Witam, mam dalsze informacje. Wymieniłem termostat EGR, od razu po 3km temperatura 70-74°C (przedtem 55-60) i w aucie upał, trzeba było skręcać regulatory na 18-19°C. Przejechałem 700 km, w tym 500 autostradami, system nie wypisywał i nie wypisuje już informacji o DPFie (wcześniej po wymianie świec zostały skasowane wszystkie błędy), temperatura cały czas 70-74°C, przy obrotach od 1500 do 2500 i temperaturze zewnętrznej +2°C, spalanie diesla na poziomie 6,5 l na 100 km przy prędkościach do 150 km/h (poprzednio było ok. 1l więcej, bo musiał być na częściowym ssaniu?). Mój problem to krótkie pobyty w Polsce w opolskim i brak (znanych mi) w pobliżu do 70 km jakichkolwiek wyspecjalizowanych warsztatów. I jak to wygląda teraz? Mam teraz interface K DCAN, ale do końca tygodnia brak czasu. Muszę sprawdzić, co za software jest na dysku. Czy i jak mogę sprawdzić np. DISem, co z termostatem głównym? A może dane pokazują, że powinien być dobry? Raczej mam jeszcze zepsuty sterownik świec żarowych, bo pierwsze 5-8 sek po uruchomieniu zimnego silnika nie jest lepiej niż było. Dalej dzięki wszystkim za wskazówki.