Skocz do zawartości

Doposażenie e60 w lusterko z pilotem do bram.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
:oops: faktycznie mogłem sprawdzić, ale nie to inny alegrowicz? A myślisz że ten od którego ty kupiłeś może mieć jeszcze jedno takie lusterko :?: .

właśnie raczej nie :? on miał mało części do BMW.

 

Taka wskazówka którą ja się zawsze sugeruję szukając czegoś na allegro: :wink:

wpisując w wyszukiwarce lusterko czy tam czego szukacie nie zawsze wpisujcie np "lusterko z pilotem e60"

 

często dana część widnieje pod inną nazwą modelu, np w moim przypadku lusterko pochodziło z E46, ale po sprawdzeniu wyszło że pasuje jeszcze do innych modeli :wink:

 

a w nazwie auckji było: "LUSTERKO WEWNĘTRZNE BMW ELECTROCHROMOWE Z PILOTEM"

 

zalecam też wciskanie "szukaj w tytułach i opisach auckji"

 

no i oczywiście allegro trzeba często kontrolować, czy nie pojawia się nic nowego (Kiedyś ustrzeliłem w ten sposób tylne lamy do E60 LCI za bodajże 700zł) a normalnie wtedy chodziły po 1000-1500. Aukcja trwała tylko 17minut :wink:

 

Wiem, wiem tak właśnie szukam, ale te z pilotem to prawdziwe rodzynki na allegro, a już te które ty znalazłeś w tej cenie to jak wygrana w totka :mrgreen:

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mam jeszcze pytanie dotyczące programowania tego pilota.

 

Rozumiem że poza zmianą radyjka w napędzie na to 868Mhz, pozostaje mi jedynie zaprogramować pilot w lusterku pod dany odbiornik i jeśli nie uda mi się to programowanie przy pomocy małego pilocika od bramy, to wtedy biorę sygnał bezpośrednio z napędu?

Opublikowano
Mam jeszcze pytanie dotyczące programowania tego pilota.

 

Rozumiem że poza zmianą radyjka w napędzie na to 868Mhz, pozostaje mi jedynie zaprogramować pilot w lusterku pod dany odbiornik i jeśli nie uda mi się to programowanie przy pomocy małego pilocika od bramy, to wtedy biorę sygnał bezpośrednio z napędu?

 

Wszytko się zgadza tak jak napisałeś tylko że nie wymieniasz radiolini w napędzie tylko dokładasz następną do napędu taką która działa na częstotliwości 868Mhz. Stara zostaje. Będą działać i stare piloty i te od nowej radiolini oraz ten w lusterku po zakodowaniu tak jak jest napisane w instrukcji :cool2: .

Opublikowano
Mam jeszcze pytanie dotyczące programowania tego pilota.

 

Rozumiem że poza zmianą radyjka w napędzie na to 868Mhz, pozostaje mi jedynie zaprogramować pilot w lusterku pod dany odbiornik i jeśli nie uda mi się to programowanie przy pomocy małego pilocika od bramy, to wtedy biorę sygnał bezpośrednio z napędu?

 

Wszytko się zgadza tak jak napisałeś tylko że nie wymieniasz radiolini w napędzie tylko dokładasz następną do napędu taką która działa na częstotliwości 868Mhz. Stara zostaje. Będą działać i stare piloty i te od nowej radiolini oraz ten w lusterku po zakodowaniu tak jak jest napisane w instrukcji :cool2: .

 

łeee... to już wszystko jasne :wink: nie jest z tym tyle pierdzielenia ile się na początku wydawało :wink:

 

Tobie Macio do szczęścia już naprawdę brakuje tylko lusterka :) bo odpowiednią porcję wiedzy na ten temat masz już widzę zadobytą :wink:

Opublikowano
Taaa tylko lusterka :mrgreen: Robiło się kiedyś trochę przy alarmach na obiektach, furtki na pilota napędy do bram itp. dlatego się trochę orientuje :norty: .
Opublikowano
Taaa tylko lusterka :mrgreen: Robiło się kiedyś trochę przy alarmach na obiektach, furtki na pilota napędy do bram itp. dlatego się trochę orientuje :norty: .
Mhm.. :) no to faktycznie nie powinieneś mieć problemu przy tego typu robótkach :wink:

Moje lusterko już do mnie idzie, więc pozostanie tylko kwestia jego podłączenia.

