Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

Wrzuć NIVO, problem będzie rozwiązany :D

 

W sedanie kiedyś też tak miałem - 17 cali z oponami 255. Wystarczyło kilka przetarć, żeby było widać co ociera. Nastpnie złapać za nadkole i trochę odgiąć - przestało trzeć :mrgreen:

  • Odpowiedzi 235
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tak, a kompresor od Nivo to sobie chyba na tylnej półce zamontuje :D bo w kole to mam butle od podtlenku LPG.

 

Najprościej było by jeździć na pusto, ale rodzina się pogniewa :D więc chyba zdecyduję się na usługi tego Pana https://www.olx.pl/oferta/fender-rolling-rolowanie-nadkoli-german-stance-jdm-cult-warszawa-CID619-IDkAYQ8.html#97a49df152 i zroluję nadkola.

  • 2 tygodnie później...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Moim zdaniem spoko - jeśli chodziło Ci o "all black" :D

 

Zajrzałem nawet na pierwszą stronę - fura nie do poznania, widzę, że koła miałeś takie same jak moje obecne w 2013r :P

 

Zawieszenie w standardzie cały czas?

Opublikowano

Zawieszenie jeszcze w standardzie. Jest plan na Mtechnik 1 lub 2, ale ostatnio latam głównie tą szarą, o ile na początku byłem mega zadowolony, to ostatnio przy*bałem dwa razy spodem. Więc mi trochę zapał do obniżania auta minął :D

 

Styling 50-bardzo mi się podoba, pomijając wielkość, koła te mają jedną podstawową wadę, zresztą jak wszystkie felgi ori BMW-et20

  • 3 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Też między innymi filtr u mnie ostatnio wymieniony, różnicy brak, ale samopoczucie poprawia, szczególnie jak fabrykę się wyrzuca :D

 

Co za mapy Bagora? Napisz coś więcej. No i o regeneracji vanosów, uszczlki czy również luzy? Ile czasu trwa i jak się zbiera po tym? Kiedyś Adama pytałem to wysyłali gdzieś do zrobienia więc kilka dni na warsztacie.

Opublikowano

Bagor-znany na innych forach :) Modyfikacja mapy polega na tym, że zmienia ustawienia zapłonów. Siedzibę ma w Warszawie. Zgrywasz mapę i wysyłasz do niego a on odsyła poprawioną. Ja pojechałem osobiście. Siada na fotelu pasażera z podpiętym kompem a ty zabitalasz. Potem w biurze modyfikuje mapę, wgrywa ją od nowa i znowu jedziecie pozapitalać. I po robocie :) Po wszystkim dół jest trochę mocniejszy i auto lepiej reaguje na gaz. A dokładnie co i jak dowiesz się pisząc na ten adres [email protected].

 

Vanosy-technicznie to nie wiem co i jak, to już trzeba z Adamem ustalać. W każdym razie robią to wszystko od ręki na miejscu. A po wszystkim nie to samo auto. Zdecydowanie lepiej jedzie z dołu i szybciej wchodzi na obroty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.