180km/h. Oraz te ich głupie podśmiechujki jak zobaczą kolejkę na stacji paliw, która się w 5-7 minut rozładowuje, a oni sami czekają nieraz po 30-40 minut aby się podłączyć (+ kolejne 45-60 minut ładowania mocą dzieloną na pół na ładowarce V2 ) na SuC Kostomłoty czy SuC Ciechocinek.
  13. Zgadzam się w 100%. Dokładnie takie mam odczucia w kwestii wymienionych zalet jak i wad. Dodałbym jeszcze ma plus: przyzwoite (choć bez szału) feeling prowadzenia (znośne zawieszenie, fajne sztywnie działające koło kirowicze), dobra wydajność napędu i koszty eksploatacji. Do wad bym dodał przeciętne odczucia wnętrza - jakościowo przyzwoity poziom, ale czuć gorsze odczucia jakości wnętrza, nawet do wyśmiewanego BMW i4, i5, audi q6.
  14. Każde auto to jakiś kompromis, problem fanboyow tesli jest obszczekiwanie, obśmiewanie i szydzenie ze wszystkiego co nie jest tesla, stawiając jednocześnie tą markę na piedestale.
  15. Nie dla każdego jest elektryk, tak samo nie dla każdego jest jakieś fajne auto premium z 3 litrowym silnikiem za 400-450 tys zł. Kwestia grupy docelowej, analizy potrzeb, portfela. Bardziej zwracam uwagę, jak dużo oferuje Tesla Y LR AWD za te 229 tys ( realnie 199k bo dotacja 30k ) i masz relatywnie spoko rodzinny wózek z 4.8sek do setki i prawie kompletnym wyposażeniem z bardzo przyzwoitą jakością wnętrza. Z wad tam na pewno brak ekranu przed kierowcą, brak wajchy do wyboru kierunku jazdy (ten suwak na ekranie średnio fajna sprawa), dosyć średni Autopilot, architektura 400V, słabo działające wycieraczki, duża utrata wartości jednak. W tej cenie nie ma ideałów, zawsze będzie mnóstwo kompromisów.
  16. Sprawdz w ustawieniach isty czy masz ustawione połączenie przez enet
  17. Niektórzy w trasę jeżdżą częściej niż raz w roku bo jeżdżą odwiedzić rodzinę, w góry czy nad morze na weekend, czasem służbowy wyjazd. Napisałem jak to wygląda z perspektywy osoby która ma 2 rodzaje napędów w garażu w tym tmy jest służbowe więc podejście bez emocji. Jak dla mnie hipokryzja jest czepianie się jednego plastiku przemilczając morze plastikowej krowy we wnętrzu. Może i nowe tym poprawili no bo było tragiczne pod kilkoma względami ale to nadal nie jest poziom wielkiej trójcy. no i czy szybsze ładowanie ma znaczenie https://www.facebook.com/share/r/1JWxiNGXMN/?mibextid=wwXIfr grzyb, wielki fanboy tesli, właściciel każdego modelu podsumowuje macan ev ze dzięki szybszemu lądowaniu przyjemność z jazdy jest NIEPORÓWNYWALNA, wspomniał też o problemie kolejekhttps://www.facebook.com/share/r/1HeebzYaPc/?mibextid=wwXIfr
  18. Witam. Mam problem z wibracjami w e60 535d 2005 rok automat. Mianowicie od pewnego czasu podczas przyspieszania bądź pod obciążeniem auto wpada w wibracje i to dosyć silne, a po puszczeniu gazu znikają. Po przejechaniu około 15km praktycznie są nie wyczuwalne. Wymieniona została podpora wału, wał napędowy, opony, oraz zostały sprawdzone półosie oraz koła (wyważane były 3 razy) a problem nadal pozostał a nawet się zasilił. Dodam że była robiona jeszcze adaptacja skrzyni a konwerter został wymieniony na regenerowany około 5k km temu. Czy ktoś miał coś podobnego i może podpowiedzieć co to może dokładnie być? Obstawiam że może być to wina skrzyni ale nie wiem gdzie dokładnie szukać problemu, a 3 mechaników rozłożyło ręce. Pozdrawiam i licze na porady.
  19. Nikt normalny nie kupuje Y LR na trasy, tylko to są auta do miasta i raz na jakiś czas trasę można zrobić nim zrobić. Prędzej 3 LR RWD jak już trzeba elektrykiem jeździć w trasy, ale tutaj tylko diesel pasuje.