Opublikowano
Taaa tylko lusterka :mrgreen: Robiło się kiedyś trochę przy alarmach na obiektach, furtki na pilota napędy do bram itp. dlatego się trochę orientuje :norty: .
Mhm.. :) no to faktycznie nie powinieneś mieć problemu przy tego typu robótkach :wink:

Moje lusterko już do mnie idzie, więc pozostanie tylko kwestia jego podłączenia.

 

 

Właśnie kwestia podłączenia lusterka :? . Może ktoś z kolegów na forum ma jakiegoś znajomego w ASO na dziale części lub serwisu i by po cichu wydrukował EBA dla tego lusterka. Oni mają dostęp on-line i mogą wydrukować. Nie wiem dlaczego nie udostępniają tego dla klientów w przyapdku lusterka. Ja ja kupiłem orginalny M pakiet zenętrzny, ale nie w ASO bo był sporo tańszy, a będąc w ASO zapytałem o intrukcje instalacji M pakietu to gość mi wydrukował EBA i dał :mrgreen: .

Myślę że nie będzie jakiegoś większego problemu przy podłączeniu lusteka, bo chodzi tylko o zasilanie, ale jak by ktoś miał możliwość załatwienia tego EBA i wysłania saknów osobą zainteresowanym na priv to by było fajnie zrobić to tak jak w oryginale :cool2: .

Opublikowano

Macio zamawiam właśnie to radyjko do napędu. Powiedz jaką masz pewność że lusterko działa i z kodem stałym i zmiennym? bo mam możliwość wyboru radyjka.

 

Edit: dzwoniłem do Bawarii w Jankach i tam twierdzą że lustro działa ze stałymi kodami.

Opublikowano

Skovroon jak możesz to podaj nr katalogowy lusterka które nabyłeś. Sprawa jest nieco bardziej skomplikowana. Starsze modele działały i na 433Mhz i na 868Mhz. Jak mi napiszesz nr katalogowy swojego to postaram się ci ustalić który masz model. tzn. czy 433 i 868 , czy tylko 868Mhz. Co do kodów to odpiszę ci wieczorem jak wróce do domu. Muszę trochę poszperać w papierach :mrgreen: .

ASO bym nie ufał tak do końca w to co mówią. Ja zadzwoniłem do Inchape i pan z działu części powiedział że to pytanie raczej do działu serwisu, więc mnie przełączył. Natomiast pan z działu serwisu powiedział mi że to pytanie raczej do działu części :norty: :norty: :norty: :norty: . Nasze wspaniałe krajowe ASOoooooo.

Opublikowano

Ale ja jeszcze nie mam lusterka u siebie więc nie znam tego numeru :cry: dzwoniłem do tego gościa przed chwilą, a On powiedział że wyśle mi dopiero w poniedziałek bo dziś musiał pilnie wyjechać za granicę :mad2:

 

Myślałem że już jest w drodze do mnie, bo wczoraj deklarował że dziś wysyła :duh:

Opublikowano
OK to jak będziesz miał ten numer katalogowy to napisz i sprawdzę na jakiej częstotliwości pracuje twój nabytek. Masz instrukcje obsługi od auta? Jak nie to podaj mi na priv maila do siebie to ci podeślę skan jak programować te lusterko z kodem stałym i zmiennym. Faktycznie ze zmienny może być trudniej, ale jest bezpieczniejszy. Podeślę ci też listę w pliku PDF urządzeń kompatybilnych (różnych producentów) z tymi lusterkami :cool2: .
Opublikowano

