Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. jestem tu nowy. posiadam bmw e32 735i. mam problem z ukladem chlodzenia. wymienilem caly plyn na nowy, odpowietrzylem. byla niewielka nieszczelnosc ktora zalepilem. wszystko bylo ok. dzis chcialem zagrzac samochod. chodzil rowno itd. temp doszla do pionu. potem nagle sie przegrzala. wyrzygalo mi duzo plynu z rurki z lewej strony(od strony pasazera) pod komputerami. nie jest ona zaslepiona. to jakis odplyw? co moze byc powodem??dzieki i pozdrawiam
Opublikowano
Tak ta rurka ma być niezaślepiona.sprawdz visko bo to najczęściej jest przyczyną (oczywiście jeśli prawidłowo odpowietrzyłeś)

odpowietrzone bylo dobrze. przez jakis czas bylo ok. ale znow to samo.mysle ze to termostat bo chlodnica zimna a plyn gotuje.

Opublikowano
Zacinający się termostat to możliwe (miałem podobnie),ale stawiam na visko

visko mam zaspawane na stale. ale nie bylo problemu wlato w najwieksze upaly wiec to raczej nie to

Opublikowano
pompa wody jeśli mas ztaka możliwość podmień z inna albo odrazu kup nowa koszt nie jest taki straszny miałem podobny problem w zeszłym tygodniu wymieniłem pompe i wszystko jest ok koszt pompy 130żł z przesyłka
Opublikowano
pompa wody jeśli mas ztaka możliwość podmień z inna albo odrazu kup nowa koszt nie jest taki straszny miałem podobny problem w zeszłym tygodniu wymieniłem pompe i wszystko jest ok koszt pompy 130żł z przesyłka

sprawdze i dam znac . dzieki

Opublikowano
Zacinający się termostat to możliwe (miałem podobnie),ale stawiam na visko

visko mam zaspawane na stale. ale nie bylo problemu wlato w najwieksze upaly wiec to raczej nie to

 

Zasprzęgnięte na stałe wisko często niszczy pompę, ponieważ przy wysokich obrotach łożysko pompy dostaje dużego obciążenia promieniowego, nie występuje to kiedy sprawne wisko się rozsprzęgla wraz ze wzrostem prędkości obrotowej.

pozdrawiam Bartek
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
wszystko zrobione. nowa glowica( stara sie wykabłęczyła), usczelki, chlodnica, visko, pompa wody, termostat itd. chodzi o niebo lepiej:) moze komus pomoze kto ma podobne problemy. pozdrawiam
  • 3 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Miałem podobnie uszczelka a co za tym poszło głowica:/ po za kupie 5 znalazłem wreszcie dobrą, jak widziałem ogłoszenia że nie przegrzana, jeździła na benzynie a nie na gazie itp a wychodziło przy sprawdzeniu- pęknięta pod wałkiem itp. obyś tego nie miał i tylko uszczelka u mnie to było- głowica, uszczelka, świece, kopułka, wtryski benzyny, nowy łańcuch plus zębatki, pompa wody, termostat, chłodnica, węże, wałek z resztą osprzętu, pewnie reszty zapomniałem ale auto chodzi jak trzeba!!! koszt z robocizna ok 9200zł u mnie to wyszło. Głowica na której śmigałem też była w 2 miejscach spawana, a teraz jest wszystko cacy:) i nie mam problemu z falującymi obrotami itp ale warunek jeden- benzyna bo jak śmigam na gazie to po jakimś tygodniu znowu falują, wystarczy że zrobię 100km na benzynie i znowu chodzi pięknie:) powodzenia i oby to była tylko uszczelka!!!
Opublikowano
Miałem podobnie uszczelka a co za tym poszło głowica:/ po za kupie 5 znalazłem wreszcie dobrą, jak widziałem ogłoszenia że nie przegrzana, jeździła na benzynie a nie na gazie itp a wychodziło przy sprawdzeniu- pęknięta pod wałkiem itp. obyś tego nie miał i tylko uszczelka u mnie to było- głowica, uszczelka, świece, kopułka, wtryski benzyny, nowy łańcuch plus zębatki, pompa wody, termostat, chłodnica, węże, wałek z resztą osprzętu, pewnie reszty zapomniałem ale auto chodzi jak trzeba!!! koszt z robocizna ok 9200zł u mnie to wyszło. Głowica na której śmigałem też była w 2 miejscach spawana, a teraz jest wszystko cacy:) i nie mam problemu z falującymi obrotami itp ale warunek jeden- benzyna bo jak śmigam na gazie to po jakimś tygodniu znowu falują, wystarczy że zrobię 100km na benzynie i znowu chodzi pięknie:) powodzenia i oby to była tylko uszczelka!!!
Ale masz zapłon :duh: kolega samochód naprawił przed Bożym Narodzeniem a Ty po Wielkanocy dajesz odpowiedź, ale dobrze że o kosztach napisałeś, tylko ja mam trochę większy motor i większość części tylko w ASO bo nie ma zamienników i mnie taki remont mniej wyszedł
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.