Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Od kilku dni zauważyłem pewien problem. Wczasie jazdy temperatura silnika wolno rośnie. Podczas jazdy na odcinku 30km z predkoscią około 100km/h temperatura osiaga max 75 stopni. Strzałka nie ustawia sie w pionie. Tylko w przypadku szybszej jazdy na wyzszych obrotach ustawia sie pionowo ale zaraz potem jak wracam do normalnej jazdy znowu opada.... nwet do 63 stopni. Jakis czas temu pękł mi zbiornik wyrównawczy. Wymieniłem na nowy wraz z płynem chlodniczym. Odpowietrzylem i było wszystko okej. Co to moze znaczyc? Moze termostat głowny mam do wymiany....?
Opublikowano
pewnie tak :) chociaz jak ja mialem glowny padniety to ledwo za niebieskie pole wychodzila temperatura. Moze byc ten tez od EGR walniety, jego latwo zdiagnozowac, odkreca sie go 5 minut, i dmuchasz w niego, powietrze moze uchodzic ale z bardzo wyraznym oporem, ledwo co przechodzi. Jak przechodzi latwo to do wymiany.
szukam
Opublikowano
ja osobiście mam jedynie 320d więc nie wiem jak u CIebie , ale chyba sprawdz się poprzez pomiar rezystancji , natomiast w vag-u jest g69 wiec sie sprawdza odchył pomiędzy odczytem z deski a z kompa
Opublikowano
może to być wina termostatu jak najbardziej. U mnie niby wskazówka w pionie, nie nagrzewał się jakoś mega wolno, w czasie jazdy wskazówka nie opadała, ale w teście zegarów temp max dochodziła do chyba 82 stopni, a przeważnie oscylowało ok 72-73. W zeszłym tygodniu wymieniłem termostat (polecam zakup w ASO, cena podobna/niższa niż alledrogo, i teraz średnią temp mam 90stopni :)

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.