Zeby podłączyć lusterko z pilotem, lub fotochrom z pilotem. Wystarczy tylko podlaczyć zasilanie, jest dostępne na kablach idących do czujnika deszczu, dla fotochromu dobrze było by puscic kabelek z sygnałem biegu wstecznego(na wstecznym lusterko jest maksymalnie rozjasnione)

Lecz najmniej roboty jest przy lusterku z asystentem swiateł, sygnał wstecznego idzie po CAN (tylko automat) i jest on dostepny rownież na kabelkach od czujnika deszczu

Opublikowano
Zeby podłączyć lusterko z pilotem, lub fotochrom z pilotem. Wystarczy tylko podlaczyć zasilanie, jest dostępne na kablach idących do czujnika deszczu, dla fotochromu dobrze było by puscic kabelek z sygnałem biegu wstecznego(na wstecznym lusterko jest maksymalnie rozjasnione)

Lecz najmniej roboty jest przy lusterku z asystentem swiateł, sygnał wstecznego idzie po CAN (tylko automat) i jest on dostepny rownież na kabelkach od czujnika deszczu

 

cdxa a może ty masz możliwość załatwienia EBA tego lusterka, fajnie by było zrobić wszystko jak fabrycznie :roll: .

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie pozwólcie że odkopię nieco temat.

 

Więc sprawa u mnie wygląda następująco:

 

Lusterko dotarło, po podpięciu zasilania "na szybko" wszystko by się wydawało że ok, kontrolka od pilota świeci itd.

 

Aczkolwiek nie udało mi się skomunikować lusterka (868Mhz) z nowym radiem w napędzie (868Mhz) : :(

 

Wie ktoś może czy to radyjko 868Mhz które trzeba rzecz jasna zamontować musi być jakiejś konkretnej firmy aby zaczęło współpracować z moim lusterkiem?

Opublikowano

Witam

 

Nie wiem jak to jest dokładnie z częstotliwościami, ale moim lusterkiem bez problemu steruję 2 bramami garażowymi Normstahl i bramą wjazdową "Wiśniowski". Wszystko działa bez problemu. Parowanie sterowników bram z lusterkiem jest dzicinnie proste:

1. Nacisnąć i przytrzymać kilka sekund (aż się zapali ciągłe światełko) przycisk na lusterku którym chcemy otwierać/zamykać bramę

2. Pobiec szybko do sterownika bramy i znaleźć przycisk "parowania", wcisnąć go

3. W samochodzie potwierdzić ponownie przyciskiem parowanie

i działa. Powyższa instrukcja dotyczy sterownika ze zmiennym kodem.

 

Pozdrawiam

Albi

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Dołączę się do tematu..

 

Czy jak mam zwykłe lustro to gdy chcę wymienić na fotochrom to wystarczy przepięcie kostek i będzie chodzić?

Opublikowano
Dołączę się do tematu..

 

Czy jak mam zwykłe lustro to gdy chcę wymienić na fotochrom to wystarczy przepięcie kostek i będzie chodzić?

 

Nie, bo teraz nie masz tam żadnej wtyczki, trzeba dorobić zasilanie, wziąśc np od czujnika deszczu, lub dorzucić kabel ze skrzynki z bezpiecznikami

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Panowie, czy ktoś próbował podłączyć bramy hormann?

pilota mam na 868 MHz ale nie wiem jak z lusterkiem, jak to sprawdzić?

równiez nie wiem jak sprawdzić czy kod jest stały czy zmienny?

 

aha na kluczyku mam 868MHz, tylko nie wiem czy ma to cokolwiek wspólnego z pilotem...

Opublikowano

orientujesz się czy jest to klucz zmienny czy stały?

niestety dokumentacja od hormanna przepadła...

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

odgrzeje kotleta:)

Kupiłem lusterko z fotochromem, pilotem, diodą od alarmu i chce je podłączyć, ale nie wiem pod które piny lusterka mam się wpiąć i skąd mam pociągnąć kable z napiciem. Moje stare lusterko miało tylko diodę od alarmu:/ Ma ktoś jakąś instrukcje?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.