Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ale jezdzicie po F3X ... ja tam mialem przyjemnosc pojezdzenia tym autem i jest narpawde fajne.

 

A miales okazje pojezdzic e92/e93 i porownac F30? Ja roznicy w komforcie jazdy nie widze, bynajmniej nie taka by slono przeplacac.

no mialem okazje jezdzic E90 i F30 . jakbym poronwywal E92 to z F32 a nie z F30...coupe zawsze jest innym autem . Jak nie widziales roznicy w komforcie to bardzo dziwne bo ja w F30 na ustawieniu comfort mialem odczucia podobne jak z E60LCI... Ale odczucia sa sprawa pozadyskusyjna i "poza sprawdzalna"

dziwne zeby co 4 lata nowy motor wypuszczac bo wtedy zacznie sie narzekanie a ten motor jest niedopracowany i wadliwy :)

Zdaje sie sie klepia juz te same silniki ponad 7 lat, wiec chyba czas na jakies powazniejsze zmiany, bo konkurencja nie spi. :cool2:

 

4lata to byla przenosnia. Daj mi konkurencje do silnikow diesla BMW :?: :?: Skoda (czyt OOOO) :?: Wciaz jest troszke w tyle mniej wiecej ... hmmm 4-5lat

  • Odpowiedzi 330
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

no mialem okazje jezdzic E90 i F30 . jakbym poronwywal E92 to z F32 a nie z F30...coupe zawsze jest innym autem . Jak nie widziales roznicy w komforcie to bardzo dziwne bo ja w F30 na ustawieniu comfort mialem odczucia podobne jak z E60LCI... Ale odczucia sa sprawa pozadyskusyjna i "poza sprawdzalna"

 

Zgadza sie, lecz u nas jeszcze nie maja f32 dlatego pojezdzilismy troszke f30, wiec takie porownanie mam w glowie. Z drugiej strony nie jestem az takim automaniakem by wychwycic wszystkie niuanse po 15 min jazdy ''obcym samochodem''. Auto owszem sie prowadzilo znakomicie, ale tak samo bylo 2 lata temo z zakupem mojej e92. Do tej pory jestesmy z samochodu mega zadowoleni i tak nak naprawde zmiany nam nie trzeba.

 

4lata to byla przenosnia. Daj mi konkurencje do silnikow diesla BMW :?: :?: Skoda (czyt OOOO) :?: Wciaz jest troszke w tyle mniej wiecej ... hmmm 4-5lat

 

A mercedes az takie szroty produkuje? Jesli juz jestemy w premium to szukajmy w tej samej klasie konkurencji. Trzeba byc obiektywnym. BMW robi swietne auta i to nie podlega dyskusji, tylko sposob w jaki ''namawiaja'' klientow jest do bani, bynajmniej tutaj w UK.

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Opublikowano (edytowane)

Kolega zapomniał ze Skoda to grupa VAG i wiec i premium AUDI... silniki te same prawie... :mrgreen:

 

"Wasza polska mentalność"
:roll: :roll: :roll: :mrgreen: :|

 

Widze tu klasyczny przypadek... plus myślenie ze pobyt zagranica z tego leczy.

 

KONIEC OFFTOPICA

 

 

Mam nadzieje wyrwać 4ke na jazdy testowe w salonie na weekend jak coś zdam relacje mam nadzieje ze odrazu zarejestrują :P

 

A koledze polecam Premium Selection jak nie lubi przepłacać albo twarde negocjacje :cool2: :cool2:

Edytowane przez siwyoscar
Opublikowano
Kolega zapomniał ze Skoda to grupa VAG i wiec i premium AUDI... silniki te same prawie... :mrgreen:

Tylko, ze klasa nie zalezy od samych silnikow. Klasa samochodu to takze spasowanie karoserii, bezpieczenstwo, wygoda, itd. Jesli dla ciebie Skoda i BMW sa w tej samej grupie to zamieniaj na skode, na co jeszcze czekasz? Zaoszczedzilbys oj zaoszczedzilbys :mrgreen:

 

"Wasza polska mentalność"
:roll: :roll: :roll: :mrgreen: :|

 

Podtrzymuje.. :cool2:

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Opublikowano

Czytaj ze zrozumieniem mowa o silnikach. Wiec nie wiem po co robisz z tego premium i porównujesz auta blacharke i spasowanie ... mówiłeś o silnikach. Premium jest audi a ma te silniki co skoda prawie :duh: :duh:

 

