Skocz do zawartości

Pomocy!! BMW E60 530D


jola16104

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Mam problem Jestem posiadaczką BMW E60 530D - 218KM. Niedawno wymieniałam świece żarowe, mechanik stwierdził, że na 6 cylindrze jest zacięta przepustniczka, i on ją jakoś poruszył. Po przejechaniu około 300km zaczęło coś grzechotać w silniku. Później ucichło. Lecz samochód wkręcał się tylko do 3000tys obrotów, później okazało się, że to ta przepustniczka oberwała się i wpadła do tłoka. Auto trafiło do warsztatu, tam zdjęto głowicę, wymieniono zgięty zawór, poskręcali wszystko na nowo i miało być ok. Teraz Auto chodzi normalnie lecz dalej wkręca się tylko do 3 tysięcy obrotów. Proszę o pomoc!! Co może być przyczyną?????!!! Dodam tylko, iż kolektor ssący założony jest stary - ten z brakującą przepustnicą. Czy to może być przyczyna?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Mam problem Jestem posiadaczką BMW E60 530D - 218KM. Niedawno wymieniałam świece żarowe, mechanik stwierdził, że na 6 cylindrze jest zacięta przepustniczka, i on ją jakoś poruszył. Po przejechaniu około 300km zaczęło coś grzechotać w silniku. Później ucichło. Lecz samochód wkręcał się tylko do 3000tys obrotów, później okazało się, że to ta przepustniczka oberwała się i wpadła do tłoka. Auto trafiło do warsztatu, tam zdjęto głowicę, wymieniono zgięty zawór, poskręcali wszystko na nowo i miało być ok. Teraz Auto chodzi normalnie lecz dalej wkręca się tylko do 3 tysięcy obrotów. Proszę o pomoc!! Co może być przyczyną?????!!! Dodam tylko, iż kolektor ssący założony jest stary - ten z brakującą przepustnicą. Czy to może być przyczyna?

 

 

ło materdyjo , co to za mechanik. radze oddać samochód komuś kto ogarnia temat silników BMW. Przyczyn może byc milion. sam fakt że klapka wpadła do cylindra juź źle wróży , a jeszcze mechanik który zakłada ponownie ten sam kolektor i może jeszcze tylko bez tej jednej klapki a resztę klapek rozruszał :mad2: i pozostawił ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reszta przepustnic chodzi ok. Dzis zamówiłam nowy kolektor.

 

jolu zmień mechanika na takiego, który zajmuje się tylko marką BMW.. uchroni Cię to przed tego typu niespodziankami w przyszłości. Nie powinien takiej "szopki" odstawić w tym modelu :nienie: . Podaj skąd jesteś to może jakiś forumowicz podeśle Ci kontakt do kogoś z okolicy. Te "klapki" albo się usuwa, albo kupuje nowy kolektor - są dwie szkoły :)

z pozdrowieniami

bArT


Matematyka to nie ma technika, moja tematyka matematyki nie dotyka. / k44

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem z Mazur. Czy brak tej przepustnicy może mieć wpływ na brak mocy?

 

teorie są różne, ja nie zauważyłem, ale ważniejsze jest to, że ta reszta "klapek" także może się oberwać i zrobić to samo co ta pierwsza..

 

jeśli już zamówiłaś nowy kolektor to OK. Jeśli chcesz przeczytać o tej "dolegliwości" na forum to tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=73&t=97723

z pozdrowieniami

bArT


Matematyka to nie ma technika, moja tematyka matematyki nie dotyka. / k44

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
ta klapka sama się nie oberwała, to mądry mechanik ją oberwał i pozostawił ją tak

 

