Skocz do zawartości

X5 E53 rok 2001 silnik 3.0 disel automat - AKU


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie jako że idzie zima postanowiłem wymienić sobie akumulator bo ten mój aktualny to padaczka się robi.Podpowiedzcie koledzy jaki akumulator tam wstawić najlepiej ( tak żeby było lepiej niż ok ) bez jakichkolwiek zmartwień jak już mrozisko przyjdzie czy z rana odpali czy nie odpali ( czy zakręci czy nie zakręci ? :) Po prostu wrzuciłbym tam coś dobrego bo ma posłużyć mi.
Opublikowano
Kolego! Nie martw się przedwcześnie o wymiary akumulatorka.W sklepie sięgną po katalog marki , jaką sobie wybierzesz i dobiorą ci i wymiarami i danymi technicznymi. Podasz tylko markę, typ samochodu, rocznik i silnik i problem masz z głowy :cool2:
  • 3 lata później...
Opublikowano

Jak w temacie, też szykuję się do wymiany aku w moim X-ie 3.0d-2003r. Byłem dzisiaj w sklepie z aku i gość mi powiedział że może dobrać super Centrę czy inny ale przylecę do niego za 3 miesiące z reklamacją. Podobno do X5 musi być jakiś specjalny, ale najlepiej to oryginał nawet używany. Znalazłem oryginały używane w cenie nowego nie oryginału i mam zgryz. Czy kupić używkę ale oryginał, czy nówkę ale nie oryginał?? Muszę tu nadmienić że auto stoi przez 5dni na parkingu i jeżdżę nim tylko w weekendy(praca :cry2: ) i to jest chyba największy ból w tym wszystkim.

Dzięki za wszystkie podpowiedzi Robert!

Opublikowano

Mam już nagrany aku oryginał 90Ah/900A w dobrej cenie i 2011rok. Ten akumulator jest z auta z systemem start/stop. Czy to nie będzie kolidwać u mnie? Takie tam różne elektroniczne pierdoły jak ładowanie, rozruch itp

Pozdrawiam Robert

Opublikowano
Mam już nagrany aku oryginał 90Ah/900A w dobrej cenie i 2011rok. Ten akumulator jest z auta z systemem start/stop. Czy to nie będzie kolidwać u mnie? Takie tam różne elektroniczne pierdoły jak ładowanie, rozruch itp

Pozdrawiam Robert

 

Zadnego Akumulator jest tylko magazynem pradu stalego.

Wstawisz za duzy to go nie doladujesz tylko tyle.

Opublikowano
Koledzy mam pytanie X5 2001 grudzień-czy w panely klimatyzacji-nawiewy mikrowentylatorek ma kręcić sie cały czs pomimo wyłączonego zapłonu-elektryk powiedział,że powinien sie wyłączać gdy działa cały czas pobiera 0,8 ampera prądy i to żekomo jest powód rozładowywania 2 miesięcznego kumulatora BOSCH SILVER 5s 100A 830 prąd rozruchu -pomózcie!!! Daro
Opublikowano
poszukaj na tym forum lub tym dziale, był znany temat chyba rezystor nadmuchu czy coś takiego.
www.radiocar.pl - profesjonalne nagłośnienia, elektronika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.