Skocz do zawartości

e60 530d, wybruje na wolnych obrotach i na R


Matias-e90

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem koledzy, problem tak jak w temacie. Gdy auto biore po nocy czyt. gdy jest zimne i wrzucam "R", auto drży..nie jest to spowodowane wibrowaniem silnika ale tak jakby...mmm wydech?Czasem jak jest bardzo zimno co sie ostatnio zdarza potrafi zadrżyć listwa na desce rozdzielczej a jak uchyle szyberdach to i on czasem też...Dzisiaj byłem u mechanika poprawili wydech bo mieli lekkie podejrzenia że gdzies uderza okazało się ze jest lepiej ale nie do końca...;/Auto ma wywalone klapki z kolektora, okazało się że rolka napinająca do wymiany i kolega podejrzewa również poduszke pod silnikiem lewą...Czy miał ktoś takie objawy albo może pomożę w zdiagnozowaniu tych drgań...?

 

P.S. gdy wsiadam do auta jak jest zimny i wrzucam "D" jest oki jade sobie, zatrzymuje sie obroty spadają i nagle drży...wciskajac gaz j adąc wszystko jest jak najbardziej ok. Czy może być to poduszka pod silnikiem albo wina tej rolki napinającej?...pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm no koleha obstawia napewno lewa poduszkę, wiadomo wymienie dwie, auto ma juz niewiele ponad 200 tys km wiec na poduszki pod silnikiem byłby już czas...Pytam o rolkę napinacza bo akurat ona jest luxna i też będe ja wymieniał.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesze taki maly trick, na cieplym silniku, daj D, zaciag reczny, pusc chamulec nozny i zobacz czy wibruje, ewentualnie z recznym i noznym na maxa i na D, przygazuj do dechy na max 0,5sek i gwaltownie pusc gaz

 

he he :norty: fajny trik :norty: ja proponuje oprócz zaciągniętego ręcznego i wciśniętego nożnego na maxa otworzyć jeszcze drzwi i zaprzeć się dobrze nogą - najlepiej o krawężnik :duh: wtedy będzie lepiej czuć

szkubanie

 

szkubanie
:mrgreen: :mrgreen: :norty: :norty: OMG Capaz vel damian daj ,że już sobie i nam spokój
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesze taki maly trick, na cieplym silniku, daj D, zaciag reczny, pusc chamulec nozny i zobacz czy wibruje, ewentualnie z recznym i noznym na maxa i na D, przygazuj do dechy na max 0,5sek i gwaltownie pusc gaz

 

he he :norty: fajny trik :norty: ja proponuje oprócz zaciągniętego ręcznego i wciśniętego nożnego na maxa otworzyć jeszcze drzwi i zaprzeć się dobrze nogą - najlepiej o krawężnik :duh: wtedy będzie lepiej czuć

szkubanie

 

szkubanie
:mrgreen: :mrgreen: :norty: :norty: OMG Capaz vel damian daj ,że już sobie i nam spokój

 

 

Nie uciekajcie od tematu skoro chcecie pomóc;d niech sobie to bedzie Damian albo i nie...już był temat gdzie była na ten temat kłótnia i moderator zamknął...po co nam ostrzeżenia? Pytam tylko czy ktoś jest w stanie mi na odległosć podrzucić mi pomysł na drgania i tyle..:)

 

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matias-e90 mi też wydaje się że to poduch sztywniejsze są jak są zmarznięte i dlatego czuć drgania jak silnik zimny - później jak już się wszystko pod maską rozgrzeje to jest ok. U mnie w aucie jak jest zimno na dworze i auto max wystygnięte to jak stoję na D lub na R to słychać drżenie z tyłu i okazało się że jak wyjdę i złapę za końcówkę wydechu to nastaje cisza. Żeby było śmieszniej oglądałem cały wydech na podnośniku i o nic się nie obija - no ale jak oglądałem to silnik już był ciepły i była cisza. Mechanik powiedział mi że albo to wina poduszek sztywniejących na zimnie albo elastycznego złącza wydechu które to już nie jest tak sztywne.

 

Daj znać czy wymiana poduszek pomogła

 

chyba ze na cieplym masz wyzsze obroty niz na zimnym w co wontpie.

 

Bo jak bys nie wiedzial diesel ma nizsze obroty na zimnym niz na cieplym.

 

:shock: to jak jest w końcu Capaz z tymi obrotami bo raz piszesz tak raz zupełnie na odwrót :?: pogubić się można

 

a tak przy okazji - bo widzę że śpec jesteś od wszystkiego to może byś wyjaśnił czy koło się szybciej kręci jak się jedzie szybciej czy wolniej jak się jedzie wolniej ?? :twisted:

