Skocz do zawartości

kris0101

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 LCI

Osiągnięcia kris0101

  1. Dzięki. Wkrótce postaram się zabrać za pompkę.
  2. Dzięki za wskazówkę. Pewnie można pompkę też sprawdzić podając 12V? Wiesz może jaki bezpiecznik za pompkę odpowiada?
  3. Witam, proszę o wskazówki do mojego E60 525d LCI, 2007. Jak sprawdzić, dlaczego spryskiwacze szyby przedniej nie działają, wycieraczki chodzą, nmie słychać pompki? Bezpieczniki wszystkie sprawdzone, ponoć dobre, ale który konkretnie za to odpowiada? Jak sprawdzić silniczek? Czy silniczek jest przy zbiorniku? Dojście do nich chyba tylko od dołu? Wielkie dzięki za pomoc, bo niestety jestem daleko od ojczyzny. Kris
  4. Witam, znacie jakieś LED H7 z homologacją do lamp, standard nie halogen do E60 lift 2008, 525d 197KM? Dzięki za info. Kris
  5. Jestem sam za kupnem akumulatora typu AGM. Są po prostu lepsze i na tym mi zależy. Jednak wolę polski produkt niż nawet trochę lepszy zachodni i dlatego będzie to pewnie Centra CK950.
  6. Chcę wziąć nasz polski produkt, Centra CK950. Myślę, że mają dobrą jakość, cena ok.650 zl. Co o tym sądzicie?
  7. Są jakieś dobre i tańsze zamienniki tego typu AGM? Dzięki za wskazówki. Krzysiek
  8. Witam, chcę wymienić akumutor w moim 525d E60 LCI, prod. 07.2007 Mam teraz orginal BMW 90Ah 900A 160RC , 118668-20, data wbudowy nie znana, ma conajmniej 6-7 lat. Co mam kupić i gdzie, kto moze w Nysie do Opola zaprogramować nowy akumulator? Proszę o wskazówki? Pozdrawiam Krzysiek
  9. Witam, jak podlączyć lusterko wewnętrzne fotochrom w moim E60 LCI 525d zamiast starego zwyklego lusterka, bez fotochromu, 9134428-01? Na zalączonych zdjęciach widać kable obok dotychczasowego lusterka. Nowe lusterko wewnętrzne fotochrom, też z E60, ma 5-pinową wtyczkę z 3 kablami, kolory żólto-niebieski, żólto-zielony i brąz. Proszę o info, co jak polączyć dla dzialania fotochromu. https://naforum.zapodaj.net/eba71382c07a.jpg.html https://naforum.zapodaj.net/12704e075bf2.jpg.html
  10. Wymieniłem sterownik świec i problem nierównej pracy silnika przez parę sekund po uruchomieniu zniknął. Teraz jeszcze główny termostat, będzie wymieniony za parę dni i wszystko powinno chodzić. Moze ktoś mi podrzucić link do Reinholda? Dzięki z góry.
  11. Witam, mam dalsze informacje. Wymieniłem termostat EGR, od razu po 3km temperatura 70-74°C (przedtem 55-60) i w aucie upał, trzeba było skręcać regulatory na 18-19°C. Przejechałem 700 km, w tym 500 autostradami, system nie wypisywał i nie wypisuje już informacji o DPFie (wcześniej po wymianie świec zostały skasowane wszystkie błędy), temperatura cały czas 70-74°C, przy obrotach od 1500 do 2500 i temperaturze zewnętrznej +2°C, spalanie diesla na poziomie 6,5 l na 100 km przy prędkościach do 150 km/h (poprzednio było ok. 1l więcej, bo musiał być na częściowym ssaniu?). Mój problem to krótkie pobyty w Polsce w opolskim i brak (znanych mi) w pobliżu do 70 km jakichkolwiek wyspecjalizowanych warsztatów. I jak to wygląda teraz? Mam teraz interface K DCAN, ale do końca tygodnia brak czasu. Muszę sprawdzić, co za software jest na dysku. Czy i jak mogę sprawdzić np. DISem, co z termostatem głównym? A może dane pokazują, że powinien być dobry? Raczej mam jeszcze zepsuty sterownik świec żarowych, bo pierwsze 5-8 sek po uruchomieniu zimnego silnika nie jest lepiej niż było. Dalej dzięki wszystkim za wskazówki.
  12. Zgadza się, świece żarowe zostały wymienione, bo zimny silnik po uruchomieniu przez 5-8 sekund nie chodził równo, a diagnostyka wykazała 5 zdefektowanych świec żarowych . Dzisiaj mogę stwierdzić, że nie wyeliminowało to całkowicie tego problemu i tego nie rozumiem. Po ok. 8 sek. pracuje silnik równo. Gdzie może być problem? A do tego wreszcie dzisiaj włączyłem menu i zobaczyłem tę temperaturę, niestety nic od mechanika na temat termostatów nie usłyszałem i problem z DPFem pozostał. Problem kurdę ze specjalistą na szybko w regionie. Sam nie naprawiam, poza drobiazgami, jak termostat EGR. TAK, że temat nadal aktualny, ale jutro wymienię termostat EGR.
  13. Po wymianie świec żarowych na nowe 6 sztuk Beru, sprawdzałem dzisiaj temperaturę (BMW menu pozycja 7) na trasie 20 km. Start przy temperaturze zewnętrznej +2°C. Po 15 km jazdy przy średniej prędkości 90 km/h miałem 63 °C. I co wy na to?
  14. Witam, na razie auto stało w warsztacie i diagnostyka pokazała 5 ? zepsutych świec żarowych. Teraz są wymienione i w niedziele mam dłuższą jazdę, tak z 600 km, więc będę mógł skontrolować przez godziny temperaturę silnika. I zobaczymy czy uruchomi się wypalanie DPFu. Wkrótce po tym napiszę, co wynikło. Pozdrawiam wszystkich kolegów i dzięki za wasze wskazówki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.