  20. Jak dla mnie to możesz wierzyć nawet w laleczkę voodoo
  21. Myślisz, że ktoś się nabiera na te Twoje bajeczki?
  22. Jakiego producenta świece zapłonowe polecacie? Czy wymiana jest trudna?
  23. Ubywa mi po trochę płynu chłodniczego ok. 1 litr na 1000km. E60 525d LCI,, silnik M57T2D25, 145 kW (197 KM) Po lewej tylnej stronie silnika leży 13cm kawałek przewodu gumowego z izolacją, na silniku na jednej, dolnej rurce sterczał ca. 5cm kawałek, też sparciały - patrz zdjęcia. Pod silnikiem jest mokro. Widzę możliwą drugą rurkę, ale czy to jest prawidłowa. Zamieszczam zdjęcia, może rozpoznacie, to proszę o informację. Z góry dzięki za pomoc.
  24. Byłem w weekend na weselu. Kuzynka żony ma służbowe tmy long range, natomiast jej mąż ma firmę i ma częste wyjazdy po Polsce. Zdążylo mu się kilka razy wziąć od żony tmy i właśnie zmienia auto. Powiedział że nie kupi nic innego jak diesla. Przy jego wyjazdach, gdzie wyjeżdża rano i wraca wieczorem to jest 1.5 godziny w plecy w ciągu dnia. Klnal też na suv w Polsce. Kilka razy czekał w dosyć długich kolejkach, raz czekał nawet prawie 40 minut w Ząbkach pomimo kilkunastu stanowisk. Ot mit i powtarzany bełkot vs real life experience.
  25. Nie będę się wdawał w babranie się w błocie o tym czy znam fizykę, powinienem się zająć kompilacją kodu oraz czy edytowałem posty, bo pokonasz mnie doświadczeniem. Odniosę się tylko do obśmiewania BMW i5, które jest fajnym autem mimo że ma zdecydowanie za małą baterie 82kWh vs 95-100kWh, która przystoi w tej klasie. To główna wada tego auta. Nie rozumiem jedynie hipokryzji fanbojow Tesli, którzy przekonują ze czas ładowania nie jest istotny, gdy mowa o słabych czasach w Tesli. Wtedy przekonują że 2 dni w roku to nie przeszkadza żeby się w trasie przemęczyć, a dzięki temu 363 dni w roku auto cieszy ładowane z gniazdka. Serio wydłużenie czasu podróży o 15-30min 1-2 razy w roku to deal breaker? Wpadacie w pułapkę własnych argumentacji i obnażacie skrajną stronniczość swoich opinii. Zdecydujcie się czy ładowanie w trasie elektryka to game changer czy nie? @Jac3kBMW o ile rocznie wydłużyłby się czas podróży Twoich tras gdybyś jeździł BMW i5 m60 ? Kawa na ławę podaj szacunkowe długości tras, czasy na ładowarkach Tesla i liczbę tych tras. A na deser - klienci głosują portfelem na przykładzie danych z USA: Sprzedaz samego modelu BMW i5 w 2024 to prawie 9tys sztuk i ok 15tys szt BMW ix. Globalna (globalna, nie USA) sprzedaż other models (Cybertruck, Model S, Model X) to 85tys. Szacuje się że Cybertruck sprzedano ok 40-50tys. Czyli globalna (!) sprzedaż Model S i X, to jakieś 35-45tys sztuk, co brzmi słabo jak na tak świetne auta, gdy BMW sprzedaje 26tys BMW i5/iX w samych Stanach Zjednoczonych! https://www.press.bmwgroup.com/usa/article/detail/T0447290EN_US/bmw-of-north-america-reports-q4-2024-u-s-sales-results-sets-new-benchmarks-for-annual-sales-and-bev-sales
  26. Widzę nie było mnie tu parę godzin to najazd trolli tesli level hard. Jeden kupił auto za ponad 400k i michę klepie że ma chata, światła adaptacyjne, kamery 360 itd… ja to wszystko mam w Mercedesie od pierwszego dnia zakupu, lol. Tak samo jak gry czy jakiś gownkany YouTube, Apple Music (ze spatial audio) itd… obsikiwanie baterii w i5, tymczasem Tmy czy tm3 na tle nowych konkurentów ma na dziś dzień najmniejszą baterię w klasie, tak samo jak jeżdżący trup e postaci tmx, Tms z ładowaniem z przed 10 lat, gorszym od pięcioletniej Kia czy hyundai i najmniejszą w klasie mikrobateria. Dziś przy aucie o takich wymiarach 108 kWh to jest standard a nie jakieś śmieszne 95. Wcale się nie dziwię że nikt tego nie chce i chiński ekran z tyłu za pół dolara sytuacji nie zmieni.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.