Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam! mam problem a mianowicie. kupilem bmw e 30 318 i gaz zwykly. silnik m40 113 km. przy kupnie sprzedawca powiedzial ze pompa paliwa jest do wymiany. wiec gdy juz mialem samochod u siebie zabralem sie za pompe. mialem problem bo u mnie pompa jest pod samochodem z lewej strony tylniego kola. ok wymienilem ja. bo stara rzeczywiscie byla popsuta (patrzylem na krotko) wiec heppy ze bedzie palic na benzynie. no ale co okazalo sie jeszcze ze bezpiecznik jest spalony. wymienilem go. i okazuje sie ze nie ma pradu tam gdzie wklada sie bezpiecznik. wiec porzyczylem go od nr12 na chwile. pompa podaje paliwo ale samochod nie chce odpalic. slychac jak w silniku leci paliwo ale nie odpala. a na gazie pali. oczywiscie jak jest zimny trzeba duzo krecic ale odpali. wiec nie wiem juz nic. nie wiem za co sie zabrac. pomożcie mi jakoś
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pewnie pompa to początek poblemów. Sprzedajacy pewnie ukrył fakt że wtryski zatarte i pewnie nie odpali na nich za żadne skarby. Wyjmij listwe wtryskową i zobacz czy wtryski rozpylaja paliwo. Oczywiście filtr paliwa też pewnie nie był wymieniany od dziesięcioleci wiec warto go wymienic.

 

A w ramach porządku na forum, to popraw tytuł na właściwy, zgdonie z regulaminem, skorzytaj tez w wyszukiwarki, bo na temat problemów z paliwem, odpalaniem, LPG jest na pęczki, wiec nie musisz pisać kolejnego postuk ktróry i tak moderadot zamknie.

 

PZDR>

Opublikowano
wybacz za bledy ale jestem tu nowy i tak na szybko chcialem sie dowiedziec. dzis wyczyscilem zbiornik bo bylo duzo wody. i zalalem czysta benzyne. pompka dziala przekazinik tez bezbpiecznik tez ale nie chce odpalic. na gazie odpala. jutro rozbiore kolektro i zajrze do wtryskow
Opublikowano

sprawdzałeś świece po próbie odpalenia na benzynie ? suche czy mokre? Jeżeli mokre ---tzn że dostaje paliwo ale go nie spala chociaż jest iskra co wnioskuje przez to że działa na lpg. wykręć świecę(obojętne) i sprawdź jaka jest iskra . Poproś kolegę niech zakręci silnikiem (najlepiej odłącz sobie wcześniej wtryskiwacze) iskra powinna mieć charakterystyczne przerwy , możliwe że u Ciebie wygląda to jak spawarka. a winny za to jest czujnik położenia wału korbowego. Ten przykład jest oparty na moim przypadku co nie dawało mi spać ... no bo jak? iskra jest paliwo jest a nie pali?..... :D ewentualnie jeszcze przepływomierz....

Nic sie nie martw dołożysz jeszcze z 10k pln i bedzie jezdzic

Staram się pisać posty takie jakie sam chciał bym otrzymać.
Opublikowano
zdjelem kolektor ssacy z przeplywka dostalem sie do wtryskiwaczy okazalo sie ze sa wszystkie zapieczone. pewnie poprzedni wlascicel jezdzil caly czas na gazie po zajechaniu pompki paliwa. a teraz szukam innych... mam za 200 zl komplet ale nie wiem czy to nie za drogo.
Opublikowano

Witam

 

200zł to nie majątek, z drugiej strony da się taniej znaleźć. Jeśli masz pewność, że są dobre to bierz.

 

A następnym razem poszukaj na forum, bo odpowiedzi na Twoje pytanie jest cała masa.

 

Pozdrawiam i zamykam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.