Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Mam problem z moim BMW 520 M50. Od pewnego czasu w garażu na podłodze z przodu silnika zostawiam plame oleju. Na początku miałem wrażenie że z filtra oleju (zbierał mi sie tam olej). Wymieniłem uszczelkę nr 11 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB51&mospid=47370&btnr=11_0526&hg=11&fg=30. Olej sie juz tam nie zbiera ale plamy dalej są. Olej ciekł po misce wię wymieniłem uszczelkę na misce olejowej i dalej jest to samo. Czy ktos miał moze cos takiego, skad ten wyciek moze byc?
Opublikowano (edytowane)

Uszczelka 11 jest częstą przyczyną ale są tam też dwa oringi (na rysunku ich nie ma) dokładnie z boku korpusu filtra oleju (prawej jego strony) jak spojrzysz są tam jedno pod drugim takie dwa otworki zaślepione koreczkami czy jak to nazawać a pod tymi koreczkami są właśnie oringi - starzeją się, twardnieją i puszczają -sprawdz, ja tak miałem.

Prócz tego częstą przyczyną jest też oring pod bagnetem oleju -olej kapie z miski a nie wiadmo skąd wyciek:) - na rysunku oring nr 15.

http://img513.imageshack.us/img513/4333/102wv.png

Edytowane przez katar14
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
No własnie uszczelka nr 9 - ja jej nie mam tylko zamiast niej mam dwa oringi o których wspomniałem wcześniej (pewnie zależy to od rocznika, w jednych jest uszczelka w innch oringi i troche zapewne wtedy różnia się budową ale robert dobrze mówi :))
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano

Dzieki chłopaki. Sprawdze to w poniedziałek u mechanika co wymieniał mi uszczelke pod miską (i dzisiaj zauważyłem że dwie śrubki są nie dokręcona tak sie składa że w tym miejscu co cieknie a dostęp tam jest okropny ale dałem jakoś rade).

Czyli w moim silniku jak była uszczelka nr 11 to juz niema tych dwóch oringów, ale uszczelka nr 9 jest. Jeżeli nr 9 jest to jak zobaczyć czy olej się tam nie leje? zZ której strony jej szukać?

A z tej uszczelki z pod bagnetu to będzie sie lało w miejcu gdzie ona wchodzi do miski? Chce zebrać jak najwięcej informacji na temat wycieków do poniedziałku.

Wielkie dzięki za odpowiedż

Opublikowano (edytowane)
Chce zebrać jak najwięcej informacji na temat wycieków do poniedziałku.

Wielkie dzięki za odpowiedż

 

a mnie lalo i to ostro z tych dwoch oringow na rurkach ktore nie sa oznaczone - koszt 12zl a silnik od razu czysty - rzygalo niezle

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HA01&mospid=47379&btnr=11_1278&hg=11&fg=30

 

p.s.

musialem zmienic pic na link bo sie wykrzaczal

Edytowane przez zyghom
zh
Opublikowano

Tak, spod bagentu bedzie sie lało w tym miekjscu gdzie wchodzi do miski.

Uszczelka nr 11 ma każde E34 prócz tego dodatkowo jest uszczelka nr 9 lub zamiat niej (tak jak w moim przypdaku) są dwa oringi - nie wiem dlaczego tak jest pewnie od rocznika itp itd.

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
Witam! Oddalem auto do mechanika aby zajrzal do uszczelki nr 9. Nie moglem u niego zostac wiec zostawiłem samochód. Okazało sie ze złozył mi to na jakąś mase na którą nawet miski olejowe się kleji. Czy to może byc tak wykonane, dodam że obfitych wycieków już niema, jednak po przejechaniu 100km pokazuje się naciek na misce którą wytarłem bezyną i poci sie w okolicach tego czujnika. Może jednak musi byc to złożone na tej uszczelce?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.