Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

wiem, że temat był wałkowany miliony razy, ale nie znalazłem nic, co by pomogło w moim przypadku.

Mianowicie niezależnie od temperatury silnika, CZASEM na wolnych pojawia się nierównomierna praca silnika.

Różnica to około 10-20rpm, a więc prawie tyle co nic. Z tym, że jednak powoduje to wibracje. W szczytowej chwili sekundy pojawia się podniesienie obrotów i powrót na resztę sekundy do normalnych.

Wtryski według INPA mają taką samą korekcję, jak przed wystąpieniem problemu. Nie ma błędów w pamięci.

Nic nie było zmieniane w tym okresie oprócz turbo, ale to raczej nie ma jak wpłynąć na taki objaw.

Ma ktoś jakiś inny pomysł? Sprawdzałem kostkę za ssącym, została wyczyszczona i dalej to samo....

Opublikowano

którego bez podmianki na sprawny raczej nie sprawdzisz jednoznacznie (można sobie podejrzeć otwarcie/zamknięcie w DISie albo pobawić się z miernikami).

Oprócz kostki, czujnika cr i regulatora jeszcze lewe powietrze wchodzi w grę (przynajmniej z moich obserwacji niekoniecznie w 100% słusznych bo sam się bawię z podobnym problemem z obrotami)

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedź Panowie :)

 

Myślę, że odwiedziłbym acs-serwis. Pytanie tylko na ile mnie wyceni...? :)

Wiem również, że za darmo to nawet w twarz ciężko dostać i nie o to chodzi jak wiadomo :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie,

 

podpowiedzcie jeszcze jedną rzecz - czy niski stan oleju w automacie może mieć wpływ na to falowanie?

Według zestawu książek "Naprawiam sam" tak może być, ale rodzaje skrzyń i silników mogą się różnie zachować chyba.

Opublikowano
Panowie,

 

podpowiedzcie jeszcze jedną rzecz - czy niski stan oleju w automacie może mieć wpływ na to falowanie?

Według zestawu książek "Naprawiam sam" tak może być, ale rodzaje skrzyń i silników mogą się różnie zachować chyba.

Problem ze skrzynią to raczej najmniej prawdopodobna opcja :roll: Proponuje posprawdzać wtryski, zrobić próbę przelewową :norty: Najlepiej to na początek podłącz kompa i sprawdź korekcje wtryskiwaczy. Lubią się tez kabelki dosłownie polamac :mrgreen: zaraz przy wtyczkach to ta bardziei optymistyczna opcja :norty: której Ci życze :cool2:

Opublikowano

a oni jakoś uzasadniają tą skrzynię ?

wydaje mi się, że jeśli ze skrzyni to raczej już na stałe by było.. Chyba, że traktować ogólnie skrzynia + wał + łączówki przed i za. Ale to też chyba na stałe by falowało.

Opublikowano
Witam. Miałem podobny problem z moim 530dA, no wylnych obrotach obroty spadałay a z czasem poprostu sie zadławił i zgasł, podczas jazdy na autostradzie 140-150 nagle sie zatykał i auto gasło :cry: :cry: :cry: pojechałem do serwisu (Poznań Smorawiński ) odrazu na kompa wzieli auto i sie okazałao ze stylki na fistwie od wtryskiwaczy były zaśniedziałe, wszystko wyczyscili i auto poprostu jak nowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.