Skocz do zawartości

michaldeska

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Częstochowa

Osiągnięcia michaldeska

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. W Częstochowie Orlen 2,11 ale ja tankuje dobry gaz za 2,00. Mam nadzieje ze jeszcze spadnie :D
  2. Ile pali 520 24v z gazem II generacji a ile z sekwencja? Szukam komentarzy tych co uzywaja II generacji i tych co uzywaja sekwncji.
  3. Ok. ale czy ta zmiana bedzie dla mnie opłacalna? I co jest tak drogie podczas instalacji tego przodu?
  4. Witam! Posiadam BMW E34 520 24V. Zainstalowana jest 1/2 roczna instalacja II generacji. Auto spala 15,5 po miescie. Zastanawiam sie nad przerobieniem tej instalacji na sekwencje. Jakie koszty poniose, czy to co zdemontowane bede mogł odsprzedac i czy wogole i o ile spadnie spalanie.
  5. Witam! Posiadam BMW 520 E34 M50. Kupując ja miała 297 tys, teraz ma już 306. Miałem kilka wycieków oleju :twisted: , szykuje sie zmiana amortyzatorów na przodzie i jeszcze takie rzeczy jak klocki. Ogólnie ok. Pozdrawiam
  6. Witam! Oddalem auto do mechanika aby zajrzal do uszczelki nr 9. Nie moglem u niego zostac wiec zostawiłem samochód. Okazało sie ze złozył mi to na jakąś mase na którą nawet miski olejowe się kleji. Czy to może byc tak wykonane, dodam że obfitych wycieków już niema, jednak po przejechaniu 100km pokazuje się naciek na misce którą wytarłem bezyną i poci sie w okolicach tego czujnika. Może jednak musi byc to złożone na tej uszczelce?
  7. Witam! Co dochodzi do obudowy filtra powietrza w silniku M50 (podłczone są do tego rurki) i cieknie mi z tego płyn z chłodnicy. Czy można to zmostkować ewentualnie o co wogóle mam się pytać przy zakupie?
  8. Dzieki chłopaki. Sprawdze to w poniedziałek u mechanika co wymieniał mi uszczelke pod miską (i dzisiaj zauważyłem że dwie śrubki są nie dokręcona tak sie składa że w tym miejscu co cieknie a dostęp tam jest okropny ale dałem jakoś rade). Czyli w moim silniku jak była uszczelka nr 11 to juz niema tych dwóch oringów, ale uszczelka nr 9 jest. Jeżeli nr 9 jest to jak zobaczyć czy olej się tam nie leje? zZ której strony jej szukać? A z tej uszczelki z pod bagnetu to będzie sie lało w miejcu gdzie ona wchodzi do miski? Chce zebrać jak najwięcej informacji na temat wycieków do poniedziałku. Wielkie dzięki za odpowiedż
  9. Witam! Mam problem z moim BMW 520 M50. Od pewnego czasu w garażu na podłodze z przodu silnika zostawiam plame oleju. Na początku miałem wrażenie że z filtra oleju (zbierał mi sie tam olej). Wymieniłem uszczelkę nr 11 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB51&mospid=47370&btnr=11_0526&hg=11&fg=30. Olej sie juz tam nie zbiera ale plamy dalej są. Olej ciekł po misce wię wymieniłem uszczelkę na misce olejowej i dalej jest to samo. Czy ktos miał moze cos takiego, skad ten wyciek moze byc?
  10. Witam. Od pewnego momentu w mojej e34 520 silnik m50 zaczol kapac olej. zauwazylem ze zbiera sie on w okolicach filtra oleju, lecz nie z pod pokrywy filtra lecz z mocowania do bloku. Jakie uszczelki znajdują się tam i jak je wymienic.
  11. a jakie zestawie parownika z mikserem daje dobre efekty? a moze sa jeszcze jakies inne firmy godne polecenia?
  12. Witam! Jaka instalacja II generacji bedzie najlepsza do silnia M50 BRC czy Landi Renzo
  13. tu jest link http://www.nmia.com/~dgnrg/page_4.htm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.