Edytowane przez Kowal e-36
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem auto 530 dA 200 tys glownie na zimnym silniku czuc drgania auta wrzucam R i auto dość mocno drży, wrzucam D auto drży mniej przy dojeżdzaniu do świateł i hamowaniu spadaja obroty i znowu auto drży aż listwa w desce rozdzielczej potrafi sie odezwać mechanik nic nie zdjagnozowal macie jakis pomysl bo trace przyjemnosc z jazdy dodam ze na trasie przy wiekszych predkosciach jest ok tylko w miescie przy hamowaniu i dojezdzaniu do swiatel sa te drgania oraz R to juz calym autem telepie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wymieniłem obie poduszki silnika i wszystko teraz lala, jak odpalam auto czy gasze to jakbym miał benzyne:) cudownie poprostu:) poduszki kupiłem swaga 199zł za sztuke z alledrogo, przy okazji wymieniłem rolke napinacza oraz filtr paliwa:) robota wyszła 150zł. Także jest rozwiązanie mojego problemu:) pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myslałem o tym ale kurcze było już za póżno bo byłem umówiony na wymiane dzisiaj i troche przysnąłem z tą poduszka pod skrzynią, przy nast okazji wymienie:d obiecuje :norty: ale naprawde jestem pod wrażeniem jak delikatnie teraz ten silnik chodzi;p lewa poduszka była makabrycznie luźna, prawa była ok ale wymieniłem obie:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, wcześniej jak miałem wywaloną poduszkę pod silnikiem to przy zapalaniu i gaszeniu dość ostro trzęsło budą i tak jak napisałem w moim poście ale terz po wymianie poduszek to śmiga że w ogóle nie czuć drgań aż jestem w szoku...a jaki masz problem?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda ja mam manuala, ale tez nieraz przy np dojezdzaniu do swiatel, a co za tym idzie kiedy obroty spadaja zdaza sie ze mi zadrży delikatnie kabina. No i tak jak bylo u Ciebie jak piszesz czyli przy zapalaniu i gaszeniu a szczegolnie przy haszeniu telepie dosc ostro silnikiem. Mialem wymienic najpierw same napinacze, ale zaczne chyba najpierw od poduszek....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Kojazy ktos jaka jest cena 2 poduszek pod silnik i tej pod skrzynie,i jaka firme mozecie polecic?Powiem tylko ze mam juz prawie 180000 i chyba juz pora na wymiane poduszek?Co o tym myslicie?

Sprzedam bmw e36 http://tablica.pl/oferta/bmw-318i-e36-CID5-ID4w39t.html?action=show&id=66505631


...nawet gdy rodzinie twej łzy do oczu się cisną,przenigdy nie współpracuj z pi.......ą policja.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda ja mam manuala, ale tez nieraz przy np dojezdzaniu do swiatel, a co za tym idzie kiedy obroty spadaja zdaza sie ze mi zadrży delikatnie kabina. No i tak jak bylo u Ciebie jak piszesz czyli przy zapalaniu i gaszeniu a szczegolnie przy haszeniu telepie dosc ostro silnikiem. Mialem wymienic najpierw same napinacze, ale zaczne chyba najpierw od poduszek....

 

U mnie było podobnie jak jechałem a silnik był zimny to na D jak dojeżdałem do świateł to silnik też drżał...wymiana poduszek pomogła zdecydowanie jest jak w benzynce teraz;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kojazy ktos jaka jest cena 2 poduszek pod silnik i tej pod skrzynie,i jaka firme mozecie polecic?Powiem tylko ze mam juz prawie 180000 i chyba juz pora na wymiane poduszek?Co o tym myslicie?

 

Poduszki pod silnik kupiłem po 199zł za sztuke SWAGA, a pod skrzynie kosztuje ok 120zł.. czyli reasumując komplet wyniesie Cie ok 500-550zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
panowie a ja mam taki problem. Auto podczas przyspieszania i jazdy ze stałą prędkością drży całe auto. W przedziale od 60 do 120 km czuć w kabinie szczególnie na podłodze i siedzeniach, że auto drga. Wyważałem koła z 5 razy i nic. Łączniki stabilizatora i gumy na stabilizatorze wymienione, przegub wały wymieniony a auto dalej drży już nie mam pojęcia co to może być. Mechanik podczas wymiany łącznika wału sprawdzał niby podporę i nie wyczuł luzu ale nie wiem czy zrobił to dobrze (jak wykluczyć podporę lub ją sprawdzić?). Ewidentnie czuć drgania od podłogi, a może to konwerter sam już nie wiem proszę was o jakąś podpowiedz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Lozysko podpory wału można sprawdzić tylko wyciągając je, konwerter powodował by mówienie tylko podczas przyszpieszania i to niezależnie od prędkości plus szarpala by ci skrzynia

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Ja się na tym nie znam ale kolega Exide od nas z forum miał takie problemy i to pomogło. Napisz do niego w dziale e90 się najwiecej udziela

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie drgania kierownicy i auta powodowały felgi. Niby oryginalne styling 134 na zimę ale autem trzęsło niemiłosiernie. musiałem zastosować pierścienie centrujące i teraz jest ok. najlepiej sprawdzić przykładając koło do piasty, u mnie był luz i koła nigdy nie przykręcali centralnie co powodowało drgania auta.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
panowie a ja mam taki problem. Auto podczas przyspieszania i jazdy ze stałą prędkością drży całe auto. W przedziale od 60 do 120 km czuć w kabinie szczególnie na podłodze i siedzeniach, że auto drga. Wyważałem koła z 5 razy i nic. Łączniki stabilizatora i gumy na stabilizatorze wymienione, przegub wały wymieniony a auto dalej drży już nie mam pojęcia co to może być. Mechanik podczas wymiany łącznika wału sprawdzał niby podporę i nie wyczuł luzu ale nie wiem czy zrobił to dobrze (jak wykluczyć podporę lub ją sprawdzić?). Ewidentnie czuć drgania od podłogi, a może to konwerter sam już nie wiem proszę was o jakąś podpowiedz.[/qu

 

I jak poradziles sobie z tym problemem? u mnie jest dokladnie to samo.Kola mam na 100%proste i wywazone.Prawdopodobnie jest to wina tylnych przegubow...W tym tygodniu wymienie cale półosie i zobacze czy sie cos poprawi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.