Skocz do zawartości

E39 525iA 2002r.


hawraneek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 235
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
W mojej 520i miałem 235 przód na 255 tył. Masywnie to wyglądało, prawie jak u Ciebie :) A ta opona nie jest zdjechana od zewnątrz?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kiedyś poznałem kolesia co na podwórku trzymał drugi taki sam samochód w razie jakby części potrzebował, ale to chyba nie to :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Odnawianie kierownicy w szarej e39.

 

http://static.pokazywarka.pl/t/w/h/f5b0a1a628057b697bb965410d51edc1_big.jpg?1492182451

 

http://static.pokazywarka.pl/y/8/h/b22c11f6b7d43e7358aa1be997a2c44d_big.jpg?1492182451

 

http://static.pokazywarka.pl/u/z/6/66b3968075268d5d56a98cc76e2943fa_orig.jpg?1492182451

 

http://static.pokazywarka.pl/j/w/t/eb2041a2e76783e8eb8eef536c0cba96_big.jpg?1492182451

 

http://static.pokazywarka.pl/w/m/g/f8eee8edac2632fda725446a236dfc62_big.jpg?1492182451

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
BimMer.Work
Vehicle Identification Number	WBADT41090GY29443
Type	DT41
Model	525i - EUR
Development Code	E39
Chassis	LIM
Steering	LL
Doors	4
Engine	M54
Displacement	2.50
Power	141
Drivetrain	HECK
Transmission	AUT
Color	Sterlinggrau Metallic - 472
Upholstery	Stoff/leder Sportline/anthrazit - J3AT
Production Plant	DINGOLFING
Production Date	2001-09-04

Standard Equipment
202	Steptronic	Steptronic
520	Foglights	Nebelscheinwerfer
548	Speedometer With Kilometer Reading	Kilometertacho
851	Language Version German	Sprachversion Deutsch


Options
210	Dynamic Stability Control (dsc)	Dynamische Stab. Control (dsc)
216	Servotronic	Servotronic
249	Multi-function For Steering Wheel	Multifunktion Fuer Lenkrad
255	Sports Leather Steering Wheel	Sport-lederlenkrad
379	2-pce Lt/aly Wheel/y-spoke 80	Verbundraeder/y-speiche 80
415	Sunblind For Rear Window	Sonnenschutzrollo Fuer Heckscheibe
423	Floor Mats, Velour	Fussmatten In Velours
425	Interior Trim	Interieurleisten
428	Warning Triangle	Warndreieck
430	Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle	Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend
441	Smokers Package	Raucherpaket
473	Armrest, Front	Armauflage Vorn
481	Sport Seats F Driver/front Passenger	Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer
494	Seat Heating F Driver/front Passenger	Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer
500	Headlight Washer Sys/intensive Cleaning	Scheinw.waschanl./intensivreinigung
508	Park Distance Control (pdc)	Park Distance Control (pdc)
521	Rain Sensor	Regensensor
522	Xenon Light	Xenon-licht
534	Automatic Air Conditioning	Klimaautomatik
555	On-board Computer	Bordcomputer
650	Cd Player	Cd-laufwerk
661	Radio Bmw Business	Radio Bmw Business
704	M Sport Suspension	M Sportfahrwerk
722	Edition Lifestyle	Edition Lifestyle
775	Individual Roof-lining Anthracite	Individual Dachhimmel Anthrazit
785	White Direction Indicator Lights	Weisse Blinkleuchten
801	Germany Version	Deutschland-ausfuehrung
863	Europe/dealer Directory	Service Kontakt-flyer Europa
879	German / On-board Documentation	Deutsch / Bordliteratur
915	No Outer Skin Protection	Aussenhautschutz Entfall
970	Buisness Package	Businesspaket
998	Control Of The Launch Internal Demands	Anlaufsteuerung Interne Bedarfe
Information
431	Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d	Innenspiegel,automatisch Abblendend

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.

 

Servotronic + M Sport Suspension to jest to co mnie w tym aucie najbardziej urzeka. Latałem nią ostatnie dwa tygodnie, jak się dzisiaj przesiadłem do czarnej to jak bym wsiadł do terenówki :D giba się to na wszystkie strony na tym seryjnym zawiasie i nie da się kręcić kierą jednym palcem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dlatego u siebie celuje w zawieszenie eibacha. Chociaż po dziurawych drogach jak teraz w święta śmigam to całkiem przyjemnie i zęby nie bolą, za to w trasie buja jak Cadillac em. ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

W poprzedndich dwóch miałem m-tech zawieszenie. W touringu z nivo, nie kłóci się, bo nivo można na każdą wysokość ustawić. Do turasa kupiłem z aso sprężyny po 500 za sztuke na przód fabrycznie miał m i po vin dobierane, efekt był taki, że stał 2 cm wyżej niż seria, 4cm wyżej niż m-tech powinien.

 

W tym nie mam nivo, zwykły zawias. Z przodu już amory m-tech wsadziłem, ale 2000 na komplet sprężyn z aso i koza ma być, to już wolę sprawdzić eibacha. 700pln za komplet, -20mm przod, -30mm tył - dokładniej jak mtech, za mniej niż pół ceny, zobaczymy co z tego wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzecią...myślę o tym :D szara jest dla Mamy tylko muszę ją trochę podszykować po zakupie, czarną to mi już właściwie żona zabrała...zaczynam się czuć jak opiekun floty :duh:

 

Różnice-myślałem, że będzie gorzej na nierównościach. Nie powiedział bym, że jest bardziej twardo, raczej, że ta szara jest sztywniejsza. Największą różnicę zauważyłem przy przejazdach przez progi zwalniające-szarą trzeba naprawdę zwolnić. Za to różnica w prowadzeniu po łukach, zakrętach jest kolosalna. Szara idzie jak po sznurku, wręcz prowokuje i zachęca do coraz szybszej jazdy i szukania granicy możliwości.

 

Mam już w głowie taki plan, żeby do czarnej wsadzić M Suspension 2.

 

Jeszcze się tak zapytam na wszelki wypadek, bo zaczynam się gubić w nazewnictwie: M Suspension to jest to samo co Mtechnik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.