Ale w większości te klapki odfruwają same dlatego zajmij się tym problemem bo będzie powtórka z rozrywki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coprawda ja tylko prosiłam o to aby wymienić tylko uszkodzone zawory i sprawdzić czy nic nie stało się z tłokami itd. Cały koszt naprawy wyniósł mnie z częściami 2000zł. W tym jeszcze założyli mi nowy termostat, nowy płyn i filtr powietrza. Mechanik, który oddawał mi auto pytał mnie czy robić coś dalej, gdyż w dalszym ciągu nie ma mocy, a ja już sama nie wiem co robić...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze ten mechanik wykonal swoją pracę wzorowo na samym początku uprzedził mnie że to, co odkryje po zdjęciu głowicy to może być dopiero początek moich problemów, ale ja jednak miałam nadzieję, że będzie dobrze. Lecz nadzieja zginęła, gdy wczoraj odebrałam samochód. :cry: A propos tej blaszki co tam wpadła, to mam ją prawie w całości
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We wtorek jadę do niego i sprawdzi ciśnienie doładowania, ale boję się że to nie będzie to, bo to tych 3 tys obrotów wkręca się normalnie i turbinę słychać.Ogólnie boję się że wyjdzie tam jakaś kicha. Auto ma przejechane już ponad 300tysięcy km i mimo że do tej pory sprawiało się wzorowo to mam go teraz dość!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We wtorek jadę do niego i sprawdzi ciśnienie doładowania, ale boję się że to nie będzie to, bo to tych 3 tys obrotów wkręca się normalnie i turbinę słychać.Ogólnie boję się że wyjdzie tam jakaś kicha. Auto ma przejechane już ponad 300tysięcy km i mimo że do tej pory sprawiało się wzorowo to mam go teraz dość!

 

Prawda jest brutalna... brak poprawnego serwisu. Przy takim przebiegu już powinien być, co najmniej, albo nowy kolektor, albo wycięte klapki.

 

Teraz należałoby przeprowadzić pełną diagnozę auta przez "rozgarniętego fachowca" bo przyczyn może być kilka i niekoniecznie związanych z tą awarią.

 

Jak masz zamiar kontynuować tę naprawę z aktualnym "mechanikiem" to niech szybciutko wymieni ten kolektor.

 

Ja więcej pomóc nie potrafię, powodzenia :cool2:

 

P.S. i nie "fukaj" na auto, bo nie jest "prawie" temu winne :)

z pozdrowieniami

bArT


Matematyka to nie ma technika, moja tematyka matematyki nie dotyka. / k44

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Zmień temat na taki co cokolwiek mówi o Twoim problemie, np "nie wkreca się wyżej niż 3000 obr, urwana klapka" Większość użytkowników szuka na forum informacji, pomocy w rozwiązaniu problemu wiec tytułowanie wątku "Pomocy" albo "mam problem" nie ma kompletnie sensu.

2. każdy mechanik, który choć kojarzy BMW zna temat urywających sie klapek w kolektorach dolotowych i dziwi mnie kompletnie, ze jeśli było coś nie tak, klapka była naruszona czy zacieta to Twój mechanik jedynie popchnął ja palcem i to wszystko. Czasem psują się nawet klapki, które na pierwszy rzut oka wyglądały ok. Powinien był usunac wszystkie i taki kolektor zamontować albo od razu wymiana kolektora na nowy. Tym bardziej nie powinnaś korzystać więcej z usług tego człowieka.

3. W przypadku kiedy urwała się klapka i wpadła do silnika to jesli po naprawie dalej coś nie halo to jest to szukanie igły w stogu siana. Auto do dobrego warsztatu, który ma doświadczenie w naprawie silników BMW

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Coprawda ja tylko prosiłam o to aby wymienić tylko uszkodzone zawory i sprawdzić czy nic nie stało się z tłokami itd. Cały koszt naprawy wyniósł mnie z częściami 2000zł. W tym jeszcze założyli mi nowy termostat, nowy płyn i filtr powietrza. Mechanik, który oddawał mi auto pytał mnie czy robić coś dalej, gdyż w dalszym ciągu nie ma mocy, a ja już sama nie wiem co robić...

 

 

Hejka

 

Wydaje mi się to trochę tanio. Czy mechanik wymieniał wszystkie uszczelki na nowe czy pozakładał stare jak leci. Jeśli to drugie to już do niego nie wracaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.