Kolega rzucił Skode i tyle wiadomo o co chodziło

Z reszta nie oto chodzilo w calej tej dyskusji litosci :duh: :duh:

Opublikowano
Tak oskar tak, jesli dyskutujemy rzeczowo to piszmy to co nalezy, bo wychodzi nieporozumienie. Poleciales teraz z tym porownaniem klas ostro. A myslalem, ze jednak bardziej sie interesujesz motoryzacja i takich zdan od Ciebie tutaj nie przeczytam.. A silniki z podobienstwiem ''prawie'' czy ''bez prawie'' bylo bez sensu. Mialem 2.0 tdi od vw tego z pekajaca glowica, nastepnie zarowno skoda jak i audi mieli te same wady w autach z ta jednasta napedowa. Wniosek taki, ze te silniki nawet nie sa ''prawie''. Skoda nie bez powodu jest w klasie tej w ktorej jest. Nie ma sensu porownywac produktow skody czy vw do BMW i mercedesa. Audi jak dla mnie to taki ''zlody srodek'' miedzy obiema klasami, no ale jesli tak bardza walcza o premium to niech im bedzie. Szkoda tylko, ze tak naprawde Skoda, VW i Audi to ta sama marka produkujaca samochody dla 3 rodzajow klientow. Mogliby nazwac sie jakos pod jedna nazwa i ograniczyc nam roznorodnosci i mnogosci modelow samochodow. Z pewnoscia byloby latwiej..
http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie, po co te przepychanki i projekcje "polskiej mentalnosci". Kto jaka ma mentalnosc widac jak na dłoni chociazby po postach w tym temacie ;)

 

Przydałby sie Wam za to angielski chillout :cool2:

Opublikowano
Looz juz looz... Wazne , ze wszyscy mamy auta z ktorych jestesmy zadowoleni na chwile obecna. Ja kiedys mialem nieszczesnego passata na ktorego klalem srednio raz na tydzien :mad2:
http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie, wytlumaczcie mi jak to jest bo mozem glupi:)

 

Mamy E92 335xi z DKG, ktore wedlug katalogu BMW robi setke w 5.3s przy masie 1680 kg.

Natomiast 435xi z "sportowa automatyczna skrzynia biegow" robi setke w 4.9s przy masie 1655kg.

 

oj dobra, nie jestem glupi, ale zeby az tak klamac? Czy to nie wchodzi w jakis paragraf to nieprawdziwej ofercie czy jakos tak?

Opublikowano
Gdzieś czytałem że 30 kg jest chudsza seria 4 od 3, może to odejmuje 0,4 s?

Troche naciagane :)

Ja z pelnym bakiem robie 4.9 i z pustym tez robie 4.9. Taka roznica w masie jesli ma roznice w przyspieszeniu to na poziomie 0.1s a nie 0.4s!

Pewnie wyjdzie taki sam szwindel jak z 550xd. 4.7 w katalogu, 5.1 na racelogic.

Opublikowano

a opory powietrza i Nm i ich zakres opony i labolatorium;)... :8) :8) Panowie....

 

trochę sie zmieniło od serii E do F

 

a pozatym http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_F32 nie wiem skad te dane masz

 

 

pozatym http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/4series/coupe/2013/showroom/technical_data/index.html i wybierz model..

 

5.2 [4.9]

Opublikowano

Dane E92 sa wziete z BMW.PL (bo tam jeszcze sa)

http://www.bmw.pl/pl/pl/newvehicles/3series/coupe/2010/showroom/technical_data/index.html

Dane F32 brane sa juz z BMW.de

http://www.bmw.de/de/neufahrzeuge/4/coupe/2013/technische-daten.html

 

chyba strona producenta jest lepszym zrodlem niz wikipedia...

Opory aerodynamiczne ... do setki? i takie ktore zniwelowaly by 0.4s?! no panie..... to CX musial by byc chyba o polowe nizszy... ;)

nm i zkares ten sam, a w E92 mamy dwusprzeglowa skrzynie... ;)

Opublikowano

te 0.4 napewno nie ale opory rabia Swoje porównaj X1 i f30 masa "mniej wiecej" to samo...

 

Te 0.4 to da normalnego uzykownika zadna roznica...

 

pozatym BMW pisze na stronie poprawnie. a Wiki ma podlinkowanie do strony BMW nie hejtuj tak wiki bo prawie zawsze sa przypisy :8)

Opublikowano

Wychodzi na to ze ma 5.2

 

a nie jak koledzy piszą 4.9 chociaz nie wiem co oznacza zapis 5.2 [4.9]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.