Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:twisted: witam serdecznie :twisted:

 

Problem mam taki jak opisalem w temacie a dotyczy BMW 520i M50 z instalka LPG 2 gen. BRC z kompem autotronic.

Objawia sie to w nastepujacy sposob.

Jak zabraknie mi benzynki to na gazie nie mam wolnych obrotow, natomiast w wyzszym zakresie "1000-5000" sprawuje sie normalnie.

A wystarczy ze wleje 5 l etylinki i wszystko wraca do normy.

:modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

Opublikowano
zgaduje, ale moze jest zabezpiecznie przed zatarciem pompki paliwowej, objawiajacej sie np, zamknięciem silnika krokowego, a wiadomo ze jak owlnych obrotów nie ma to nikt nie bedzie jexdził. njaprościej to sprawdzić odpinając silnik krokowy, jezeli normalnie zapali i bedzie chodził to masz odpowiedź (tzn jest zabezpieczenie).

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
Nie rozumiem w czym problem, przeciez zawsze musi byc troche paliwka aby nie zatrzec pompki. Szczegolnie w zimie szkoda niczczyc reduktora jezdzac na zimnym motorze na gazie - wtedy przymarza membrana i sie wyciaga
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Posłuchaj kolegów, jazda bez paliwa to pewna wymiana pompy - widziałem juz sporo padnietych w ten sposób a nawet stopionych.

UIHZ9556.JPG

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.